Guest HBD

Lokaler i Midt/Vestjylland

3 indlæg i dette emne

Er der nogen der har gode forslag til nogle hyggelige og flotte bryllupslokaler i Midt- eller Vestjylland? Vi bliver 80-90 personer og går efter et sted hvor maden er tip top, festlokalet har stil og charme (gerne noget i riddersalsstil eller lign.), og gerne et sted hvor man kan overnatte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Man kan godt nok ikke overnatte disse to steder, men de er meget stemningsfulde!

1. Brygger Bauers Grotter i Viborg.

2. Od-Fellow Palæet i Viborg.

Endvidere ligger Golfhotellet i Viborg jo ganske fantastisk ved søerne og midt i det smukke Borgvold, som er en enestående historisk park.

Og så ved jeg, fordi min bror arbejder der, at Palace Hotel i Viborg er rigtig dygtige til bryllupper.

Ditter

0

Del dette indlæg

Vi holdte festen på Eyde i Herning, og var ovenud tilfredse med maden, betjeningen og lokaliteterne.

Banketsalen, som vi var i, kan rumme op til 150 kuverter. Der er et rimlig stort dansegulv og det er på 4. etage med en turbo-elevator samt trappe-adgang.

Udsmykningen er flot med malerier på væggene, riddelsalsstil vil jeg dog ikke kalde det Postet billede)

Der er mulighed for overnatning på hotellet til 650,- pr dobbeltværelse og 450,- pr enkeltværelse.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer