Metteapril06

Vores bryllup 15. April 2006

515 indlæg i dette emne

Juhuuu med at bordkortene er færdige :balloon:

Det lyder altså ikke rart med din sko, jeg købte simplethen nye sko fordi dem jeg havde købt de gnavede for vildt :lol: Men håber du kan få nogen gode råd imorgen :biggrin:

Det bliver da dejligt at få kjolen hjem :butterfly: Skal den hjem til jer at hænge eller hos dine forældre ?

Vejrudsigten ser bare rigtig lovende ud :loveshower: Det var bare så dejligt at se at der ikke var nogen byer sat på :carrot:

Pyhe hvor jeg glæder mig til at blive en gift kone :griner:-

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuu med at bordkortene er færdige :balloon:

Det lyder altså ikke rart med din sko, jeg købte simplethen nye sko fordi dem jeg havde købt de gnavede for vildt (y) Men håber du kan få nogen gode råd imorgen ()()

Nej det er lidt træls med mine sko - heldigvis gnaver de ikke særlig meget, så jeg kan sagtens gå i dem. Det irriterer mig bare, at det føles som om min hæl ikke altid træder lige ned på skoen... hvis du forstår :lol:

Det bliver da dejligt at få kjolen hjem :butterfly: Skal den hjem til jer at hænge eller hos dine forældre ?

Ja det bliver rigtig skønt at få den hjem - den skal hænge hos mine forældre. Ellers er jeg bange for Flemming ser den....

Vejrudsigten ser bare rigtig lovende ud :loveshower: Det var bare så dejligt at se at der ikke var nogen byer sat på :crrot:

Ja vejrudsigten ser ikke ringe ud :bearhug: hvis bare vejret i det mindste kan være som det har været idag, så er jeg fuldt ud tilfreds....

Pyhe hvor jeg glæder mig til at blive en gift kone :lol:

Pernille :griner:-

Ja det gør jeg efter hånden også...

Det er nok godt nok, at jeg skal på arbejde imorgen - synes jeg er ved at få et akut tilfælde af planlægningspip :biggrin:

*knus*

Mette

P.S

Dansetimen gik faktisk helt fint - faktisk bedre en vi havde regnet med. Nu øver vi os bare en smule herhjemme og gør det så godt som vi kan på lørdag....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha

Nu er der for alvor gået bryllupskuller i den...

Har lige siddet kl. 03.15 og skrevet mail til kirkekontoret :bearhug: Vi har ikke fået afleveret navne på 2 vidner nemlig..... :balloon: Vi skulle have ringet idag (igår), men vi er gåt fuldstændig forbi hinanden, den ene har troet den anden gjorde det og omvendt. Resultatet er så, at ingen af os fik ringet :griner:-

Nu har jeg så sendt en mail i stedet... men puha må nok hellere ringe alligevel imorgen....eller dvs. idag når jeg møder på arbejdet

*knus*

Mette (som nu vil forsøge at falde i søvn igen)

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare spændende ...... 4 dage tilbage :carrot: :carrot: :carrot:

Det er utroligt så hurtigt tiden går ....... man har hele tiden syntes, at der var LANG tid til, og lige pludselig er der kun få dage tilbage :griner:-

Jeg håber, at I får en :bearhug: dejlig dag med en masse gode minder.

........ og så glæder jeg mig jo til at se billeder fra den store dag :biggrin:

:balloon:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha

Nu er der for alvor gået bryllupskuller i den...

Har lige siddet kl. 03.15 og skrevet mail til kirkekontoret :lol: Vi har ikke fået afleveret navne på 2 vidner nemlig..... :biggrin: Vi skulle have ringet idag (igår), men vi er gåt fuldstændig forbi hinanden, den ene har troet den anden gjorde det og omvendt. Resultatet er så, at ingen af os fik ringet ()()

Nu har jeg så sendt en mail i stedet... men puha må nok hellere ringe alligevel imorgen....eller dvs. idag når jeg møder på arbejdet

*knus*

Mette (som nu vil forsøge at falde i søvn igen)

:griner:- Det må man da sige Mette :bearhug: Håber du fik sovet bagefter (y)

Synes godt nok jeg har det med at vågne kl. halv fem :lol: også kværner tankerne bare rundt.

Vi havde faktisk ikke skænket det en tanke med de 2 vidner, indtil igår de ringede fra kirkekontoret...Øhe Øhe 2 vidner ja.... :lol2:

Pernille :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fine Mette :carrot:

Har I styr på det hele ????

Jow det begynder da at hjælpe på det :)

Jeg har hentet morgengaven til Flemming idag...

skal i morgen på arbejde for sidste gang som frøken........

og ellers tjo så er det efterhånden flere :butterfly: farme i min bette mave

*knus*

Mette

P.S hvordan med Jer?

0

Del dette indlæg

Hvor er de fine Mette :carrot:

Har I styr på det hele ????

Jow det begynder da at hjælpe på det :blush:

Jeg har hentet morgengaven til Flemming idag...

skal i morgen på arbejde for sidste gang som frøken........

og ellers tjo så er det efterhånden flere :butterfly: farme i min bette mave

*knus*

Mette

P.S hvordan med Jer?

Hvordan gik det forresten med skoene ??? Fik du nogen tip da du hentede kjolen ?

Vi har vidst fået gjort alt det som vi skulle idag, mangler bare lige og aflevere tingene ude på kroen imorgen :) Så håber imorgen bliver en mere roligere dag :(

Jeg synes mest :butterfly: kommer når jeg vågner kl. lort om morgenen og ikke kan falde i søvn igen fordi tankerne kværner :)

Vi spiste også vores sidste måltid i aftes alene som nygifte, og det måtte jo fejres med et glas vin :)

Pernille :)

0

Del dette indlæg

Hej MEtte!

JEg vil her på forhånd ønske jer et STORT TILLYKKE med brylluppet på lørdag............JEg har ikke mulighed for at komme online den dag og ønske tillykke, så det er hermed gjort :)

Håber I får en helt uforglemmelig og dejlig dag i festligt vennelag :bearhug: :carrot: :) :carrot: :) :carrot:

:blush:

Kira

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Pernille

Hav en helt fantastisk dag på Lørdag!

Jeg glæder mig til at høre om det hele + til billederne!!

Smukke negle iøvrigt, jeg fik da helt mod på at få lavet mine til brylluppet også.

:bearhug::biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :balloon:

0

Del dette indlæg

Puha

Så har jeg endelig "bryllupsfri"....

Vi har pakket vores weekendtasker og drager snart afsted til Marinella for at aflevere dem, bordkort osv.

Vores bryllup er annonceret i avisen idag... så nu bliver det hele noget mere virkeligt...

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mette.

Så er det ved, at være lige om lidt. Jeg tror ikke dagen i morgen bliver den mest afslappede du har haft længe, men tilgengæld håber jeg, at du vil nyde dagen efter.

Jeg håber du på lørdag vil få en af dit livs bedste dage og jeg ser frem til, at se billeder fra den og høre om den.

0

Del dette indlæg

Hej søde

Hvor er det tæt på nu!!!!!!!!! :biggrin:

Hvilken avis er i i???? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Lidt nysgerrig er man vel altid!!! :bearhug:

Sanna

Ja nu er det godt nok snart......

Det står i Nordjyske Stiftstidende idag....

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer