arno

ABC reoler

8 indlæg i dette emne

Vi har i weekenden endelig fået taget os sammen til at lave vores pulturrum om til et soveværelse til mig!

FORKLARING: Jeg kan ikke sove sammen med Dan - han snorker sygeligt meget, så jeg har sovet på gulvet i stuen det sidste halve år! Og nu GIDER jeg ikke mere!!! -HAHA- Han vil ikke til læge med det - alternativet var at jeg flyttede ud, og det gør jeg så. Så nu har vi TO steder at hygge-nusse-lege :balloon:!

- - -

NÅ! Men sagen er den, at jeg skal have fyldt en plads ud med ABC reoler på een eller anden måde!

Har 180x30cm at gøre godt med, og så tænkte jeg at jeg kunne kigge på ABC's hjemmeside, for at finde ud af hvad der passer bedst ind. Reolen skal indeholde: Anlæg (stort og tungt), mapper, skolebøger, dimser/nips o.lign.

Men hvad skal jeg dog vælge...? Der er et virvar af potentielle muligheder at vælge imellem, men det er da godt nok svært at vælge. Har cirka 1200kr at gøre godt med. Er der nogen der er SUPER til at finde ud af sådan noget??

Hjemmesiden er på her på dette link - håber at der er een eller anden som kan hjælpe mig...

Har kigget lidt på følgende kombination - men er det den optimale løsning???

Grundreol 179x30cm - 3130010 - 495,00

Tilbygningsreol 179x30cm - 3130012 - 395,00

Hylde 76x30cm - 313080 - 170,00

Ialt 1.060,00

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte også på det med ørepropper, men jeg ved at man kan få en masse forskellige ting og sager på apoteket til folk der snorker meget. Min mormor har prøvet noget der skulle på næsen og det virkede på hende, så nu kan min morfar også sove når de går i seng. :sleepy:

knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Ork, ork... Har prøvet ALT hvad er er at prøve - til sidst sidst sov jeg med hovedet i den anden ende af sengen - med ørepropper i - med Dans høreværn oven på - og med en pude på ørerne... Intet hjælper.

Mine forældre har også kommenteret hans snorken, for når vi er derude hører de ham "live"... Min mor er ellers vant til min fars snorken, men hun "bukker under" når Dan er i huset -HAHA-

Dan synes ikke selv et det er et problem; derfor ser han ikke nogen grund til at gå til læge med det. Og han nægter at sove med dimser af NOGEN art - heller ikke de næseplastre som er nævnt herinde... Så mit alternativ til ham var, at jeg fik mit eget værelse, så jeg kan sove igennem igen. Der er ikke noget mere opslidende, end ALDRIG at kunne sove en hel nat, fordi man altid skal stå op midt i natten og slæbe sin madras ind i stuen for at kunne sove... Så hellere sove hver for sig, så man kan være noget for hinanden i hverdagen.

Så det gør vi nu, og aldrig har det været mere dejligt at bo sammen med min søde skat! :balloon: Det skal lige siges, at Dan har en mindre "fobi" for læger og sygdomme (LAAAAAAAAAAANG forklaring!), så det er forståeligt nok at han stejler overfor at der er noget galt med ham. MEN - jeg synes nu at det er ærgerligt at han ikke tør få undersøgt det, for han er selv slidt op, når han vågner om morgenen. DET er dog IKKE noget problem - det er han jo vant til...

MEN MEN - bare vær glade på mine vegne! Det er den bedste løsning at jeg sover i mit eget værelse. OG man behøver jo ikke sove sammen for at elske hinanden (eller MED hinanden... :bearhug: ). Så bare rolig - vores ægteskab fejler ikke noget!

VI HAR BARE TO STEDER AT HYGGE OG NUSSE NU!! -HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope... Har også prøvet det... Men min diktafon overbevist ham ikke. Han syntes ikke det var slemt :balloon:

Men er der virkelig slet ingen som kan hjælpe mig med det egentlige problem - ABC reolerne??? Så tror jeg bare at jeg køber de reoler som jeg har kigget på...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Arno

Jeg synes det lyder som en god ide med de abc-reoler. Du kunne måske spare lidt penge ved at købe reolerne i ikea (bare et gæt), men jeg synes bestemt ikke at kvaliteten af ikeas reoler er lige så gode som abc-reolerne. Jeg ville købe den i classic white hvis det var mig, de bliver lidt hurtigt grimme synes jeg, også er de altså ikke sjove at male (ja jeg snakker af erfaring).

Det eneste alternativ jeg ellers lige kan kommer på ku være stål reoler, men det kommer jo an på hvad for en stil du vil have i rummet.

Det var min ydmyge mening.

Hilsen

Frk P

0

Del dette indlæg

Jeg synes det lyder som en god ide med de abc-reoler. Du kunne måske spare lidt penge ved at købe reolerne i ikea (bare et gæt), men jeg synes bestemt ikke at kvaliteten af ikeas reoler er lige så gode som abc-reolerne. Jeg ville købe den i classic white hvis det var mig, de bliver lidt hurtigt grimme synes jeg, også er de altså ikke sjove at male (ja jeg snakker af erfaring).

Det eneste alternativ jeg ellers lige kan kommer på ku være stål reoler, men det kommer jo an på hvad for en stil du vil have i rummet.

Det var min ydmyge mening.

Hilsen

Frk P

Jeg TAKKER AF HJERTET for din ydmyge mening!! Endelig een som svarede på det EGENTLIGE spørgsmål -HAHA-

Har lyttet til dit råd - har bestilt ABC reolerne i hvid i stedet for den klassiske. Det passer ligesom lidt mere til mit hvide skrivebord + de to andre hvide reoler jeg har til min ko-samling -HAHA- Jeg havde ikke lige tænkt på at jeg kunne bestille dem i hvid - var så fokuseret på at det skulle være de klassiske!

Kender godt IKEAs reol-"linje", men det er min erfaring at de ikke holder i længden. Og da jeg har mange bøger og tunge mapper som skal på reolen, så er IKEA-løsningen ikke den mest optimale. Som du også skriver :bearhug: Så jeg vælger en ABC-løsning til 1060kr for to grundreoler med to ekstra hylder!! (MANGE PENGE - men skidtet holder så også!) -HAHA-

Så MANGE TAK for din hjælp!!

:balloon:

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer