Lambada Bamse

Billeder af vores "børn"

50 indlæg i dette emne

Nu hvor vi har haft godt gang i " Vis os din mand tråden " - hvorfor så ikke oprette en børnetråd... ?

Jeg har 2 dejlige piger. Mathilde på 4 år og Caya på 1 år... :

Caya :

post-13209-1123674233.jpg

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uha - det kræver vist mere end 1 post *g*

Jeg har 3 bonusbørn på 10, 13 og 15½ men jeg er SIKKER PÅ, at de aldrig ville tilgi' mig for en "offentliggørelse", så I må nøjes...

Postet billede

Da-mssen er "resten" af mine to katte, som hed Nu og Da.

Da bankede bare hele tiden Nu, så nu har jeg kun Da tilbage *g*

Det her er så min lille avlshingst (han er kun 130 cm over ryggen). Han hedder Dryfe Starry Knight (eller Øffe i daglig tale) og jeg har hentet ham i England i 2002.

Postet billede

0

Del dette indlæg

Og så er der "pigerne";

Begonia (med den hvide maling i hovedet), Carrera - den mørke - som er Danmarks højst kårede hoppe af sin race - og Gipsy, den lille hvide :cheerleader3:

Postet billede

"Rosinen i.." hedder Lionessa og står i øjeblikket i Tyskland og "kærster" (dog desværre uden det ser ud som om der kommer et føl ud af det :) )

Postet billede

:td:

Birgit - "dyr" dame *s*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja... Jeg har heller ikke nogen menneskebørn, men har til gengæld mine to vidunderlige tøser FREJA og FRIGG (marsvin - kaldet "møfferne"). Freja er den brune og Frigg er den sort/hvid/brune, og jeg elsker dem så uendelig højt!

post-1053-1123677627.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her vores rapand Sabrina......... hun er 9 år ...fylder 10 d.26 august :cheerleader3:

Og så ham den frække deleter......... lægger sig altid på tastaturet... specielt på Esc :td: (han er forresten en kinesisk hankat,er lidt svær at fotografere,da han er blank sort... med hvid knorhår og gule øjne...han hedder Maoi)

Og så har vi sasha pigen (der ligenu bor hos morfar, men som vi prøver på at få udstationet til næste år)(hun er en sort/hvid cockerspaniel)

Og egentlig går der også en kæmpe hankat rundt i Nyk.mors ,som var min,men svigermor siger jeg ikke får ham igen nu :) (Han hedder lillermi)

Jannie

post-8843-1123683199.jpg

post-8843-1123683296.jpg

post-8843-1123683311.jpg

post-8843-1123683355.jpg

0

Del dette indlæg

hej vi har josefine på 2 år.

Huner en ballademager på trods af prinsesse krøller. :cheerleader3::td:

Rinaldo :carrot:

Øv http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif kan ikke vedhæfte billedet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved naesten ikke om jeg toer ligge billeder ind af mine heste :hearts: , efter Birgits utrolig smukke heste.....men prover alligevel :cheerleader3:

Toby (Top Marks da han stadig var paa vaeddeloebs banen) og Chloe.

post-12581-1123742916.jpg

Redigeret af jazzmine
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer