Guest susanne_79

Lise & Jons Bryllup

269 indlæg i dette emne

:bestwishes: Ej jamen Lise for pokker...hvor ser du bare fantastisk ud...sidder og får helt tårer i øjnene...og alle de billeder...det er som om jeg har været der selv http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Mht dit favoritbillede...Forstår dig udemærket...SUPER DUPER FANTASTISK godt billede...

Et forsinket men stort TILLYKKE skal der lyde herfra... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan kun gentage mig selv...  -HAHA- flotte billeder  :loveshower:

TAK!

I klæ´r virkelig hinanden, næsten alt for meget  ()()

Ihhh, altså - bli'r jo helt... :cheerleader3:

Er imponeret over jeres billede i sort/hvid, de giver en helt anden stemning og er SÅ flotte..

Nemlig, ja - takker - og ved du hva', regnvejret gav faktisk også en HELT SPECIEL stemning... :hearts:

0

Del dette indlæg

super ide med par billederne - hmm, tænke tænke, nu ankomemr vores jo ikke rigtig, da de jo er på hotellet - der må yænkes over hvordan den kan grejes ()()

Mon ikke de "ankommer" til festen om lørdagen på en eller anden måde... Det skal nok lykkes! :cheerleader3:

Tak forresten...

0

Del dette indlæg

...Jamen det er simpetlhen en prisvinder af billede!!! ()()

...... og hjertelig tillykke med brylluppet! I ser virkelig smukke og lykkelige ud! :hearts:  :cheerleader3:

Dit yndlingsbillede siger alt!

TAK, Nett - TUSINDE TAK! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh søde

Så blev det endelig din tur hva?

JEPS!  :loveshower:

Var det ikek bare den mest fantastiske følelse at se jon stå der med tåreene løbende ned af kinderne ( det gjorde Nicolai og også)

JO! *Hulk-Hulk* :cheerleader3:

Det hele ser så fantastiskt ud..

Fortsat god vind fremover

Tak, søde - og i lige måde, Fru Korsmoe ()()

0

Del dette indlæg

Takk for fantastiske bilder og for historien om din bryllupsdag!! Jeg håper dagen oppfylte alle drømmer, håp og forventninger. Etter slik jeg har lært deg å kjenne her på bk er det ingen som fortjener det mer ()()

*Huuuuuulk* Så søtt du er, Anita *Huuuuuulk* :cheerleader3:

...og jeg er helt enig....bildet hvor dere kysser er helt fantastisk -HAHA- Masse kjærlighet!

"Love is in the air..." TAKK! :hearts:

Lykkeønskninger om et langt lykkelig ekteskap og drømmer som går i oppfyllese  fra Anita

Takk, vennen - og i like måte, jenta mi - neste helg er det jo prinsesse Anita's tur... :loveshower:

0

Del dette indlæg

ÅRRHH SØDE LISE

Rigtig mange gange TILLYKKE!! Hvor ser I bare dejlige ud!! Rigtig gode billeder I har fået taget!

Taaarrrk, mus -HAHA-

Og så for øvrigt...NICE TO HAVE YOU BACK!!!  :cheerleader3:

By the way, nice to be back...  ()()  TAK!

0

Del dette indlæg

Tusind tak for at du deler alle disse fantastiske billeder med os.. Jeg sidder og sluger det hele med hud og hår. Kan slet ikke få nok..

Det er bare så god en stemning på jeres billeder, og I ser virkelig vidunderlige ud sammen.. (og ikke mindst hver for sig). :loveshower:

TAK, søde :hearts:

I er bare så flotte, og jeg bliver helt rørt over at høre din historie og se alle de vidunderlige billeder.. STORT TILLYKKE ! -HAHA-

Håber I vil blive lykkelige sammen resten af jeres dage...  ()()

Hvor er du sød - i lige måde! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅHHHHH flere smukke billeder (din avator or også blevet så ultra übermässig smuk!!). Flot bordopdækning!!!!!! Billederne kunne virklig være printet i en bryllupsmagasin!!

Ihhh, VIELEN DANK, Fraulein...  -HAHA-

Ideen med parbilleder er så super (det skal vi også) og speciel jeres er dejlig - fordi der kan man også se din skønne taske!!!!!!!  :carrot:

*He-He* Glad for at du bemærkede den...  -HAHA-  TAK! :bearhug:

ej hvor glader jeg mig til mit egen bryllup om rigtig lang tid når jeg ser jeres billeder - og fårk hvor du inspirerer mig. En stor  :cheerleader3: for det!!

Nu bli'r det altså alt for meget for mig... *Huuuuuuuuulk* ()()

TUSINDE TAK, søde - glæder mig til at følge dig, Sandra... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ak, ja Kære Helene - endelig kom jeg til dig... -HAHA-

fede fede billeder! Meget stemningsfulde, og flotte!! er helt vild med de sort hvide -og ja alle de andre for den sags skyld - de borde lykkedes bare rigtig rigtig godt - ser godt ud med blomsterne - er det kun løse blade eller ... er det ranker - er lidt svært at se. Og fedt med så mange billeder - blev helt væk i dem alle!!!

TAK!

Blomsterne er løse tørrede blade/dimser fra naturen ( ()() ) som er lagt i "kæder" - var MAJET i tvivl om de sku' spredes hist og pist på den grå løber midt på bordene eller om de sku' ligge i "kæder"...

Tjeneren og jeg kom sammen frem til dette resultat... :cheerleader3:

Men tuuuusinde tak, skønne mø... -HAHA-

TIllykke fra Helene - som faktisk synes du kom rigtig godt ind på de mange detaljer - men mangler lige det om Jon på dansegulvet UDEN krykker.....???

...Ehmmm... Jeg ved det... Øhhmmm...

Jeg låååver jeg kommer tilbage til det med MANGE flere billeder og gode (røver-??!! :bearhug: )historier en af de næste dage...  :bearhug: 

Redigeret af Khio
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Vil bare indskyde at jeg med dette indlæg er tilbage på TOP10... ()()

.... :carrot: Wuuuhhuuuuu :carrot: .... :carrot: Wiihiiiiiii :carrot: .... :carrot: Waaaahhhaaaa :carrot: ....

Ja, Ja - Nå, Nå - OKAY... -HAHA--HAHA- :veiledsmile1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Khio - det er umulig ikke å bli i godt humør av deg!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Du er herved stjålet, kidnappet og presset til å være min personlige, fantastiske og søte humørspreder.

Du er vidunderlig!

:) Anita :)

0

Del dette indlæg

Hejsa Lise :denmarkflag:

Ved snart slet ikke hvad jeg skal sige, det meste er vist efterhånden sagt i denne tråd.. Jeg vil bare berige dig med, at du har ramt min smag med alt du har rørt ved -HAHA-

Brudebuketten er LIGE præcis det jeg har gået og ønsket mig, har bare ikke fundet det rette billede endnu - men det har jeg nu - tusinde tak for det, håber at jeg må tyvstjæle det og fluks bringe det til min blomsterbinder, som venter spændt - jeg er HELT og ALDELES tosset med den lyserøde og lime grønne farve og hjerteranken, der binder det hele godt og grundigt sammen - FEDEST!!! !!!

Jeres billeder: SUK SUK SUK! Hvad har I dog gjort for at få så dygtig en fotograf??? Han/hun har simpelthen ramt plet i det, det hele handler om - nærhed og kærlighed, billederne siger bare ALT! Jeg håber af hele mit hjerte, at jeg kan få bare en snert af så lækre billeder, ih hvor ville det redde dagen for mig.

Din skøre påfund: fantastisk underholdning og eminent håndværk, der får enhver gør det selv mutter til at rødme -HAHA- Jeg er selv meget, meget kritisk, men du formår at imponere mig i DEN grad - wauw!! SÅ lækkert med de små udsagn omkring ægteskab, lige min humor, jeg elsker børn og kan til enhver tid beriges med deres dejlige humor - :crocodile:

Din kjole, jeres feststed, din mand - jamen altså, DEJLIGT DEJLIGT at se på - tak for det hele :cheerleader3::bearhug:

Håber det gav dig et billede af min beundring... Og så mange gange tillykke med jeres dejlige dag, nu er det snart min tur -HAHA--HAHA--HAHA-

Knus fra Kathrine :)

0

Del dette indlæg

Smukke smukke kvinde... Et forsinket tillykke fra en brud der først lige er landet fra den syvende himmel :loveshower: Skønne billeder og dejlige ord :loveshower: Lyder som den dejligste dag :griner:- Rigtig hjertelig tillykke med det :denmarkflag:

Tusinde tak skal du ha', der varmer - MAJET! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Sort/hvid billederne af vejret er simpelhen SÅ flotte. I skulle forstørre den og hænge dem op. Super flotte  :griner:-

Det skal vi også - når vi liiige øhhh... får taget os sammen... Ehhhmmm... :td:

Jeg synes at det er SÅ flot en gave med billedet af... var det tipoldeforældrene? Det havde fået mig til at tud brøle! Sikke en god ide!

Blev også SÅ UBESKRIVELIG GLAD - og RØRT! :loveshower:

1000 gange tillykke

Af hjertet TAK! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I bare søde sammen. Du ser super godt ud.

Det er en flot beretning du har lavet om jeres bryllup, og nogle fantastiske billeder.  :hearts:  :griner:-

Mange tak for dine søde ord, Gitte... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg endelig kigget alle billederne igennem.. Nøj hvor var der mange gode! Det kan du ikke være bekendt nu hvor vi har været nød til at sløjfe en fotograf  :) Ej pjat...

Tak, søde!

Skal vi, tøser herinde ikke se om vi kan skaffe jer en rææææddi, ræææædi billig (hobby-)fotograf da???

Ville IKKE ha' undværet vores billeder - så heller gå i bare tær, spare på kørsel eller drikke noget billigt sprøjt... :griner:-:td::(

Jeg mener det egentligt lidt - og det er ikke for at "strø salt i fotograf-såret", det håber jeg at du ved... :denmarkflag:

Stort tillykke med brylluppet.. Skybrud eller ej.. Sikke dog en fantastisk dag I har haft :)

TUSIND TAK, *B - Tak for dine dejlige ord... :(

0

Del dette indlæg

Sødeste Lise

Nu har jeg igen set billederne igennem - det varmer at I havde en så fantastisk dag ...

Endnu engang tillykke .... Ligesom I vores tilfælde, så sejrede kærligheden også hos Jer - og det er da i hvert fald en GOD, og DEJLIG festdag værd ...

Håber I må få det dejligt!! :griner:- 

Kære Trine :denmarkflag:

Mange, mange tak for din dejlige hilsen!

Det er altid herligt at høre fra dig... :wee:

0

Del dette indlæg

...hvor ser du bare fantastisk ud... :td:

Mht dit favoritbillede...Forstår dig udemærket...SUPER DUPER FANTASTISK godt billede...

Et forsinket men stort TILLYKKE skal der lyde herfra... :loveshower:

Takker, Karina - det er dejligt at høre...

Ja, det er - TAK... :denmarkflag:

Og et stort -forsinket- :griner:- !

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer