Lou78

Peter & Louisas bryllupsplanlægning

431 indlæg i dette emne

Invitationer

Så har min kommende mand & jeg i fællesskab fået lavet vores første test-invitation :cheerleader3:

Inspireret af jer fantastiske ´zillas herinde er kommer vores invitationer til at se således ud:

"Fronten" på vores indbydelser med vores monogram håndmalet af min fantastiske kusine. Selve kortet ser her lyserødt ud, men er i virkeligheden elfenbensfarvet.

post-12729-1148318650.jpg

Når man åbner selve kortet kan man på venstre side se vores navne og vores bryllupsdato og på højre side selve indbydelsen.

post-12729-1148318909.jpg

Når man åbner alle 3 "fløje" er der på den midterste side praktiske oplysninger. På venstre side har vi så fundet romantiske citater og sat dem ind som vi bedst kan li´.

post-12729-1148319065.jpg

Hvad synes I??

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Lou...

Åh hvor er jeg ked af at høre at i har haft sådan et dumt år indtil videre... Det må da være tid til forbedring nu, i har da i hvert fald ikke fortjent sådan en modgang...

Lou... Hvor har DU det ovenpå din operation? Pas nu godt på - og husk også dig selv.

Og Jeres lille Mocca... Åh nej... Min lille Senna - Han sender det størst knus til hende med ønske om god bedring....

Jeres invitationer er blevet super flotte... I har bare så fed en stil....

Og hold fast i Jeres bryllup... Lad det være det gode i år og jo tættere vi kommer på det - Lad os håbe at det kan overskygge de dårlige ting...

De bedste hilsner

Susanne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jamen Louisa dog :) Tingene skal da bare ikke helt lykkes for jer i øjeblikket. Jeg håber det betyder at I får opbrugt jeres kvote af uheld nu så I får det mest lykkelige ægteskab i mands minde :cheerleader3:

Og så må jeg lige tilføje at jeg synes jeres invitationer er blevet fantastiske. Kan rigtig rigtig godt lide forsiden :bearhug:

:cheerleader3:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle rigtig super flotte invitationer med meget søde romantiske detaljer - hun er en dygtig en, din kusine :cheerleader3:

Det er altid trist når ens dyr er syge og lider - hader også når katten skranter (det er jo min lille pige ;) ) Så kan godt forstå der går meget energi på at bekymre sig....

God bedring til jer begge

:cheerleader3:

Linda

0

Del dette indlæg

Hejsa Louisa.

Så er jeg tilbage på BK igen! Har haft så lynende travlt her på det sidste, så jeg har bare ikke haft tid til at nusse rundt herinde - ih, hvor har jeg SAVNET det!!! :biggrin::biggrin:

Sikke da en tid, I har haft! :( Er rigtig ked af at høre om alle jeres "uheld" - og ikke mindst din hospitalsindlæggelse! Håber at alt gik godt og som forventet!!??

Har jeg fået sagt til dig, at dit slør ser HELT fantastisk ud - du blir en dejlig septemberbrud!!! :loveshower:

Jeg har også lige købt mit slør (var desværre ikke så heldig at have sådan et smukt, antikt slør i familien) ;) så jeg har været ude og spendere (igen, igen!!!)

Men fint - det er det!!! :biggrin:

Rigtig god bedring til dig, Louisa!

:) fra Mie.

Hej søde Mie :bearhug:

1000 tak for din dejlige hilsen og alle de søde komplimenter :(

Indlæggelsen og operationen gik godt, men ikke helt som forventet.

Den var lidt mere "kompliceret", tog noget længere tid og blev en noget større operation end de havde regnet med. Det tager så bare noget længere tid for mig at komme ovenpå end jeg selv havde regnet med, så det er med at væbne sig med tålmodighed, hvad jeg ikke er så god til :biggrin:

Har været forbi din tråd og kigge og hvor er det bare super flot dit slør. Meget meget enkelt og klassisk :biggrin:

Massevis af HUUG

Louisa

0

Del dette indlæg

Kæreste Lou...

Åh hvor er jeg ked af at høre at i har haft sådan et dumt år indtil videre... Det må da være tid til forbedring nu, i har da i hvert fald ikke fortjent sådan en modgang...

Lou... Hvor har DU det ovenpå din operation? Pas nu godt på - og husk også dig selv.

Og Jeres lille Mocca... Åh nej... Min lille Senna - Han sender det størst knus til hende med ønske om god bedring....

Jeres invitationer er blevet super flotte... I har bare så fed en stil....

Og hold fast i Jeres bryllup... Lad det være det gode i år og jo tættere vi kommer på det - Lad os håbe at det kan overskygge de dårlige ting...

De bedste hilsner

Susanne :bearhug:

Kære søde Sussen!

1000 tak for din dejlige hilsen :biggrin:

Ja, det er bare så ØV med alt det dårlige der er sket for os i år og både Peter & jeg tænker også bare "NU må det da snart vende!" Vi håber bare på, at vi nu har oplevet dårligdom for mange, mange år frem og at vi går en lys og lykkebringende fremtid i møde, for jeg synes godt nok det er hårdt at det bare er den ene modgang efter den anden...! Så jeg håber at du har ret, søde Sus!

Tak for knuset fra din lille Senna :biggrin: Mocca siger "VUF", logrer med halen og sender et KÆMPE lige tilbage til Senna-drengen ;)

Jeg har det ok her 1 uge og 2 dage efter min operation. Kan godt mærke at det er noget der kommer til at tage tid at komme sig ovenpå i forhold til hvad jeg havde regnet med. Jeg har været rigtig ude i dag for første gang og spise frokost men en veninde og det var bare så hyggeligt. Her om lidt kommer én af mindre andre veninder, for Peter skal ud og spille fodbold og så spugte hun om hun skulle komme og holde mig med selskab. JA TAK :biggrin: Så skal vi holde bryllups-video-aften og se hele Mary & Frederiks bryllups-dvd, altså den som DR1 har lavet - man er vel bridezilla HUUG

Og du har ret - vi skal holde fast i vores bryllup!

Det er det bedste der sker for os i år og vi glæder os begge helt vildt meget, så vi vil i hvert fald gøre alt hvad vi kan for at fastholde det, med hjælp fra de højere magter!

Massevis af :)

Louisa

Ps. Også 1000 tak for komplimentet mht. vores invitationer og vores stil - det er rigtig dejligt at høre :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen Louisa dog :biggrin: Tingene skal da bare ikke helt lykkes for jer i øjeblikket. Jeg håber det betyder at I får opbrugt jeres kvote af uheld nu så I får det mest lykkelige ægteskab i mands minde :biggrin:

Og så må jeg lige tilføje at jeg synes jeres invitationer er blevet fantastiske. Kan rigtig rigtig godt lide forsiden :biggrin:

:bearhug:

Jeanet

1000 tak, søde :biggrin:

Jeg håber virkelig at du har ret i, at vi har opbrugt vores kvote af dårligdom og nu går en lys og lykkebringende fremtid i møde :biggrin:

Og tak for rosen mh. vores invitationer - det er jeg rædi rædi glad for HUUG

:) Louisa

0

Del dette indlæg

Det er nogle rigtig super flotte invitationer med meget søde romantiske detaljer - hun er en dygtig en, din kusine :biggrin:

Det er altid trist når ens dyr er syge og lider - hader også når katten skranter (det er jo min lille pige ;) ) Så kan godt forstå der går meget energi på at bekymre sig....

God bedring til jer begge

:)

Linda

Hej Linda

1000 tak for komplimentet :biggrin:

Ja, hun er helt vildt dygtig, min søde kusine - og det bedste ved hende er, at hun er ligeså sød som hun er dygtig :biggrin:

Jeg ved præcis hvad du mener - vi æææælsker jo de små "kræ" :bearhug:

HUUG Louisa

0

Del dette indlæg

Kære alle i fantastiske piger!

1000 tak for alle Jeres dejlige hilsner - de betyder og varmer mere end I aner!

Tænk at man kan føle at man har venner, som man aldrig har mødt.....!

- Hvilket bringer mig til følgende "forslag":

Jeg vil så gerne møde jer fantastiske tøser herinde fra og jeg tænkte på, om man ikke kunne lave en BK-dag, for os BK-brugere, så vi kan mødes og sætte "rigtige" ansigter på dem som vi bruger så meget tid "sammen med" herinde??

Jeg vil i hvert fald rigtig gerne møde jer og jeg kan se, at der er blevet holdt nogle BK-aftener rundt omkring, men jeg har bare aldrig nået at få meldt mig til!

Er der andre der har det som jeg og som der har overskud midt i bryllupsplanlægning, eksamensræs og andet, til at mødes over en hyggelig middag?

Er meget spændt på at høre fra jer :bearhug:

:) Louisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Lou....

Jamen det kunne bare være SÅ super hyggeligt.... MEN bor du ikke på Sjælland? Eller husker jeg helt forkert???? Jeg bor jo i Århus og så synes jeg at det bliver lidt for besværligt..... Desværre... For det er ellers rigtigt hyggeligt... Nu har jeg mødtes med pigerne fra Århus området to gange og det har bare været SÅ fedt... Alle er så søde.... Vi skal mødes igen på lørdag... Glæder mig helt vildt....

Ville ellers så gerne møde dig.... Og mocca ;-)

Susanne

0

Del dette indlæg

Hej Lou....

Jamen det kunne bare være SÅ super hyggeligt.... MEN bor du ikke på Sjælland? Eller husker jeg helt forkert???? Jeg bor jo i Århus og så synes jeg at det bliver lidt for besværligt..... Desværre... For det er ellers rigtigt hyggeligt... Nu har jeg mødtes med pigerne fra Århus området to gange og det har bare været SÅ fedt... Alle er så søde.... Vi skal mødes igen på lørdag... Glæder mig helt vildt....

Ville ellers så gerne møde dig.... Og mocca ;-)

Susanne

Hej Sussen....

Jo, det er rigtig jeg bor på Sjælland.

Øv øv øv, det kunne ellers være super hyggeligt - ville også rigtig gerne møde dig, men kan godt forstå hvad du mener med at det bliver lidt for besværligt. Måske der på et tidspunkt er nogen der holder noget midtvejs mellem Århus og Helsingør - det kunne være vildt hyggeligt :cheerleader3:

:bearhug: Louisa

0

Del dette indlæg

Jeg har forsøgt at få stablet sådan en hyggeaften på benene, men det blev aldrig rigtigt noget....jeg vil meget gerne være med!! Badutski har også tilbudt at ligge hus til, men kan du ikke oprette en tråd inde under small talk? Ellers skal vi måske hive den gamle frem???

Svale

0

Del dette indlæg

Jeg har forsøgt at få stablet sådan en hyggeaften på benene, men det blev aldrig rigtigt noget....jeg vil meget gerne være med!! Badutski har også tilbudt at ligge hus til, men kan du ikke oprette en tråd inde under small talk? Ellers skal vi måske hive den gamle frem???

Svale

God idé, jeg opretter en tråd under small talk.

See you there ;)

:loveshower: Louisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey :bearhug:

Jeg må nok indrømme, at jeg for tiden ikke er "så" flink til at få kommenteret i trådene herinde :(

Men hvor har det da bare været rigtig ØV :( For Jer... Nu kan lykken da kun vende Jeres vej... og Mocca's vej.... den bette "hunni".....

Håber du har det bedre??

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Hey :bearhug:

Jeg må nok indrømme, at jeg for tiden ikke er "så" flink til at få kommenteret i trådene herinde :(

Men hvor har det da bare været rigtig ØV :bearhug: For Jer... Nu kan lykken da kun vende Jeres vej... og Mocca's vej.... den bette "hunni".....

Håber du har det bedre??

*knus*

Mette

Hej Mette

Dejligt at se dig i min tråd igen - kan sagtens forrstå at du ikke får kommenteret i trådene så tit mere ;)

Nej, 2006 har ikke just været vores år. Håber virkelig også at lykken meget snart vender og kommer vores vej, for jeg synes godt nok det har været hårdt med det ene negative efter det andet.

Det går stille og roligt fremad med mig. Jeg kan mærke små fremskridt hver dag, men kan også godt mærke når jeg har lavet meget, men jeg skal jo igang.

Tak fordi du tænker på os :(

:( Louisa

Ps. Hvordan har du det??

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Min farfar døde i dag efter længere tids sygdom.

Peter & jeg var inde hos ham for et stykke tid siden, hvor jeg fik sagt en masse ting til ham som jeg havde på hjerte. Bl.a. fik jeg fortalt ham hvor meget han har betydet for mig, at jeg elsker ham og at jeg synes han er et fantastisk menneske. Jeg har det bare så godt med at jeg fik sagt alle de ting til ham!

Der var en rigtig god oplevelse at være derinde den dag. Vi snakkede og grinede og sang og krammede og havde det rigtig rart eller så rart som man nu kan have det når en af ens kære er alvorligt syg.

Min farfar var et fantastisk menneske, som vil blive savnet af mange. Det betyder meget at vide at han ikke var bange. Han skulle hjem, som han selv sagde og var tryg ved det.

Imorgen skal vi følge ham til kapellet, men jeg har bestemt mig for, at jeg ikke vil se ham ligge der. Jeg tog min afsked med ham den aften vi var derude og det er sådan jeg gerne vil huske ham; som min dejlige farfar der smiler til mig og klemmer min hånd!

Jeg elsker dig, farfar :bearhug:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Hej Louisa

Hvor er jeg ked af at høre at du har mistet din elskede farfar. Det er altså bare altid så hårdt at miste en man har kær. Håber at du klarer den, og at der ellers snart ikke er flere triste og trælse ting der rammer jer.

Sender dig lige en masse :(:(

:bearhug: Maria

ps. Jeg glæder mig meget til at se dig i din smukke kjole og synge for jer i kirken :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer