Downfall

Topfigurer

32 indlæg i dette emne

Jeg har forelsket mig i en topfigur fra en konditor *suk*

Hvis vi køber kagen hos dem (hvilket vi ikke gør) koster figuren 650,- *host*

Hvis vi kun køber figuren koster den 720,- *av*

Er det mig der er nærrig, eller er de s**** figurer hamrende dyre?

Hvad skal I selv gi' for jeres?

Og nogen gode tip til at finde topfigurer "prisgunstigt" på nettet?

:)

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes, at det er rigtig mange penge, men hvis det er det, der skal til for, at du synes, det bliver helt perfekt eller at man vil ærgre sig bagefter, så synes jeg man skal gøre det.

Jeg ved, at pidde (brugernavn) har købt én magen til, så spørg hende om hun har givet det samme. Jeg kunne forestille mig, at en konditor måske var dyrere end andre "almindelige" butikker. Hun har en tråd under kreativt forum

Gitte :):hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en ret dyr figur. Men mon ikke du kan lave den selv? -Jeg ved, at flere brugere herinde har lavet deres topfigurer selv, og med ret gode resultater. -Jeg kan ikke lige huske, hvad materialet hedder, men det er der nok andre, der kan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mon ikke du kan lave den selv

:):hug::bestwishes:

Gid det var så vel, Lea!!

Jeg har så mange tommelfingre at jeg knapt nok kan binde en sljøfe /hide

I stedet tror jeg faktisk jeg vil surfe en HEL masse - og gå i en maaaasse nips-butikker.

What the h***, der er jo 13 måneder til (!) - og finder jeg ikke andet, så ved jeg jo hvor dejligheden kan købes :bestwishes:

Den ville med garanti se fin ud i vindueskarmen bagefter :hjerte:

:bestwishes:

Birgit

0

Del dette indlæg

Figuren er i øvrigt her:

post-14479-1122975006.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er den flot!! Hvor høj er den? Den ville passe meget godt ind i vores hjem!!!

Jeg ved ikke, om vi skal have bryllupslagkage, men hvis vi skal - der er ikke ret mange af topfigurerne jeg kan lide - så ville denne være ideel!!! Og tanken om at den kan stå til pynt hjemme og minde os om dagen tiltaler mig meget!!

Svale

0

Del dette indlæg

Tjek www.kagekompagniet.dk og www.kagebutikken.dk

Der har de nogle topfigurer i mange priser og mange udformninger..

Det er jo en vildt uhyrlig pris! Men jeg vil give dig ret i at den er meget flot. Kan godt se det med at have den stående bagefter. Den jeg har kikket lidt på er af sukker.. Men der er jo lang tid til at beslutte sig for mit vedkommende :)

Personligt synes jeg denne er sød..

post-14140-1123049440.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svalepige - jeg ved faktisk ikke hvor høj den er, men du kan finde den på www.konditoriarlington.dk ;)

Der var vist en del leveringstid på - de skulle ha' den hjem fra "Langbortistan"!

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for tippet!!! Endelig har jeg fundet et par figurer som faldt i min smag! Er det til det enkle, og ja jeg kan være tosset nok til at investere i sådan en figur, fordi jeg vil have den stående fremme bag efter!!

Vi har en kanon brugskunstbutik i Nyk, og han har utrolig mange spændende ting. Det kunne være, jeg skulle høre, om han kan skaffe noget lignende hjem?!!

Men prøv her der dem jeg kan lide!!!

Svale

post-7716-1123061492.jpg

post-7716-1123061501.jpg

post-7716-1123061591.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den figur jeg har forelsket mig i er i porcelæn - så nej, den er hverken i marcipan-overtrukket hvidguld eller platin, selvom man skulle tro det på grund af prisen! :tosset:

Tjek www.kagekompagniet.dk og www.kagebutikken.dk

Tak for tippet Nuller2406. Jeg var inde og kigge lidt, men de eneste derinde som jeg synes var bare nooogenlunde min smag, kostede alligevel 600 kr!!

Og så vil jeg trods alt hellere ha' den figur som jeg bare synes er vidunderlig :)

Men, men, men - der er 13 måneder til at støve figurer op... Og ellers ved jeg jo som sagt hvor jeg kan få den! :blush:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Birgit

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer