Lou78

Peter & Louisas bryllupsplanlægning

431 indlæg i dette emne

Kære Louisa   :bearhug:

Så fik jeg også taget mig sammen til at læse din dejlige bryllupstråd  :)

Jeg har nemlig den aftale med mig selv, at jeg ikke bare lige må læse første og sidste side. Næ nej, jeg skal læse HELE tråden, før jeg må svare! Det kan nogle gange godt tage rigtig lang tid 

Hvor ser det hele dog vidunderligt ud indtil videre  :blushsmiley:  

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning de næste mange måneder.

Jeg håber, at du kommer rigtig godt ind i det nye år 

Kærligst Frøken Fynbo  ()()

Kære Malene :bearhug:

1000 tak for din søde besked og velkommen i vores bryllupstråd

Jeg har også lige været inde forbi jeres hjemmeside, som jeg synes er rigtig flot!!Er helt vild med det billede af jer - I ser bare så dejligt glade ud

Glæder mig også til at føge med hos jer :angry:

Rigtig godt nytår til dig og dine kære :blush:

:loveshower: Louisa

Kære Louisa.

Tusind tak for de pæne ord. Ja, vi er også helt vildt glade! :biggrin:

Godt nytår :huh::balloon::balloon:

Kærligst http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg her igen med en masse tanker efter længere tids fravær.

Vores lille Mocca-mus er desværre blevet syg og har været til dyrlægen utallige gange indenfor det sidste stykke tid inkl. en indlæggelse. Ligesom vi troede, at nu var hun blevet frisk, så har hun fået et stort tilbagefald og i dag har hun været skidt og bare ligget og sovet hele dagen.

Jeg har selv været skidt, så jeg har ikke været på arbejde i dag og har derfor kunnet holde øje med hende. Jeg har det dog bedre, så jeg er nødt til at tage på arbejde imorgen og det har jeg det bare VILDT dårligt med!!

Er startet på nyt arbejde og de har været enormt søde og forstående, for jeg har måttet gå tidligt nogle dage og har haft en fridag, som jeg bad om dagen før jeg ville holde den, for at kunne være hjemme hos Mocca.

Dyrlægen ved ikke hvad hun fejler. Hun kan ikke gennemskue det og har taget en masse blodprøver, hvor de fleste er normale, men tallet af hvide blodlegemer hos Mocca er kraftigt forhøjet, hvilket de er fordi hun har en infektion i kroppen - men hvilken infektion kan man ikke se.

Jeg tænker jo alle mulige tanker, så jeg spurgte hende om det kunne være kræft og til det sagde hun ja. Og så begyndte Louisa at græde - igen!!

Hun sagde også, at hvis jeg ikke havde spurgt ville hun ikke have sagt det, for det er meget usandsynligt taget i betragtning af Moccas unge alder (hun fylder 2 år til marts). Men hun ville selvfølgelig heller ikke lyve, når nu jeg spurgte.

Mocca er på 2 forskellige slags medicin og vi skal se tiden an, om hun får det bedre eller om det går ned ad bakke. Der har lige været nogle dage, hvor hun har været glad og og leget og virket meget mere frisk, men nu er hun skidt igen og bare ligger og ligger. Jeg ringer til dyrlægen igen imorgen og taler med hende, så må hun se på hende igen og tage nogle flere blodprøver.

Jeg er så ked af det, ved slet ikke hvordan jeg skal forklare det. Er bare ked af det og det samme er Peter.

Ved godt at det ikke ligefrem var nogle positive tanker, men jeg havde bare brug for at komme ud med det - håber I forstår.

Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Vores lille Mocca-mus er desværre blevet syg og har været til dyrlægen utallige gange indenfor det sidste stykke tid inkl. en indlæggelse. Ligesom vi troede, at nu var hun blevet frisk, så har hun fået et stort tilbagefald og i dag har hun været skidt og bare ligget og sovet hele dagen.

Jeg har selv været skidt, så jeg har ikke været på arbejde i dag og har derfor kunnet holde øje med hende. Jeg har det dog bedre, så jeg er nødt til at tage på arbejde imorgen og det har jeg det bare VILDT dårligt med!!

Er startet på nyt arbejde og de har været enormt søde og forstående, for jeg har måttet gå tidligt nogle dage og har haft en fridag, som jeg bad om dagen før jeg ville holde den, for at kunne være hjemme hos Mocca.

Dyrlægen ved ikke hvad hun fejler. Hun kan ikke gennemskue det og har taget en masse blodprøver, hvor de fleste er normale, men tallet af hvide blodlegemer hos Mocca er kraftigt forhøjet, hvilket de er fordi hun har en infektion i kroppen - men hvilken infektion kan man ikke se.

Jeg tænker jo alle mulige tanker, så jeg spurgte hende om det kunne være kræft og til det sagde hun ja. Og så begyndte Louisa at græde - igen!!

Hun sagde også, at hvis jeg ikke havde spurgt ville hun ikke have sagt det, for det er meget usandsynligt taget i betragtning af Moccas unge alder (hun fylder 2 år til marts). Men hun ville selvfølgelig heller ikke lyve, når nu jeg spurgte.

Mocca er på 2 forskellige slags medicin og vi skal se tiden an, om hun får det bedre eller om det går ned ad bakke. Der har lige været nogle dage, hvor hun har været glad og og leget og virket meget mere frisk, men nu er hun skidt igen og bare ligger og ligger. Jeg ringer til dyrlægen igen imorgen og taler med hende, så må hun se på hende igen og tage nogle flere blodprøver.

Jeg er så ked af det, ved slet ikke hvordan jeg skal forklare det. Er bare ked af det og det samme er Peter.

Ved godt at det ikke ligefrem var nogle positive tanker, men jeg havde bare brug for at komme ud med det - håber I forstår.

Louisa

Du kan tro, jeg forstår dig

Nu står der heldigvis ikke skrevet nogen steder, at dette forum udelukkende kan og skal bruges til positive tanker.

Jeg selv den lykkelige ejer af en lille hund, så jeg forstår 100%, hvordan I har det. Jeg er ret sikker på, jeg ville reagere på samme måde....

Jeg håber det bedste for Jer og lille Mocca.....

:super::biggrin::biggrin::blush:

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotograf

Efter lang tids kiggeri på en masse fotografers hjemmesider og flere tilbud, har vi valgt at fotograf Hanne Paludan Kristensen skal tage billeder til vores bryllup.

Vi har mailet en hel del med Hanne og har fået lynhurtigt svar og super service og kan kun anbefale hende stort. Jeg glæder mig rigtig meget til hun skal fotografere os og vores gæster og vi har 100 % tillid til hende :super:

Se hendes hjemmeside her

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Louisa

Du kan tro, jeg forstår dig

Nu står der heldigvis ikke skrevet nogen steder, at dette forum udelukkende kan og skal bruges til positive tanker.

Jeg selv den lykkelige ejer af en lille hund, så jeg forstår 100%, hvordan I har det. Jeg er ret sikker på, jeg ville reagere på samme måde....

Jeg håber det bedste for Jer og lille Mocca.....

:super::biggrin::blush::blush:

Mette

Ja, det er helt vildt som man kommer til at holde af de små dyr.

Jeg bliver helt dårlig når jeg tænker på hvad der sker hvis hun ikke bliver bedre. Den tanke kan jeg slet ikke bære og vi kan slet ikke tale om det herhjemme, eller jo det kan vi, men det gør bare så ondt. Vi har ikke nogle børn, så vi kaster jo al vores kærlighed på hinanden og Mocca.

Tak for dine tanker og din søde hilsen :blink:

:biggrin: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Åh hvor jeg føler med jer. Har selv hund og 4 katte, og selv om vi har barn, så er vores dyr også vores børn. Det er en forfærdelig tid, I går igennem nu, så jeg håber inderligt det bedste for jer

Knus og tanker

Svale :super:

Tak - det varmer virkelig :biggrin:

Kan godt følge dig i at selvom man har børn så er dyrene også ens børn. Det kan jeg også se på mine forældre med deres hund - hun er også deres barn.

Tak for dine tanker :biggrin:

Knus Louisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kørsel

Charlottenlund Udlejning skal sørge for kørslen af os på vores bryllupsdag.

Vi har bestillt dem til at hente min lillebror (som skal føre mig op) og mig hjemme hos Peter & mig og køre os til kirken.

Derefter skal de køre os til en location hvor vi skal have taget billeder og når billederne er taget skal de køre os til Sauntehus Slotshotel, hvor gæsterne venter og festen skal holdes.

Inkluderet i prisen på 2.500,- er udsmykning af bilen og udskænkning af Champagne.

Vi skal køre i denne Jaguar. Fin ik´?

Jaguar_MK_II.doc

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Fotograf

Efter lang tids kiggeri på en masse fotografers hjemmesider og flere tilbud, har vi valgt at fotograf Hanne Paludan Kristensen skal tage billeder til vores bryllup.

Vi har mailet en hel del med Hanne og har fået lynhurtigt svar og super service og kan kun anbefale hende stort. Jeg glæder mig rigtig meget til hun skal fotografere os og vores gæster og vi har 100 % tillid til hende  :biggrin:

Se hendes hjemmeside her

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lou.

Tillykke med at fotografen nu er på plads.

Da vi arrangerede bryllup i første omgang (en længere historie) mailede vi også meget frem og tilbage med Hanne, det er nogle helt utrolig imponerende billeder hun tager, så jeg er meget spændt på at se jeres.

Vi valgte dog CO Foto ved Helle Æbeltoft istedet.

Hende har vi dog ikke haft fat i efter vi har fundet os en ny dato, men det er sikkert at hvis hun ikke kan så håber vi Hanne har tid.

Tillykke med det og god bedring til vovsen, det tager så mange kræfter at gå og være bekymret for de stakkels små, så håber den snart er ovenpå igen.

:super: Pernille

0

Del dette indlæg

:super:

Louisa

<{POST_SNAPBACK}>

:biggrin::biggrin::blush::blush::blink::sm:

hvor har jeg ondt af jer,hun er bare så sød ,hvad er det for en

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Tak :blush:

Ja, jeg er også vildt imponeret over Hannes billeder og det er så rart at hun tager sig tid til at svare på alle ens mange spørgsmål - og mange spørgsmål, det har jeg/vi haft :biggrin: Hun har været hurtig til at svare og sød til at komme med eksempler på billeder og forslag til hvordan vi kan gør det. Så helt klart "thumbs up" for hende og jeg glæder mig til at vise dig vores billeder :blush:

Tak for god bedring til Mocca :biggrin:

- Forresten, var lige forbi din hjemmeside igen. Hjertelig tillykke med lille-snøvsen, glæder mig til at læse mere efter skanningen den 3. februar ;)

:super: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag er det torsdag og her er en lille up-date på hvordan det går med vores lille putte-pige.

Tirsdag aften blev Mocca dårligere og dårligere og vi ringede til dyrlægevagten, som anbefalede os at ringe til Kbh. Dyrehospital. Det gjorde vi og de sagde, at de syntes vi skulle komme ind til dem med hende. Det gjorde vi og det er vi rigtig glade for, for da vi kom derind viste det sig at Mocca havde 40,8 i feber!!

Hun sad hos mig på vejen og lige pludselig blev hun rigtig dårlig og hyperventilerede og pustede og hun var meget langt væk, og jeg var lige ved at gå i panik - det var skrækkeligt!!

Vi havde fået en rutebeskrivelse fra nettet, men vi fór vild, for det der stod på den ruteplan passede slet ikke, elller også kunne vi ikke finde ud af at læse den. Via min dejlige veninde blev vi imidlertid guidet hen til Kbh. Dyrehospital over telefonen.

Moccas temperatur blev målt til 40,8 og hun har ikke tidligere på noget tidspunkt i forløbet haft feber. Der har heller ikke været noget at høre på hendes lunger, men det var der så også da vi kom derind og dyrlægen kunne tydeligt se, at hun var rigtig rigtig skidt og de ville gerne beholde hende og tage nogle flere blodprøver på hende og røntgenbillede af hendes lunger. Nøj, hvor jeg tudede da vi gik fra hende!!

Onsdag ringede jeg og talte med en sygeplejerske og senere en læge som kunne fortælle, at det gik lidt bedre, men at hun stadig hostede og havde feber på 39,1. Hun var trist og bestemt ikke på toppen.

Vi blev enige om, at de skulle beholde hende og tage nogle flere blodprøver på hende, for at finde ud af hvad hun fejler.

I dag på arbejdet blev jeg ringet op af en dyrlæge, som gerne ville tale om den videre behandling. Hendes temperatur er i dag 39,3 og hun virker glad og ganske frisk og har spist lidt. Men rask, det er hun ikke og de ved stadig ikke hvad hun fejler. Jeg spurgte til om han mente at hun havde ondt, men det mente han ikke, for hun virkede ikke sådan. De har haft hende på morgenkonference og diskuteret hvad de næste undersøgelser skal indebære.

Dyrlægen sagde, at de havde taget nogle flere blodprøver på hende og det næste skridt som han ville foreslå var, at der skulle laves en rygmarvsundersøgelse på hende. Han ville dog gerne vente med den undersøgelse til de har svar på de nyeste blodprøver og se, om de måske kan pejle dem ind på hvad hun fejler. Årsagen til det er, at der er risici forbundet med undersøgelsen, hvor de går ind i rygmarven og tager noget cerebrospinalvæske, som de så skal undersøge.

Det vil de fordi de har en mistanke om, at hendes sygdom har noget med hjernestammen at gøre, at det er noget der ligner Meningitis, som mennesker kan få.

Hold op, hvor jeg bare synes det er svært!!

Her er bare så tomt uden hende og vi savner hende sindsygt meget, men som jeg også sagde til dyrlægen, så er vi også bange for at få hende hjem for tidligt, så hun bliver syg igen, for det har vi jo ligesom prøvet.

Det er svært at skulle tage stilling til, at skule udsætte hende for den risiko der er ved rygmarvsundersøgelsen, men vi må bare stole på, at dyrlægerne ved hvad de gør og stole på, at der ikke går noget galt.

Vi har aldrig været adskilt fra hende så længe og vi tænker på hende hele tiden - har grædt så meget så jeg har helt ondt i øjnene.

Savner hende, vores lille putte-pige og jeg glæder mig bare så meget til at se hende igen. Hun skal bare blive frisk!!

Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Hej gg service

Tak skal du have - det varmer rigtig meget -HAHA-

Hun er en Coton de Tulear, på dansk "Bomuldshund" og hun er ligeså dejlig blød som bomuld og hvid som sne. Hun er rigtig dejlig!!

:bearhug: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frisør/makeup

Jeg har simpelthen været så heldig makeupartist Charlotte Elsted er ledig lørdag den 9. september 2006 og har sagt ja til at komme hjem til os og sætte mit hår og lægge min makeup på den store dag :cheerleader3:

Det er bare fedt også at have det på plads :cheerleader3:

Se Charlottes hjemmeside her

post-12729-1144505684.jpg

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Kagefirma

Da et af vores vennepar blev gift sidste år fik de deres kage fra Kagekompagniet.

Jeg var med da de skulle beslutte hvordan den skulle se ud og hvad der skule i osv. og Evy som de talte med var rigtig sød og god til at komme med foreslag og forklare hvordan og hvorledes.

Så da Peter 6 jeg var på Bryllupsmesse på Hotel Marienlyst i søndags den 22/1-06, skyndte vi os at booke Kagekompagniet til lørdag den 9/9-06 :cheerleader3:

Vores venners kage smagte knaldgodt og var rigtig flot, akkurat som lovet, så det var næsten allerede besluttet, at vors bryllupskage skal skal være fra samme sted :cheerleader3:

Se Kagekompagniets hjemmeside her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan går det med Jeres lille Mocca-hund?

Jeg håber virkelig for Jer, at hun bliver frisk...

*knus*

Mette

Hej Mette

1000 tak for din hilsen.

Vi fik Mocca-musen hjem i fredags og skal ringe til Kbh. Dyrehospital imorgen og få svar på de sidste blodprøver. Hvis de ikke siger noget nyt vil de lave undersøgelsen af hendes cerebrospinalvæske og hvis den heller ikke siger noget vil de lave en MR-skanning.

Så vi håber virkelig at blodprøverne siger, hvad hun fejler, så de ved hvad de skal behandle hende med og at hun så bliver frisk og rask.

Vi hentede hende i fredags og der var hun ikke rigtig sig selv, men det er der nok heller ikke noget at sige til, med den store tur hun har været igennem.

Igår og i dag er hun livet mere op og vi har leget med hende idag, hvilket hun ikke har gidet den sidste måned - det var bare SÅ fedt at se at hun gad i dag :cheerleader3:

Hun har fået noget antibiotika med hjem (Ronaxan), som ifølge dyrlægen er det bedste de kan give hende på nuværende tidspunkt, så vi håber på at det hjælper og gør hende rask.

Men igen, vi tør ikke sige "nu er hun rask", for da vi fik hende hjem på noget andet antibiotika fra dyrlægen var hun også frisk i ca. 4 dage, hvorefter det gik hurtigt ned ad bakke. Men vi håber og prøver bare at holde godt øje med hende.

Tak for din omtanke :cheerleader3:

:cheerleader3: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

ih, hvor er jeg glad for at høre at hun har det bedre - krydser fingre for at det går fremad fra nu af

:cheerleader3:

1000 tak, Stine. Det varmer rigtig meget :cheerleader3:

Vi krydser også alt hvad vi har :yllove:

:cheerleader3:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer