Lambada Bamse

Lambada Bamse & Richards planlægning

1,214 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja velkommen til :hug:

Ja det går jo stærkt.

()() Tilykke med romantisk frieriet

:super: Tilykke med feststed, dejlig kuvertpris, sød kok

:super: Tilykke med kirke

:toot: Tilykke med den heldige kjolefund - den er som skrevet i en anden tråd utrolig flot til dig

:toot: Tilykke med musikken - dejlig at kende nogen der kan noget ()()

Glader mig at følge med i din tråd - da jeg godt forstår at du er tidelig ud.

:( Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til planlægningstråden :)

Tillykke med frieriet :hearts:

Og du er da godt igang med planlægningen... Nogen mennesker fatter bare ikke at man skal være tidligt ude :bestwishes:

Også glæder jeg mig til at se en masse BILLEDER

Pernille :hug:

0

Del dette indlæg

velkommen til planlægningstråden :)

hvor har I allerede styr på meget, men jeg er nødt til at skrive: BILLEDER???????? vi elsker dem - må vi ikke se billeder af alle de fine ting??? please ? din kjole er jo ganske vidunderlig, så den vil vi også gerne se igen :hug:

knus Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, billeder.. Problemet er at jeg ikke kan kopiere fra Chantis hjemmeside - så hvis i vil se billeder af ringene, bliver det amatør :bestwishes: Min kjole bliver jeg aldrig træt af at vise - den kommer her :

post-13209-1122962096.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-13209-1122962250.jpg

- og gud hvor ser jeg altså skeløjet ud på dette billede. Mine øjne var helt røde, så jeg var inde at prøve at rette ( på begge billeder ) - det lykkedes ikke ret godt.. :)

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

Og kommer da lige et billede af den kommende brudepige - billedet er taget i lørdags på hendes 4 års fødselsdag. Vi var lige kommet hjem efter et besøg i " Build a bear " butikken i Århus.. Behøver jeg sige mere - man kan læse ALT i hendes øjne ikk ?

post-13209-1122963306.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

Hvor er du bare smuk i din kjole, den klæder dig virkelig godt :heppe:

Og sikke en fantastisk kirke, hold da op, den behøver jo slet ingen pynt, men er bare fantastisk i sig selv

Hvor er hun bar een kær lille pige, sikke et supergodt billede, sikke artig hun iøvrigt ser ud :hug:

og sikke en flot ring, hold da op det er også noget af en besparelse der er på den ved at købe den hos Chanti

:) Rikke

0

Del dette indlæg

post-13209-1122974171.jpg

Dette er vore " Save the date kort ". Mange af vores venner og familie fandt først ud af vi skulle giftes, da de modtog kortet... Rigtig hyggeligt :hug:

Vi lavede 2 stk til hver. " Et pænt " og " et grimt ". Jeg morede mig sindssygt da jeg lavede det grimme... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

Hvor er du bare smuk i din kjole, den klæder dig virkelig godt :heppe:

Og sikke en fantastisk kirke, hold da op, den behøver jo slet ingen pynt, men er bare fantastisk i sig selv

Hvor er hun bar een kær lille pige, sikke et supergodt billede, sikke artig hun iøvrigt ser ud :bestwishes:

og sikke en flot ring, hold da op det er også noget af en besparelse der er på den ved at købe den hos Chanti

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Ja der er sindssygt mange penge at spare på chanti - og jeg har kun gode erfaringer med dem.

Da vi i starten kiggede på ringe kunne vi ikke rigtigt blive enige om et sæt. Hvis Richard godt kunne lidt herreringen, kunne jeg ikke lide dameringen - og omvendt. Hmm... ENDELIG fandt vi et sæt vi begge kunne lide.. der var bare lige ET problem... Det kostede 12.000... ( GISP ). Godt nok havde vi aftalt at selvom det bliver et forholdsvis billigt bryllup vi skal holde ( har sat max 40.000 kr. af ) så ville vi ikke spare på ringene ( jeg vil hellere have en dyr ring end en dyr kjole f.eks. Kjolen har jeg på EN dag - ringen resten af livet :hjerte: ). Meeen 12.000 var stadig lige i overkanten :bestwishes: . Jeg skrev til Per - ejeren af Chanti - en søndag aften for at høre om han kunne hjælpe os. Evt. med at finde ringene billigere til os, da det ikke var nogen de havde på deres hjemmeside. Jeg fik svare med det samme og han ledte på livet løs sammen med mig. Desværre lykkedes det os ikke at finde ringene, så han sendte mig i stedet en mail med en masse andre forslag...

Nå, men vi gjorde det så sådan at Richard købte herreringen fra sættet ( 5000 for den alene - UHA ) og så valgte jeg en ring fra Chanti.

Fra jeg havde bestilt den til jeg fik den gik der 2 dage. Desværre var den for stor, så jeg brugte deres retur-skema og sendte den tilbage. 2 ( To !! ) dage senere fik jeg den nye ring.. ØV den var også for stor ( det kan anbefales at investere i deres ring-prøve-sæt inden i bestiller :bestwishes: ) og jeg bestemte mig imidlertid for at bestillie søsterringen med større diamanter i. Jeg indbetalte de 900 den kostede ekstra og sendte den anden retur. 2 ( TO !! ) dage senere havde jeg den nye ring. De har virkelig været søde og hjælpsomme hele vejen igennem.. Så selvom de er billige, må i endelig ikke tøve med at bruge dem. Alt er i skønneste orden hos dem og de har kanon service,,,,

:hug: Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

I går var jeg i en stof-butik for første gang siden.. ja, det må guderne vide... Heldigvis var der en helt fantastisk sød dame, der ikke lod sig slå ud af min enorme uvidendhed på sy-verdenen :boohoo: .

Og hvorfor var jeg så der ?

Jo, nu kaster jeg mig ud i at sy gaveposer til gæsterne.. Uhhaa... spændende, jeg kan ikke engang finde ud af at tråde maskinen :boohoo: . Jeg købte ubleget lærred, guld snor og manillakort. ( eller hvad de nu hedder :boohoo: )

Billeder kommer selvfølgelig når de bliver færdige ( hvis jeg vil være bekendt at sætte dem på :bed: )

Ellers er der ikke sket så meget.. Vi leder efter fotograf, men synes det er rigtig svært.. Mange er jo rigtig dygtige, men vi godt nok ikke man får meget for 2500,- og det er det vi har budgetteret med -HAHA-

0

Del dette indlæg

Mit eneste råd mht. at sy er : TAG DIG GOD TID! Jeps det er helt rigtig at symaskinen har en speeder og at når man ser andre syr- at det går rigtigt hurtigt! Men det gør det ikke altid for glade amatører (har selv været en af dem for ikke så lang tid siden - men efter at have syet 6 hynder til en sofa og 3 hynder til en lænestol - har jeg rykket mig selv op på næste trin - "nærmest ikke amatør mere") Men ja, hvis man skal sy lige - skal man lige lære at holde stoffet lige - fordi ellers syr man skævt... og hvis man syr skævt skal det flåes op og man skal forfra - og vupti så er tålmodigheden HELT væk, og så ender det med at det tager dobbelt så lang tid.

Så derfor - tag dig god tid!

Og herfra er det jo bare at komme i gang - det er slet ikke svært og egentlig meget nemt.

Glæder mig til at høre om dine fortræffeligheder udi syverdenen.

-HAHA- knirke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit eneste råd mht. at sy er : TAG DIG GOD TID! Jeps det er helt rigtig at symaskinen har en speeder og at når man ser andre syr- at det går rigtigt hurtigt! Men det gør det ikke altid for glade amatører (har selv været en af dem for ikke så lang tid siden - men efter at have syet 6 hynder til en sofa og 3 hynder til en lænestol - har jeg rykket mig selv op på næste trin - "nærmest ikke amatør mere") Men ja, hvis man skal sy lige - skal man lige lære at holde stoffet lige - fordi ellers syr man skævt... og hvis man syr skævt skal det flåes op og man skal forfra - og vupti så er tålmodigheden HELT væk, og så ender det med at det tager dobbelt så lang tid.

Så derfor - tag dig god tid!

Og herfra er det jo bare at komme i gang - det er slet ikke svært og egentlig meget nemt.

Glæder mig til at høre om dine fortræffeligheder udi syverdenen.

-HAHA- knirke

<{POST_SNAPBACK}>

Taaak for gode råd, dem kan jeg ikke få nok af.. I går hentede jeg stof og tegnede op til poserne... I dag klipper jeg ud og stryger - og så må vi se hvornår jeg får taget mig sammen til at finde MASKINEN ( bævre bævre ) frem  :bed:

0

Del dette indlæg

Så faldt jeg over din tråd - og hvor er den dejlig. Det lyder som om alt nok skal falde i hak til et fantastisk bryllup... Og KJOLEN... Hvor er den smuk til dig. Jeg kan godt forstå, du faldt for den. Og fantastisk, at du kunne finde den brugt!!!

Jeg holder selv bryllup på budget :boohoo: og ved hvor let det kan være, når man bare snor sig den rigtige vej :boohoo: Så skriv endelig i din tråd, hvis du finder nogle gode sparetips på din vej; jeg vil så gerne inspireres FØR jeg har købt noget for dyrt :bearhug:

Forresten: Sikken et romantisk frieri :hjerte: Det kunne han da ikke have gjort bedre!

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Så kom jeg til at kigge ordentligt på din tråd, og hvor sjovt er det lige... Først da du satte billedet af jer ind så man rigtigt kunne se og jeg så så dit navn, slog det mig... VERDEN ER LILLE!!!!

Hmmm sig mig har du ikke gået på Paderup amtsgymnasium?? For så gik vi da vist i klasse sammen :bearhug:

Mon ikke du gik i A klassen og blev student i 97??

Nå men din tråd er så dejlig at læse og jeg kan se på jeres dato at vi skal følges mere el mindre ad :boohoo:

Kh Line Ann

0

Del dette indlæg

Hej lambada bamse (elskerdit navn herinde!!)

Havde da slet ikke været forbi din tråd.... Skrækkeligt!!! For så havde jeg jo slet ikke set din gudskønne brudekjole... Hvor må det være skønt efter dit flotte vægtab at krybe ned i den kjole og ligne en prinsesse... tillykke...

Knus fra mig...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer