Lambada Bamse

Receptions-indbydelser

14 indlæg i dette emne

Hey i skønne..

Jer der skal holde reception - inviterer i også andre end dem der skal med til festen ? Og i tilfælde af - hvad har i skrevet i deres indbydelse ?

Vi regner med at holde en lille reception efter vielsen ( fra 15.30 - 17.30 ) og vil gerne se flere end dem der skal med til festen. Det kan ´man vel godt ikke ? Altså kun inviterer nogle med til receptionen - og ikke til festen ?

:balloons: Lambada

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi holder også en reception, for andre end der er med til festen, og vi har gjort på samme måde som Susanne.

Ellers har vi brugt mund til mund metoden, altså sagt det til dem vi ved der vil kigge forbi, gl. klassekammarater, bekendte osv.

Tina :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej,

vi holder også en reception til ca 30 inviterede gæster (alle er selvføgelig velkommen) som får en invitation til selve vielsen og reception og 50 gæster bliver inviteret til både reception og festen.

Vi har vælgt at sende invitationer ud i stedet for ord-til-ord - da folk så stadig får en invitation og føler sig velkommen og vi viser bedre at vi gerne vil se dem - men at der er begrænsninger til fest!!

:( Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

vi holder også en reception til ca 30 inviterede gæster (alle er selvføgelig velkommen) som får en invitation til selve vielsen og reception og 50 gæster bliver inviteret til både reception og festen.

Vi har vælgt at sende invitationer ud i stedet for ord-til-ord - da folk så stadig får en invitation og føler sig velkommen og vi viser bedre at vi gerne vil se dem - men at der er begrænsninger til fest!!

<{POST_SNAPBACK}>

Kan vi godt sætte SU på ? Vi vil nemlig servere bryllupskagen og derfor er det ret relevant hvor mange der kommer...

Jeg legede lide med indbydelsen igår - smider den på i aften.

:blush: Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Hej,

Kan vi godt sætte SU på ? Vi vil nemlig servere bryllupskagen og derfor er det ret relevant hvor mange der kommer...

Jeg legede lide med indbydelsen igår - smider den på i aften.

:blush: Lambada Bamse

Det regner vi med at gøre - af sammen grund! Men vi bestiller da lidt ekstra kage og drikkevarer da man aldrig ved hvem der kommer til globryllup. Men vi sætter S.U på for at få en ide om det bliver 50 eller 80.

Glader mig at se hvad du har lavet med inbydelserne!

Vi har indtil videre kun en lille udkast til teksten (til indersiderne) liggende - men den deler jeg da gerne med dig (det danske er ikke korrekturlæst af Peter i nu :)

-HAHA- Sandra

Einladung.doc

Einladung_Reception.doc

0

Del dette indlæg

Vi vil også holde reception med bryllupskagen.

Vi har nævnt det lidt for den volleyklub vi er temmelige aktive i, så..

men måske det var en god ide med indbydelse til det, da vi ikke invitere hele familien, af den årsag at vi ikke har råd til at bespise alle! Vi vil jo gerne have et lille bryllup og med alle familiemedlemmer så..

Men det vil jeg da overveje, god ide egentlig, på den måde for man tilgodeset alle!

Forresten så har vi fumdet alletiders "champagne", da vi ikke kan lide rigtig champagne har vi fundet en muserende hvidvin der hedder: Verdi Spumante fra bosca. Det er sød og rigtig god til kagen!

Nuller :(

0

Del dette indlæg

Jeg havde ikke lavet invitationer til receptionen og det er nok det eneste jeg fortryder ved mit bryllup, for der kom kun ganske få ud over dem der var inviteret til fest, og jeg havde købt alt for meget ind. Der var mange jeg bagefter gerne ville ha' set den dag. Men det kan jo ikke gøres om.

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også holde reception, hvor der bliver inviteret ca. 50 personer udover dem, som også skal deltage i middag og fest om aftenen.

Vi har valgt at lave seperate invitationer til dem, som kun inviteres til vielse og reception - og de får også en SU, da vi (ligesom andre herinde) serverer bryllupskagen til receptionen.

Hvis ikke vi får en melding, om de kommer eller ej, så har vi ikke en chance for at beregne hverken drikkevarer eller kage til receptionen.

:(

/W2B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke haft SU på, men jeg får jo svar alligevel, når jeg møder folk :blush:

Vi valgte at sende invitationer ud, da jeg selv er sådan en, der ikke er mødt op til et bryllup, da jeg ikke har fået at vide, jeg var inviteret og ikke kunne lide at møde op uanmeldt :baa: Ja, jeg er blevet klogere - for så sjovt var det heller ikke at blive mødt med et "hvor blev du af?" Men i tilfælde af, at andre har det som mig, så inviterer vi dem, vi vil savne til vielsen - så må naboer, genboer og andet godtfolk selv finde vej (invitationer er jo heller ikke gratis at sende ud :( )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer