EilaL

Trisse og Thomas bryllup

78 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Se hvad jeg fandt på græsplænen foran Trisses hus da vi skulle afsted... :)

Sandra/EilaL og jeg står og venter på bussen ind til Århus - skulle lige ha' taget et sidste billede...

- og det var så de billeder som jeg har valgt at vise jer! Resten får Trisse tilsendt på en CDrom!! :)

:balloons: - tak for en DEJLIG dag!!

post-1053-1124616017.jpg

post-1053-1124616049.jpg

0

Del dette indlæg

Waaaaaauuuuuuuuuu I 2 skønne tøser........I er sandeligt hurtige, og sikke nogle fine billeder.

Hvis I synes at turen i kirken, og receptionen var flot og hyggelig, så er det intet at sammenlignet med den helt overvældende fantastiske fest der blev skudt igang bag efter.

Jeg taler fra bunden af mit hjerte, når jeg siger, at det var det mest velorganiseret, det mest perfekte, det mest afslappende (på den vidunderlige måde), bryllup jeg nogen sinde har været til, og jeg har været til rigtigt mange.

Trisse og Thomas er sådan nogle helt igennem super dejlige mennesker, og det afspejler sig på deres venner.

Super super super fest, med mange smukke taler......virkeligt smukke og rørende taler (især brudens).......og så helt fantastisk mad, der ikke kan beskrives, det er ikke muligt at beskrive det med ord........

Det var meget overvældende og MEGET ærbart at deltgage i..............meget.

Så Trisse og Thomas..............vi vil takke jer resten af vores liv, for at vi måtte deltage.

Mange knus Mia.......som netop er stået op efter brylluppet....vi kørte nemlig hjem fra Hjortshøj til Fredericia kl. 3 i nat.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPS.......blev lige grebet af bryllupsstemningen fra igår.

Jeg glemte jo at sige tusinde tusinde tak for jeg også fik æren af at møde jer 2 papparazi kvinder...........

Altså jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle have gjort uden bryllupsklar.dk.........de absolut mest fantastiske mennesker jeg har mødt i mit liv (deriblandt den smukke smukke Trisse) har jeg sgu mødt herigennem..........

Arno og EilaL...........det var en ære at møde jer.........super skønne piger I er.

Mange knus fra en stadig meget træt Mis, som har et helt hus at flytte her idag......*SUUUUUUUUUK*

0

Del dette indlæg

Jeg glemte jo at sige tusinde tusinde tak for jeg også fik æren af at møde jer 2 papparazi kvinder...

Altså jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle have gjort uden bryllupsklar.dk... de absolut mest fantastiske mennesker jeg har mødt i mit liv (deriblandt den smukke smukke Trisse) har jeg sgu mødt herigennem...

Arno og EilaL... det var en ære at møde jer... super skønne piger I er.

Kæreste Mia!

Jeg takker også mange gange fordi vi fik lov at møde dig - og ikke mindst din dejlige mand! Han har virkelig en dejlig humor... (og han så SUPER godt ud i sit smarte brylupstøj!) :) Og du er nu heller ikk' så ringe endda, søde Mia-Mus!!

Og ja... Vi var GODT nok papparazzi quinder!! Men hvor VAR det da sjovt at rende rundt med kameraet og "plaffe" en masse billeder af... :)()() Så... - hvis der er andre som får brug for en papparazzi-Bridezilla, så ved I hvor I kan bestille een...!! :balloons:

KNUZ - og held og lykke med huset...

0

Del dette indlæg

Først og fremmest et KÆMPE tillykke med dagen til Trisse og Thomas ()()

hvor ser I bare dejlige ud!!! :balloons:

Dernæst mange tak for alle de flotte billeder, det er skønt og meget rørende at se et så smukt par som Trisse og Thomas :)

Trisse, endnu engang tillykke med brylluppet!

:) Brudebørn

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette og Sandra

Sikke nogle flotte billeder i har taget... Må godt nok knibe øjnene lidt sammen, kan sgu ikke huske, hvor jeg lagde mine briller kl. 4 i morges (dette er sand blindskrift)...

Det var rigtigt hyggeligt at møde jer 2 (Arno igen) i det lidt varme Hjortshøj (har sagt til Trisse, at hun bad om godt vejr for mange gange).

Kan kun give jer ret - Trisse var smuk, gommen var cool (taget varmen i betragtning) og det var smukt smukt smukt!

Nå - nu vil jeg gå i bad, vaske mit hår ud (sidder næsten som i går), finde mine briller og så tage ud til T og Trisse til efterfest, så T kan få drukket sig fuld i fadølsresterne...

Knus

Mette

Ps. Mia (Willuc) du er sgu også smuk og dejlig - tjaaa det sammen gælder for gemalen...

Pps. I må undskylde eventuelle stavefejl - kan ikke se, hvad jeg skriver så godt...

Redigeret af mflask
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arno & Sandra endnu engang mange tak for de dejlige billeder - skønt at få lov til at se dem :balloons:

Jamen det var da så lidt! - skulle det være en anden gang!! :) For det var super hyggeligt at være lidt "med" til et bryllup hos en Bridezilla!

0

Del dette indlæg

For det første (Og igen da.. ) Super mange gange tillykke med brylluppet Trisse - og T naturligvis :)

Og for det andet en stor tak til Arno og Sandra! Det var jo næsten som at være der selv. Det er nogle fantastiske billeder I har taget!

:balloons:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Waaaaaauuuuuuuuuu I 2 skønne tøser........I er sandeligt hurtige, og sikke nogle fine billeder.

Hvis I synes at turen i kirken, og receptionen var flot og hyggelig, så er det intet at sammenlignet med den helt overvældende fantastiske fest der blev skudt igang bag efter.

Jeg taler fra bunden af mit hjerte, når jeg siger, at det var det mest velorganiseret, det mest perfekte, det mest afslappende (på den vidunderlige måde), bryllup jeg nogen sinde har været til, og jeg har været til rigtigt mange.

Trisse og Thomas er sådan nogle helt igennem super dejlige mennesker, og det afspejler sig på deres venner.

Super super super fest, med mange smukke taler......virkeligt smukke og rørende taler (især brudens).......og så helt fantastisk mad, der ikke kan beskrives, det er ikke muligt at beskrive det med ord........

Det var meget overvældende og MEGET ærbart at deltgage i..............meget.

Så Trisse og Thomas..............vi vil takke jer resten af vores liv, for at vi måtte deltage.

Mange knus Mia.......som netop er stået op efter brylluppet....vi kørte nemlig hjem fra Hjortshøj til Fredericia kl. 3 i nat.

Jamen tak igen - det var så hyggelig at møde nogen herind fra personlig (det var jo en første gang for mig ()() ). I var allesammen bare super sød og sjov. Kan nu godt forstå den gode stemning der er her på forum hvis bare halvdelen af kvinder herind er sådan warm og dejlig!!

Kan godt forstille mig at festen var fantastisk - selve stemning på receptionen gav en god indikation om det - virklig vidunderlige mennesker Trisse og Thomas havde inviteret!!! Glader mig også rigtig meget at se flere billeder fra festen!!!

En Bridezilla gi'r op! (Sandra/EilaL smed skoene...)

En af brystbuketterne

Jeg gav ikke op - jeg sank bare ind i grasplanen med de høje hæler !!!!!! :)

:balloons: Tak for en hyggelig dag igen - og nogle flere billeder!!! Du var virklig superpaparazi ()() en dejlig en!!

Hej Mette og Sandra

Sikke nogle flotte billeder i har taget... Må godt nok knibe øjnene lidt sammen, kan sgu ikke huske, hvor jeg lagde mine briller kl. 4 i morges (dette er sand blindskrift)...

Det var rigtigt hyggeligt at møde jer 2 (Arno igen) i det lidt varme Hjortshøj (har sagt til Trisse, at hun bad om godt vejr for mange gange).

Kan kun give jer ret - Trisse var smuk, gommen var cool (taget varmen i betragtning) og det var smukt smukt smukt!

Det var også rigtig hyggelig at hilse på. Må sige respekt - kl.4 og det med din superskønne store mave ()()

Jeg nåede også flere gange at sige at det var det vejr hun ønskede sig - og jeg tror inderst inde var de glad for det.

Tak igen alle jer kvinder!

Og til alle jer andre - var det så lidt at tage billeder!!!

:) Sandra

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer