Majamarie

Rosenblade i stof

19 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har tidligere spurgt til om nogen af jer havde erfaringer med rosenblade i stof. Der var ikke rigtig nogen respons, så nu prøver jeg igen. :)

Jeg er bange for at de ser for kunstige ud, men det ville absolut være det letteste for os at bruge dem. Hvad siger i? Er der nogen der ved om de er fine eller kunstige at se på?

Desperate woman asking :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor ikke købe rigtige rosen-blade.. De kan holde sig 24 timer og stadig være pæne  :)  ?

Blot et nysgerrigt spørgsmål  :bearhug:

:) Lambada Bamse

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har jo afprøvet det med de friske rosenblade, og vil lige indskyde, at 24 er vel lige i overkanten. Altså en 12-15 timer er tilrådeligt...

No offense... :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at se billeder....det kunne være en mulighed til at pynte bordet med, men finder jo først ud af næste år, hvordan og hvorledes - så jeg har da tiden til det :)

Hmm det er jo så ulempen ved at være i så god tid, man kan ikke lige komme til at afprøve alle ting med det samme :blush:

Svale

0

Del dette indlæg

Jeg købte lavendelfarvede rosenblade (Silke) de var flotte og de var klippet så de så helt ægte ud (Nogengange har jeg set nogen hvor man ikke er i tvivl om kvaliteten er dårlig)

Men de var også dyre, og jeg købte dem på internettet leveret fra Norge.

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer