Berlinda

Videofotografi

1 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg er ny her, håber jeg kan skriv det her.

Jeg har tit oplevet at mange får taget deres bryllupsfotografering og ikke video. Hvad er årsagen til dette? da dette også kan være interessant? Jeg fik taget videooptaggelse + fotografi til mit bryllup. Jeg må indrømme at video var lang bedre end billeder. Årsagen var jo også at videoen var så enormt godt redigeret at man skulle tro det var en hollywood/bollywood film, dels på den måde det blev filmet, farverne på filmen osv osv.

Jeg har også tit set det meget traditionelle videooptagelserne som mange udfører. Men det niveau jeg fik iforhold til dem som laver tilsvarende var der forskell mellem himmel og jord. Jeg tror bare man skal finde en som har check på det og ikke en rent amatør som der er så mange der reklamere her for. af dette årsag kan jeg da godt forstå hvorfor "Onkel Peter" filmer for det er rent amatør optagelser.

Det var det jeg ville sige. Jeg vil dog råde dem som godt ville hav deres video optaget, at få det optaget fra nogen som kender til deres branche.

Jeg vil gerne giv anbefaling af dem som jeg brugte. Det vil jeg gerne gøre privat.

Tak alle sammen, og hav en fantastisk dag

Berlinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer