Guest Princess

Tale til brudgommen.

73 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej.

Jeg synes næsten også bruden skal gøre et eller andet. Jeg ville egentlig ikke have haft noget imod at holde en tale, men jeg har besluttet at skrive en sang i stedet for, hvor jeg vil komme ind på mine følelser for ham, sider ved hans personlighed og sjove episoder i vores forhold. Jeg synes, at sange er et festligt indslag, hvor alle kan deltage, og det giver også lidt afveksling, nu jeg ved at både min mand og far vil holde tale.

Men det er jo helt individuelt, hvad man har lyst til at overraske sin mand med. Der er jo også nogle, der vælger at synge!

0

Del dette indlæg

Hej Princess. Jeg er helt enig med dig i at bruden også bør gøre et eller andet. Jeg har en veninde, som besluttede at lave en sang i det hun mente at talen var gommens afdeling. Jeg har dog selv besluttet at holde en slags tale.... Lidt på rim og lidt i sang.... Han forventer intet - så jeg glæder mig til at overraske :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nanna.

Kunne du ikke have lyst til at fortælle mere om sangen? Eller evt. ,maile den til mig?

Det er pludselig gået op for mig at jeg nok ikke kan slippe for at gøre et eller andet for min mand...

Så hvor nødigt jeg end vil, må jeg nok brygge et par ord sammen - og måske komme med en sang til ham.

Henriette

0

Del dette indlæg

Hej Nanna.

Jeg hører til den virkelig generte type. Rød i hovedet osv. så jeg kunne godt bruge den sang du omtaler. Men jeg har ingen e-mail. Vil du sende den til mig eller måske faxe ?

Så kan det være jeg kan brygge noget personligt på den, så det ikke bare er fis det hele.

Smile fra Milla Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Nanna.

Jeg har godt nok besluttet mig for at min kommende husbond skal køre i Ferrari til kirken, men jeg kunne da også godt tænke mig at se din sang, det kunne være rart at have mere end én overraskelse i ærmet.

Tak..... KH Suzanne

solberg_jorgensen@os.dk

[Dette indlæg er redigeret af SweetSuzie (edited 20 Marts 2001).]

0

Del dette indlæg

Hej Nanna.

Den er også modtaget, jeg synes den er genial og vil helt sikkert benytte mig af den, jeg er nemlig typen der ikke vil kunne holde en tale uden at tude mig igennem det og så synes jeg lige som at lidt af stilen går af.....

Tusind tak for hjælpen. KH Suzanne

------------------

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vil du ikke også sende sangen til mig. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal lave. Jeg har en ide med at min tilkommende skal spille banko, også finder jeg nogle datoer som er specielle for os og nogle sjove episoder, og så går slavusk udfra det.

Men jeg kunne godt tænke mig at se sangen også, lidt inspiration.

På forhånd tak.

[Dette indlæg er redigeret af Princess (edited 21 Marts 2001).]

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer