Lou78

Peter & Louisas bryllupsplanlægning

431 indlæg i dette emne

Hos Jesper Høvring lørdag den 22. april 2006

Så er jeg på banen igen :loveflag:

Igår var jeg jo inde hos Jesper Høvring sammen med min mor og min søster og den mand er simpelthen intet mindre end fantastisk!

Da vi kom derind kom han ud i et stort kæmpe smil, gav mig hånden og sagde "Er det dig der er Louisa? Tak for alle dine mails" og jeg kunne mærke at jeg bare lyste op i et kæmpe smil. Jeg har vist nok bombarderet ham lidt med mails med spørgsmål, især her i den sidste uge hvor jeg har været syg og han har været super sød og hat taget sig tid til at svare på hver og én. Jeg skyndte mig at sige "Ja, du må altså undskylde at jeg sådan har bombarderet dig" hvorefter han grinede og sagde noget i stil med "Det gør ikke spor, jeg synes det var sjovt og jeg viste min kæreste dem og så grinede vi lidt" og så var stemningen ligesom lagt; dejllig afslappet og glad!

Nu er jeg jo stadig en str. stor og jeg havde fået min mens tirsdag og det var absolut ikke slut igår, så jeg lignede en der var gravid i 7. måned og efter have været syg hele ugen følte jeg mig absolt ikke særlig "fit", men han fik mig til at slappe 100 % af og ikke tænke på det - overhovedet!

Jeg startede med at komme i en nederdel i havfruemodel, som jeg først troede jeg ikke kunne passe, men så trådte Jesper Høvring lige "to the rescue" og fik lynhurtigt skruet mig ned i den! Godt nok kunne den ikke lukkes og sømmene var ved at sprænge, men jeg var i den :heart:

Dernæst var turen kommet til corsagen. Corsagen er jo ærmeløs og jeg ved, at jeg VIL have 3/4-ærmer! Det er ikke lige på vores bryllupsdag, at "mormor-armene" skal flashes, så vupti 1-2-3 og så havde hr. Høvring lige kreeret 2 stk. 3/4-ærmer ud af 2 stykker afrevet stof - vildt! Han spændte mig ind og lige pludselig fandt jeg min "long-lost" ven - min talje!! Manden gav mig dælme talje :loveflag:

Det er jo helt vildt! Både min mor, søster og jeg var virkelig overraskede! Ingen af os havde drømt om at jeg ville kunne være en havfruemodel og få en sådan figur som det her fantastiske tøj gav mig, men dét fik jeg :heart:

Efter havfruemodellen kom jeg i en anden nederdel, som jeg ikke kan huske "navnet" på, men det var sdan én som blir´ samlet i læg (hedder det ikke det?) bagpå og den sidder noget løsere end en havfruemodel. Virkelig flot, men ikke til mig, for jeg har ikke særlig meget figur, så jeg gik mere "ud i et".

Efter den model fandt han en nederdel i A-model frem. Som han sagde "Jeg tror ikke det er dig, men jeg synes alligevel du skal prøve den" og som sagt, så gjort. Og manden havde ret! Nederdelen var igen super flot, men slet ikke til mig! Som han sagde, så så det ud som om mine hofter bare fortsatte og havfruemodellen var helt klart favoritten - selvom den ikke kunne lukkes :heart:

Jeg kom i havfruemodellen igen og så spurgte han om jeg ville have slør og det vil jeg :loveflag:

Jeg havde kigget på diverse hjemmesider, men ikke kunne finde sådan et slør som jeg havde inde i hovedet. Et par dage forinden havde jeg mailet med Charlotte Elsted, hvor jeg bl.a. spurgte om hun vidste hvor jeg kunne finde et slør á la det som Pernille Wedell (hende som jeg har i min tråd under "Brudekjoleinspiration") har og Charlotte skrev at jeg f.eks. kunne se hos Jesper - og dér var det! Sløret, som jeg havde inde i mit hoved, gulvlangt og med super flotte broderier hele vejen rundt i kanten, præcis som jeg havde forestillet mig det!!

Jesper satte det fast i mit hår og det var ligesom om at det var prikken over i´et :bed: Det skulle bare være det - uden tvivl!

Vi talte stof og da jeg så silkeduschessen som jeg havde mailet med Jesper om var jeg solgt, så den skal det bare være :)

Det er sjovt som man har en idé ind i hovedet om hvordan kjolen skal se ud, hvordan den ikke skal se ud, at det som man ikke regner med vil klæde en i virkeligheden gør det og omvendt :loveflag:

Jeg fik taget mål igår og skal ind til Jesper sammen med min mor og søster igen den 17. juni, hvor jeg går ud fra, at vi skal tage de endelige mål efter at jeg gerne skulle have tabt mig en del og så regner jeg med at selve "produktionen" går igang :)

Min kjole bliver 2-delt. Corsage med bred bådudskæring ud på skuldrene og 3/4 ærmer, havfruenedel med slæb (vi har endnu ikke talt om hvor langt, men regner med 1-2 meter), silkeduschesse (ligesom Mary :blush:) og vist nok meget meget enkel - uden at være kedelig, for som han sagde til mig igår, så er der en fin grænse mellem enkel og kedelig og som jeg sagde til ham, så har jeg 100% tillid til, at han ved hvor den grænse er og det er en fed fed fornemmelse!

Og lur mig om jeg ikke også fandt mine sko inde hos ham! De fedeste sko i slangskindsprint fra Sofie Schnoor - ææææælsker allerede mine sko :hug:

Så kære piger, det var en meget lang fortælling om min dag hos Jesper Høvring, som gik vildt stærkt og levede fulde op til mine forventninger - og mere til! Den mand er simpelthen så rar, nede på jorden, top professionel og super super sød og behagelig :bearhug:

Mht. billeder må jeg skuffe jer - jeg har ingen før efter næste besøg hos ham og det er nok også først der man vil "kunne få noget ud af billederne".

Men jeg har da et billede af min skønne sko, vil I se??

:loveshower: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder som en deeeeejlig brudekjoleprøveoplevelse :cheerleader3:

Men bliver det ikke dyrt???

Det var en fantastisk brudekjoleprøveoplevelse :cheerleader3:

Kjolen kommer til at koste 13.800 kr. og sløret koster 3.500 kr. - så det skal IKKE rives i stykker!

Som Jesper Høvring sagde "Hvis der er nogen der ødelægger det, så skal jeg personligt komme og slå dine gæster oveni hovedet" :lol2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He heh - du har ret; Jesper Høvring er både hamrende sød og ret genial :balloons:

Glæder mig til at se dig i outfittet - jeg har set det på mig selv (og var noooget "forelsket") og ved det er de bedste stoffer og det perfekte finish!!

:)

Birgit

Ja ikke?? Det var simpelthen så FEDT at være inde hos ham :cheerleader3:

Jeg er også spændt på at se det endelig resultat - og jeg glæder mig helt vildt til at bære det på den store dag :cheerleader3:

Hvor er der stadig bare lang tid til den 9. september 2006, søde Birgit!

:loveshower: Louisa

0

Del dette indlæg

Hej Louisa,

Hvor er det dejligt at du havde sådan en dejlig oplevelse hos Jesper Høvring. Jeg kom faktisk lige tilfældigt forbi hans butik idag (jeg bor på Frederiksberg), og er du da vimmer hvor er det bare nogle fuldstændig vidunderlige kjoler han har i vinduet. Jeg forelskede mig fuldstændig i én af dem :cheerleader3: Jeg har jo købt min kjole, så jeg måtte pænt gå videre, men jeg glæder mig godt nok helt vildt til at se din!

Jeg er også helt pjattet med dine sko, de var også udstillet i vinduet.

HVad måtte du egentlig slippe for dem?

:cheerleader3: Maria

0

Del dette indlæg

Hej Louisa,

Hvor er det dejligt at du havde sådan en dejlig oplevelse hos Jesper Høvring. Jeg kom faktisk lige tilfældigt forbi hans butik idag (jeg bor på Frederiksberg), og er du da vimmer hvor er det bare nogle fuldstændig vidunderlige kjoler han har i vinduet. Jeg forelskede mig fuldstændig i én af dem :oops: Jeg har jo købt min kjole, så jeg måtte pænt gå videre, men jeg glæder mig godt nok helt vildt til at se din!

Jeg er også helt pjattet med dine sko, de var også udstillet i vinduet.

HVad måtte du egentlig slippe for dem?

:bearhug: Maria

Hej Maria :cowsleep:

Ja, han er bare knalddygtig og så er han tilmed super super sød og behagelig - virkelig en oplevelse værd at besøge!

Jeg måttte slippe 1.000 kr. for skoene, hvilket jeg ikke synes er galt. Og som han sagde, så kan man jo sagtens bruge dem til et par jeans efter vores bryllup :shooter:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Louisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHHHHHMMMMMMMM nogle labre sko! VILDT FLOTTE! Og så må det være ret fantastisk at få specialsyet en kjole. Føler man sig ikke bare som verdens centrum og prinsesse? Sådan tror jeg i hvert fald at jeg ville have det, og jeg glæder mig voldsomt til at se BÅDE billeder af kjolen undervej til at blive til, samt det færdige resultat. (For vi får vel lov til at se billeder.... ik'?) :bearhug:

:cowsleep: Gitte

0

Del dette indlæg

:balloons: Uhh som sagt før, så er dine sko altså SUPER SMUKKE!!! :loveshower:

Hvordan kommer sløret til at se ud?

:bearhug: Mig

Taaaark smukke :hug:

Sløret, ja der er kommet lidt ændringer mht. netop det!

I torsdags var Peter & jeg inde og besøge min farfar som desværre er meget syg.

Traditioner og arv betyder meget for mig og jeg har haft spurgt min mor om hun måske havde hendes slør fra hun blev gift med min far, men det har hun desværre ikke. Min farfars kone fortalte så, at hun har et slør som er gået i arv i deres familie og som er blevet båret af hende da hun blev gift med min farfar, hendes mor og hendes mormor ved deres bryllup. Sløret er ca. 2,5 - 3 meter langt med kniplinger og er næsten 100 år gammelt.

Jeg har fået sløret med hjem og vil prøve om jeg kan få det renset og strøget (hvis man overhovet kan det med sådan et gammelt et) og så vil jeg tage det med ind til Jesper Høvring næste gang jeg skal derind, for at se om vi kan få det til at passe til min kjole.

Da det jo er et gammelt slør ser det anderledes ud i "toppen" og jeg er i tvivl om det kan sidde sådan som jeg ønsker det, så jeg overvejer at booke en prøveopsætning hos Charlotte Elsted.

Jeg har lige lavet et nyt "afsnit" i mit indeks og der er et par billeder af sløret ;)

Anyways, sløret som jeg har kigget på hos Jesper Høvring og som jeg køber hvis ikke det bliver "arvesløret" er også super smukt! Det er også omkring 2,5 - 3 meter langt og er meget enkelt med broderier i kanten hele vejen rundt, sådan lidt spansk-inspireret :super:

-HAHA- fra mig til dig

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

UHHHHHMMMMMMMM nogle labre sko! VILDT FLOTTE! Og så må det være ret fantastisk at få specialsyet en kjole. Føler man sig ikke bare som verdens centrum og prinsesse? Sådan tror jeg i hvert fald at jeg ville have det, og jeg glæder mig voldsomt til at se BÅDE billeder af kjolen undervej til at blive til, samt det færdige resultat. (For vi får vel lov til at se billeder.... ik'?) :super:

:bearhug: Gitte

Taaaark smukke Gitte :hug:

Jamen, det er også bare helt fantastisk! Altså nu har jeg jo indtil videre kun været derinde én gang, men det var en helt fantastisk oplevelse og jeg glæder mig vildt til jeg skal derind igen -HAHA- Og jeg følte mig 100 % som centrum og prinsesse og han var virkelig virkelig sød og behagelig!!

Jooooow da, selvfølgelig får I lov til at se billeder når jeg får nogen - og du kan tro at jeg glæder mig helt vildt til at vise dem frem :balloons:

-HAHA- Louisa

0

Del dette indlæg

Slør

I torsdags var Peter & jeg inde og besøge min farfar som desværre er meget syg.

Traditioner og arv betyder meget for mig og jeg har haft spurgt min mor om hun måske havde hendes slør fra hun blev gift med min far, men det har hun desværre ikke. Min farfars kone fortalte så, at hun har et slør som er gået i arv i deres familie og som er blevet båret af hende da hun blev gift med min farfar, hendes mor og hendes mormor ved deres bryllup. Sløret er ca. 2,5 - 3 meter langt med håndlavede kniplinger og er næsten 100 år gammelt.

Jeg har fået sløret med hjem og vil prøve om jeg kan få det renset og strøget (hvis man overhovet kan det med sådan et gammelt et) og så vil jeg tage det med ind til Jesper Høvring næste gang jeg skal derind, for at se om vi kan få det til at passe til min kjole.

Da det jo er et gammelt slør ser det anderledes ud i "toppen" og jeg er i tvivl om det kan sidde sådan som jeg ønsker det, så jeg overvejer at booke en prøveopsætning hos Charlotte Elsted.

På billede nr. 2 kan man se kniplinger i midten af selve sløret og på billede nr. 3 kniplingerne hele vejen rundt i kanten af sløret :balloons:

post-12729-1146404170.jpg

post-12729-1146404389.jpg

post-12729-1146404400.jpg

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lou..... Dit slør er gudesmukt......

Helt perfekt.... Og jeg tror at det vil passe passe perfekt til den kjole du ønsker..... Det bliver bare så flot.... Er helt vildt med detaljerne som vil stå flot til din stilrene kjole....

SUPER SUPER SUPER valg.........

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer