TinAdam

HVORFOR???

30 indlæg i dette emne

Nu har jeg op til flere gange stødt på indlæg der er blevet slettet igen, fordi man ikke vil have, at andre brugere af BK "stjæler" deres idéer.

HVORFOR er man så bruger af BK og hvorfor lægger man så sine åh så hemmelige idéer ud på nettet? Har man måske copyright herinde?

Ej det synes jeg sku er lige lavt nok! Helt ærligt!!!

Bare lige et surt opstød fra mig midt i alt det søde...

Bryllupsknus - trods alt - fra Tina. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tina

Hvad er det for nogle indlæg du mener? Jeg har nemlig ikke lagt mærke til, at folk sletter indlæg pga, at de er bange for "efteraberi" :bearhug:

Det undrer da også mig gevaldigt, hvis folk lægger noget ud til frit skue på nettet, og så ikke vil have at andre bliver inspireret af det????

:bearhug: Smukbrud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg har nu heller ikke bemærket det - synes, at det sjældent sker :bearhug: har du eksempler??

Men derudover vil jeg da give dig ret i, at det er træls og ærgeligt, hvis man åbner en tråd, hvori der mangles indlæg eller mening :bearhug:

Jeg mener jo, at man frivilligt har valgt at lægge sine ting og ideer herind til skue og inspiration.

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Har nu heller ikke lige oplevet det, og er da en flittig bruger - med undtagelse af Sandra's farvel tråd i sidste uge, og dervar der en personlig grund til, at hun slettede, så det kan jeg godt forstå hun gjorde - det var i øvrigt heller ikke "idéer til bryllup.

Kan du som hellemig siger, give et eksempel?

Har slet ikke oplevet det...... :bearhug:

:bearhug: Zoey

0

Del dette indlæg

Okay, den havde jeg ikke lige set...kan godt følge dig.

Er personligt da kun glad, hvis nogle af min idéer kan hjælpe eller inspirere nogle af jer andre, da I alle er så søde til at hjælpe mig hvis jeg er gået i stå, vil jeg være glad for at kunne give lidt tilbage igen.......Hmmmm...meget mærkeligt...

..(tænke tænke)Zoey

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ved jo ikke helt, hvad det betyder!! Måske har kæresten eller et familiemedlem været i nærheden, og de må vel helst ikke se det!

Jeg har selv fjernet min kjole igen, da min kommende pludselig fandt ud af eksistensen af denne side.

Måske det bare er det! - for som de andre siger så er alle da normalt så hjælpsomme herinde.

Hilsen

Carina

0

Del dette indlæg

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvorfor den speciefikke tråd, du henviser til er slettet, men jeg sletter oss selv indlæg, fordi jeg har været liiiige ved at få hele min tråd opdaget af Hr. Tilkommende.

Der er oss nogen, som ikke bryder sig om at der er NOGEN andre, der ser deres kjoler, så derfor sletter de dem igen.

Et godt råd er at spørge om du må se det, du synes er synd, at de har fjernet.

F.eks. ved jeg at Millepigen smed sin tale til Kresten på igen, fordi hun blev bedt om at af brugere som ikke havde nået at læse dem.

Hun fjernede den så efterfølgende.

Og helt ærligt, så vil jeg personligt hellere undlade at lægge tingene på Nettet, hvis jeg vidste sandsynligheden for at de bliver afsløret er stor.

Til syvende og sidste er det jo de enkelte pars dag og planlægning og ikke tøserne på BK's mulighed for at inspirere hinanden.

Redigeret af lillebitteminimig
0

Del dette indlæg

Vi ved jo ikke helt, hvad det betyder!! Måske har kæresten eller et familiemedlem været i nærheden, og de må vel helst ikke se det!

Jeg har selv fjernet min kjole igen, da min kommende pludselig fandt ud af eksistensen af denne side.

<{POST_SNAPBACK}>

Lige præcis .. :bearhug:

Jeg tror på, at det er grunden til de fleste "alvorlige" ting bliver slettet herinde ... det ville da være for ærgerligt, hvis nogen af familiemedlemmer for set/læst noget, som skulle være en hemmelighed

Jeg tror det er de "nysgerrige sjæle" - i form af familie og inviterede gæster - der henvises til ..

0

Del dette indlæg

Tror bestemt ikke nogle sletter deres ting for ikke at ville hjælpe andre. Når nogle skriver fjernet pga nysgerrige sjæle mener de jo ikke andre brugere på BK, men evt, familiemedlemmer o.l. som Trine og Christina skriver

og så lige et surt opstød :bearhug: : jeg synes ikke sdet er særlig pænt at "hænge folk ud" på den måde ved at henvise til deres link. Hvis jeg selv blev hængt ud som en der ikke var interesseret i at hjælpe andre fordi jeg havde fjernet en tråd, ville jeg da godt nok blive sur i skralden, man kan jo ikke vide folks grunde til at fjerne indlægget

v.h. Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

....og så lige et surt opstød :bearhug: : jeg synes ikke sdet er særlig pænt at "hænge folk ud" på den måde ved at henvise til deres link. Hvis jeg selv blev hængt ud som en der ikke var interesseret i at hjælpe andre fordi jeg havde fjernet en tråd, ville jeg da godt nok blive sur i skralden, man kan jo ikke vide folks grunde til at fjerne indlægget

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er meget enig med dig Rikke :bearhug:
0

Del dette indlæg

Jeg vil gerne komme med en anden grund.

Jeg har et lille firma hvor jeg laver monogrammer. Jeg reklamerer ikke herinde, og oplyser derfor ikke mere om det.

Jeg er proffesionel grafiker.

Af- og til hjælper jeg en eller anden med et gratis monogram - eller noget andet arbejde.

I et andet forum er der en der har et firma - og denne person er meget fornøjet med hvad jeg laver - hvilket jeg selvfølgelig er glad for. Men personen kopierer alt hvad jeg laver - stjæler ideerne om man vil.

Dvs. at skulle jeg få lyst til at basere min eksistens på en firma som laver den slags, så kan jeg ikke starte op med noget der adskiller mig fra de andre - når de har taget min idé 1 år før.

Alt andet lige, så giver jeg nogen gange nogen min hjælp - og når de så har downloadet det jeg har lavet til dem, så fjerner jeg det igen.

Skulle man have lyst til at bede om hjælp - er jeg altid en af de første der træder til - hvis det har noget med Computergenereret design at gøre.

Det indlæg du har valgt at refere til, tror jeg dog ikke har noget med den slags at gøre. Hun har nok selv skrevet en sang som andre måske kunne kopiere noget af eller få gode ideer fra - og har måske været bange for at en festdeltager så det!

Men jeg tror du skal spørge dig selv - hvor langt vil du gå før du fjerner et indlæg?

Og hvis du følger med lidt i historierne herinde, så har vi faktisk haft nogle tilfælde på festdeltagere som ser alt det man har lavet - og bruger det imod en. I enkelte tilfælde er de næsten skyld i at festen går helt galt.

Så ja det er måske træls for jer at I ikke bare har adgang til alt. Men I bliver nødt til at lære at leve med det.

Hilsen

Pernille

0

Del dette indlæg

Nu har jeg op til flere gange stødt på indlæg der er blevet slettet igen, fordi man ikke vil have, at andre brugere af BK "stjæler" deres idéer.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror simpelthen ikke, at det er af den grund...

... men som de andre skriver og har oplevet, at det er fordi de gerne vil holde tingene hemmeligt for familiemedlemmer, som skal med til brylluppet... man vil jo gerne overraske.

Og sådan skal det jo være!

Desuden kan jeg ikke helt forstå, at du bliver så vred over det, for igennem min tid på BK, er det virkelig ikke tit jeg er stødt ind i sådanne indlæg, som du referer til... ihvertfald ikke nok til at hidse mig op, allerhøjst til at synes, at det var lidt ærgeligt.

Jeg synes, at folk nu er søde til, at skrive hvorfor de har redigeret et indlæg, som f.eks. at slette sit billede af brudekjolen, så det stadig giver mening for alle os andre.

:bearhug:

PS. Jeg har lagt de to tråde sammen, som du har oprettet ved dette emne.

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Lige præcis .. :bearhug:

Jeg tror på, at det er grunden til de fleste "alvorlige" ting bliver slettet herinde ... det ville da være for ærgerligt, hvis nogen af familiemedlemmer for set/læst noget, som skulle være en hemmelighed

Jeg tror det er de "nysgerrige sjæle" - i form af familie og inviterede gæster - der henvises til ..

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror simpelthen ikke, at det er af den grund...

... men som de andre skriver og har oplevet, at det er fordi de gerne vil holde tingene hemmeligt for familiemedlemmer, som skal med til brylluppet... man vil jo gerne overraske.

Og sådan skal det jo være!

Desuden kan jeg ikke helt forstå, at du bliver så vred over det, for igennem min tid på BK, er det virkelig ikke tit jeg er stødt ind i sådanne indlæg, som du referer til... ihvertfald ikke nok til at hidse mig op, allerhøjst til at synes, at det var lidt ærgeligt.

Jeg synes, at folk nu er søde til, at skrive hvorfor de har redigeret et indlæg, som f.eks. at slette sit billede af brudekjolen, så det stadig giver mening for alle os andre.

:bearhug:

PS. Jeg har lagt de to tråde sammen, som du har oprettet ved dette emne.

<{POST_SNAPBACK}>

ganske enig - man vil jo nødig at kæresten, eller ens familie skal vide alt om planlægningen, vores gæster skal nok holde sig herfra, men der er jo flere andre hvro mosteren o.lign. pludselig har været at finde på siden ..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

....og så lige et surt opstød :bearhug: : jeg synes ikke sdet er særlig pænt at "hænge folk ud" på den måde ved at henvise til deres link. Hvis jeg selv blev hængt ud som en der ikke var interesseret i at hjælpe andre fordi jeg havde fjernet en tråd, ville jeg da godt nok blive sur i skralden, man kan jo ikke vide folks grunde til at fjerne indlægget

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er meget enig med dig Rikke :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ganske Enig med både Rikke og Trine

Jeg har dog selv slettet en tråd herinde ..... da det satte panik hos en anden bruger herinde ..udfra min oplevelse.... og derfor valgte jeg for ikke at skabe panik i det hele herinde .... at slette ...... og det har jeg det ganske fint med ...... men jeg synes nu heller ik det er fedt at hænge folk ud på den måde.,...når man ikke ved grundlaget for at det er blevet slettet ....

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Den bruger som har slettet indlæg er blevet gift såvidt jeg kan se. Derfor handler det nok ikke om at holde noget secret. Jeg tror Morpige har fat i den lange ende. Det ses af og til at bridezilla's efter at være blevet gift får mod på at være lidt kreative i forhold til andre, og starter noget virksomhed.

Der kan være mange grunde til det, men jeg syntes da ikke man skal bebrejde folk at de sletter indlæg de selv har skrevet eller fjerner billeder de selv har lagt ind.

0

Del dette indlæg

En anden ting er at vores "box" i kontrolpanelet af og til er fyldt op med billeder, og det er rart at få sorteret lidt ud, så der ikke er så mange.

Det er jo heller ikke kun for at glæde andre at man sætter billeder ind. Men nogengange fordi man har et spørgsmål og er nødt til at vise et billede

0

Del dette indlæg

Tror bestemt ikke nogle sletter deres ting for ikke at ville hjælpe andre. Når nogle skriver fjernet pga nysgerrige sjæle mener de jo ikke andre brugere på BK, men evt, familiemedlemmer o.l. som Trine og Christina skriver

og så lige et surt opstød :bearhug: : jeg synes ikke sdet er særlig pænt at "hænge folk ud" på den måde ved at henvise til deres link. Hvis jeg selv blev hængt ud som en der ikke var interesseret i at hjælpe andre fordi jeg havde fjernet en tråd, ville jeg da godt nok blive sur i skralden, man kan jo ikke vide folks grunde til at fjerne indlægget

v.h. Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

...... jeg er meget enig i ovenstående betragtning. Jeg er flittig bruger af BR-klar, og oplever en fantastisk iver i at hjælpe og rose hinanden: både med valg af kjole, smykker, hjælp til tale og sang. Det er lidt ærgerligt, at du netop fokuserer på et indlæg, der er fjernet, og ikke på de tusinder, der stadig er .... Som jeg har oplevet det, er det faktisk kun taler, sange og brudetøj, der bliver fjernet .... Har du brug for en specifik hjælp, er du helt velkommen til at spørge, og jeg garanterer, der sidder mange, der er parat til at hjælpe dig. Så behøver du ikke surfe rundt, og blive irriteret over, at nogen har følt sig nødsaget til at slette indlæg. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

v.h. Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

...... jeg er meget enig i ovenstående betragtning. Jeg er flittig bruger af BR-klar, og oplever en fantastisk iver i at hjælpe og rose hinanden: både med valg af kjole, smykker, hjælp til tale og sang. Det er lidt ærgerligt, at du netop fokuserer på et indlæg, der er fjernet, og ikke på de tusinder, der stadig er .... Som jeg har oplevet det, er det faktisk kun taler, sange og brudetøj, der bliver fjernet .... Har du brug for en specifik hjælp, er du helt velkommen til at spørge, og jeg garanterer, der sidder mange, der er parat til at hjælpe dig. Så behøver du ikke surfe rundt, og blive irriteret over, at nogen har følt sig nødsaget til at slette indlæg. :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne ikke være mere enig....

0

Del dette indlæg

i øvrigt er det ikke dét, at folk sletter sine indlæg. Det må de sku selv om. Det er mere dét, at man først lægger en ting ud som man senere fjerner.

HVORFOR lægger man noget hemmeligt ud? Det er det jeg ikke forstår.

0

Del dette indlæg

i øvrigt er det ikke dét, at folk sletter sine indlæg. Det må de sku selv om. Det er mere dét, at man først lægger en ting ud som man senere fjerner.

HVORFOR lægger man noget hemmeligt ud? Det er det jeg ikke forstår.

Man har lige købt kjolen i ens liv. Man har lyst til at vise den til alle man kender herinde. Men man ved at svigermor kigger med. Men man har hørt at hun var i byen i 2 timer. Hmmm lad mig udnytte chancen, jeg kan jo altid fjerne den igen.

SÅDAN TÆNKER DE!

0

Del dette indlæg

Jeg lagde min tale ud, for at høre om der var ideer til, om den skulle være anderledes. Ville desuden bekræftes i at den var ok.

Jeg fjernede den, da jeg jo ikke ved om der er nogen som skal med til festen, som lurer herinde.

En blandet følelese af, at jeg gerne vil vise mine ting frem, men samtidig gerne vil holde det hemmligt for eventuelle gæster.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer