Guest Hald

Dinna !!!!

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Velbekomme da Postet billede

Jeg forstår slet ikke hvor du ved alt der her fra....

Og så fik jeg i samme moment styr på hvordan vi går ud af kirken. grine grine - du fatter slet ikke hvor lidt styr jeg har på alt det her Postet billede, men hvor er det godt at du ved så meget, så jeg kan spørge dig......

Du kan godt regne med, at det ikke er sidste gang jeg spørger dig om noget - vi har lige sendt invitationerne, så nu er jeg for alvor gået i panik Postet billede

Men hold fest hvor har jeg bare været god til at lave en hjemmeside (altså den der *****-sikrede jeg skrev om tidligere).

Kh

Hald

0

Del dette indlæg

Hej Hald

Tak for rosen Postet billede

Mht hjemmesiden så er det godt at høre at du fandt ud af det! Vi vil jo gerne se resultatet *lokke lokke*

Hvor og hvornår er det nu I skal giftes?

Var det ikke dig der tidligere spurgte vedr. æskerne i en mindre størrelse? hvis det stadig er aktuelt 8og hvis jeg ikke husker forkert så det slet ikke er dig) så giv et prej og jeg skal sende dem til dig Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Dinna.

Eighhhhhh - jeg havde håbet du havde glemt mig med æskerne Postet billede

Da jeg først havde skrevet alt muligt om at de skulle være mindre, så var det lige jeg fandt et indlæg fra Femina bladet (som min mor havde givet mig) og der var æskerne jo bare lige ikk'...... Postet billede

Jeg har det sådan bedst med at være en lille smule anonym i det større forum her, men jeg har stadig din mail-adresse fra æsken, så jeg sender lige vores hjemmeside-adresse til dig Postet billede

Du må meget gerne melde tilbage, da jeg kun har min fars bedømmelse i gæstebogen endnu - og han er knap så objektiv Postet billede

Kh

Hald

0

Del dette indlæg

Hej!

Vi snakkede med feststedet igår, og snakkede bl.a. om bordopstillingen og bordplan. Vi får meget svært ved at blande gæsterne, og da min familie bliver noget amputeret fordi de vælger at melde afbud får vi et kortere ben i E-bordplanen, og for at give bedre plads til musikken er der den mulighed at spejlvende bordplanen, d.v.s. at bruden sidder på gommens venstre side.

Vil det komme til at virke forkert, er der overhovedet nogen der vil opdage det?

Vi fik en alternativ bordopstilling med hjem som vi skal have kigget på.

Hilsen Sørig

0

Del dette indlæg

Hej Sørig

Tja.....en herre har jo normalt sin borddame til højre for sig.....dvs. at din mand så vil have sin svigermor til borddame (hvis det er hende der skal sidde ved siden af ham). Men hvis det er den løsning der virker bedst så tag endelig den Postet billede Jeg tror igrunden ikke at specielt mange vil opdage det (medmindre I har mange ældre som går enormt meget op i etikette Postet billede).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Dinna.

1.000 tak, jeg er også helt stolt af mig selv som web-master, selvom siden er for de lettere tungnemme Postet billede

Jeg kiggede også lige på jeres - hold k... hvor er det bare nogle gode og sjove billeder i har fået taget - det var masser af inspiration. Er det en prof. i havde til det - eller kendte i en der bare er en haj til at tage billeder ?

Vi vakler lidt i mellem hvad vi gør med fotograf..

Kh

Hald

0

Del dette indlæg

Hej Hald

Tak for rosen Postet billede

Bryllupsbillederne har min svigerfar primært taget - han er suveræn til det med billeder! Vi havde også en heldagsfotograf med men ham kan vi ikke ligefrem anbefale Postet billede

Det er ganske få af hans billeder der er gode (af bryllupsbillederne) og mange af de ting vi bad ham tage har han ikke gjort. Skide ærgeligt men heldigvis have vi min svigerfar og nogle gode venner med kamera så vi har nogle rigtig gode minder Postet billede

Mht fotograf vil jeg nok anbefale (medmindre I har en der er virkelig dygtig og har gjort det før) at få taget jeres officielle bryllupsbilleder af en prof. Min svigerfar sagde kun ja til opgaven (selvom han har det vildeste udstyr og er kanon dygtig) fordi han vidste at vi havde en anden fotograf. Tænk hvis hans billeder af en eller anden grund ikke blev gode!! Det synes han var et stort pres, men da han hørte at vi havde en "prof" fotograf også var der ikke noget problem. At det så viste sig at min svigerfars billeder var de "prof" billeder mens den "prof" fotografs lignede nogle en amatør havde taget....tja Postet billede

0

Del dette indlæg

Jeg har tre drenge på 15, 17 og 20 år, den ældste skal føre mig op, og dem vælger jeg skal sidde på min side, så min mor. på min "Mands" side sidder hans mor, hans nevø, hans bror+kæreste.

Så det er nok lidt utraditionelt.

Vil I læse mere om min familie, så læs det nye indlæg jeg opretter.

Hilsen Sørig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har faktisk lige været ovre og tale med vores fotograf om, hvordan vi skal gøre tingene. Og han bad os om at se på en masse bryllupsbilleder for at finde ud af hvilken stil vi ønsker (positur, lys, baggrund, etc.).

Derfor ville det være fedt at se jeres billeder, Dinna, men jeg kan ikke finde dem på bryllupnu.dk. Kan du give mig jeres link?

Fotografen sagde at han var VILD med gammeldags bryllupsbilleder (s/h fra fra 30'erne-60'erne) og han foreslog at kigge på sådan nogle. Er der nogen der evt. har links til websites med sådanne billeder?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Mim

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer