pthomsen

Så er alt parat

6 indlæg i dette emne

Så har min søn på 7 ½ år og jeg lige gennemgået det hele til i morgen, det er nemlig ham som skal følge mig op.. Ole står og stryer det sidste og Mads og jeg skal ind og hygge foran Tv nu...

Ang.: vejret har det været meget meget varmt i dag, men heldigvis har det lige tordnet, for er det så lumret i morgen som i dag, er det næsten ikke til at holde ud..

Nå men de sidste skriverier på den sidste ugifte dag :blush: og kan næsten ikke vente til i morgen

God weekend alle sammen og en kanon god dag til alle som også skal giftes i morgen :blush:

:blush:

Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har min søn på 7 ½ år og jeg lige gennemgået det hele til i morgen, det er nemlig ham som skal følge mig op.. Ole står og stryer det sidste og Mads og jeg  skal ind og hygge foran Tv nu...

Ang.: vejret har det været meget meget varmt i dag, men heldigvis har det lige tordnet, for er det så lumret i morgen som i dag, er det næsten ikke til at holde ud..

Nå men de sidste skriverier på den sidste ugifte dag  :blush:  og kan næsten ikke vente til i morgen

God weekend alle sammen og en kanon god dag til alle som også skal giftes i morgen  :)

Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Tak og i lige måde. :blush:

0

Del dette indlæg

God weekend alle sammen og en kanon god dag til alle som også skal giftes i morgen  :blush:

Mange tak, og i lige måde! Min mor og jeg har lige trænet i at få mig i kjolen, så vi kan det i morgen eftermiddag.

Jeg tror vi har nået det hele, vi har dækket bord og ordnet forsamlingshus hele dagen. Og så lige et billede af vores æresport. Den er så pæn! (Troede sådan nogle skulle være lidt grimme tihi)

Rigtig god weekend til jer alle,

Tiks

post-8276-1122666941.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer