Guest pidde

SÅ er det min tur :-)

17 indlæg i dette emne

Puha, har slet ikke haft tid til at kigge her i går, men fik lige 5 min nu...

Jeg vil bare takke jer alle sammen for den støtte og hjælp mange af jer har givet mig. I har været utrolige dejlige at have som bagland... takkkkk :cheerleader3: uden jer, var vores fest ikke blevet 100 % som jeg ville have haft det. Havde jeg først opdaget siden her efter, ville jeg have ærgert mig grøn og gul over ikke at have set den før.

Har lige skrevet tale her for 1 time siden, så nu må vi se om jeg tør holde den... har bare SÅ mange kriller i mavsen nu... puhaaaa...

Nå, nu vil jeg logge af, og gå i bad , det tager jo tid, der skal jo storbarberes :cheerleader3: og al ting..

Mega mange knusssssser til jer alle og pøj pøj til jer andre der oz lige skal giftes i dag ;)

Kryds fingre kl 14.30, fordi der går det løs her...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHHHHH hvor jeg misunder dig !! Det er nu over 1 år siden løb rundt og gjorde mig klar. Nyd dagen, nyd vejret, nyd din mand, nyd gæsterne, nyd kirken, nyd alle smilene !!

Kort sagt : NYD DET HELE !!!!!!!!

Rigtig hjertelig tillykke !!!

Mange store knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe tillykke herfra :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Håber du må få en dag lige som du ønsker den, og så glæder vi os selvfølgelig til at se billeder :cheerleader3:

Som de andre også skriver, så husk at nyd dagen, og sæt din lid til at andre kan deres arbejde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer