Sussen2

Langtidsplanlægning - Godt eller skidt?

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg startede 1½ år inden den officielle bryllupsdato d.1.april 2006

Der er nu "kun" 8 mdr til.. tiden er gået hurtigt og jeg har været ekstrem

glad for dette forum, men på den anden side, så er jeg også dybt afhængig og

har mere eller mindre siden åben hele døgnet ( ikke når jeg sover )

Jeg er gået igang med de kreative ting, men har da haft perioder hvor det hele har hængt mig ud af r.... ! Bogstavelig talt.. det har været for meget på één gang, men så har det også været i en sammenhæng hvor Henrik og jeg har haft en diskussion og han syntes jeg har for travlt..

Jeg frygter da hvad næste projekt skal være, når brylluppet er ovre :bearhug:

Men indtil da vil jeg glæde mig og nyde tiden herinde

Knus heidi

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg startede 1½ år inden den officielle bryllupsdato d.1.april 2006

Der er nu "kun" 8 mdr til.. tiden er gået hurtigt og jeg har været ekstrem

glad for dette forum, men på den anden side, så er jeg også dybt afhængig og

har mere eller mindre siden åben hele døgnet ( ikke når jeg sover )

Jeg er gået igang med de kreative ting, men har da haft perioder hvor det hele har hængt mig ud af r.... ! Bogstavelig talt.. det har været for meget på één gang, men så har det også været i en sammenhæng hvor Henrik og jeg har haft en diskussion og han syntes jeg har for travlt..

Jeg frygter da hvad næste projekt skal være, når brylluppet er ovre  :bearhug:

Men indtil da vil jeg glæde mig og nyde tiden herinde

Knus heidi

Ja problemet er at man hurtigt kommer til at bruge en masse tid herinde fordi man bliver bidt af det. Samtidigt er der så meget inspiration at min kreativitet løber af med mig. Min kæreste er bange for at jeg tager munden for fuld.. Og ja han ret. Kan godt forstå at han indmellem er træt "alle min projekter". Han er også begyndt at klage over at jeg sidder for meget ved computeren.. og det er da ludt tankevækkende... Tænk sig at jeg har siddet her ved pc'eren og haft travlt med at arrangere alt muligt, mens min kæreste sidder i stuen og savner med... Så må man lige gøre op hvad der er vigtigst... Så jeg vil da prøve at begrænse mit brug af dette forum og alle projekterne... Det er bare noget møg at man bliver så afhængig af dette!!!

Knus

Susanne

0

Del dette indlæg

Jeg sidder her stort set kun når jeg er på job (og det er jo ikke så meget *host*) eller når jeg er hjemme, men J er på job.

Jeg har altid været "hooked" på min PC, så når jeg er hjemme har jeg struktureret min dag så der er "computer-fri" det meste af tiden - ellers har jeg for svært ved at slukke tingesten!!

:horse:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft 9 mdr til planlægningen...og det har i perioder hængt mig ud af halsen...jeg har hverken prinsessedrømme eller lysten til selviscenesættelse, og det oplever jeg nogle gange planlægningen som.

Jeg har taget de pauser, jeg havde brug for, og her 2½ uge før brylluppet, er vi vist meget godt med.

Havde jeg været igang meget før, ville jeg nok have været træt af mit eget bryllup på nuværende tidspunkt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er helt enig med Lea.

0

Del dette indlæg

Jaaa, det skete i hvert fald for mig....

Jeg har været igang længe herinde, også før han friede, men det eskalerede helt vildt efter han friede i september sidste år. MEN så kom eksamensperioden i maj, og jeg blev nødt til at ligge forummet fra mig, og siden da havde jeg svært ved at komme igang igen - brylluppet interesserede mig bare ikke (heller ikke blade osv) - I kan tro jeg blev nervøs over HVORFOR???? men en måneds tid før brylluppet, og ca. ved den tid min forlovede blev poltet væltede alle følelserne og sommerfuglene op i mig igen - og nu er der kun 16 dage tilbage!!!! og jeg skal poltes i morgen!!!

Såå, konklusionen må være... jeg blev rigtig træt af hele bryllups hurlumhejet i næsten 2-3 måneder, hvilket absolut ikke er sjovt. Men lykkeligvis er det hele kommet igen, og det tror jeg det ville for alle, når dagen nærmer sig.

0

Del dette indlæg

Når brylluppet skal står har jeg/vi været i gang med forberedelserne i ca. 1½år og det er helt fint, da jeg er typen der hader og ordne tingene i sidste øjeblik. Har da også allerede styr på en del og været kreativ, men det bliver nok først fra januar 2006 jeg går helt amok.

0

Del dette indlæg

Altså, for mit vedkommende gik jeg (IKKE manden.. :) ) igang med planlægningen allerede 13-14 måneder før. Når man gør det i så god tid, er der chance for at få den dato man vil have, his kirke, feststed osv.

Jeg nåede ikke at blive bryllupstræt, da det jo ikke er konstant planlægning, men i perioder.

Hvad der dog er lidt mærkeligt er, at man har brugt så lang tid på at planlægge, og så - vupti - så er det hele bare slut..

Et godt råd..., når man nu er i så god tid, så skal man huske på at tiden flyver. Jeg tænkte tit, der er masser af tid, så jeg venter lige med dit og dat. Pludselig var det altså bare snart, og så fik jeg travlt.. -HAHA--HAHA-

Men det er godt at være i god tid, så nyd den. Det går bare hurtigt...

:toot: fra Fluff

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmmm... blive træt af bryupsforberedelser... ved det ikke endnu, men jeg er da i hvert fald i rigtig rigtig god tid, skal først giftes d. 18 oktober 2008. Fald tilfældigt over denne side da jeg skulle kigge brudekjoler med en veninde.

egentlig planlægning er det ikke blevet til endnu, d.v.s. jeg ved hvordan bordkort og indbydelser skal se ud men det kan jo nå at ændre sig mange gange endnu og hvis jeg biver træt af det så kan jeg jo bare lade være...

manden syntes godt nok at det er træls at jeg hver gang jeg har været herinde bombarderer ham med idéer osv men igår kom han selv med et input...

Jeg vil også helere have god tid til det hele frem for at skulle nå det hele på et øjeblik...

Knus Line

0

Del dette indlæg

Jeg var også herinde og snuse lidt inden MANDEN friede til mig, vi havde snakket lidt om det og så var jeg straks elle vild og kiggede på alt der hed bryllup :) Så da han endelig friede til mig (juli) :bearhug::blush: Så måtte jeg straks igen herind og gøre min daglige fremtræden. Jeg håber ikke et år er for lang tid for det er i hvertfald den tid jeg har tænkt mig at gå med et sagligt smil og planlægge den dejlige dag :loveshower::loveshower::loveshower:

Knus Julibrud

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer