Lou78

Peter & Louisas bryllupsplanlægning

431 indlæg i dette emne

Hejsa

Først og fremmest woooow en dejlig måde at blive friet til på ....super romantisk ...SUUUUUUUK ...

skønne billeder i fik taget af frieriet ;)

Fåååååårk hvor er jeres monogram flot....... :bearhug:  :angry:  :angry:

Kære Marie

Tak for dine super dejlige ord :angry:

:loveshower: Louisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en talentfuld kusine.. Lejer du hende ud? :bearhug:

Hej B*

Dejligt at se dig i min planlægning igen :angry:

Undskyld at jeg ikke har fået svaret på din PM, men der har været så meget her på det sidste - "krise" på arbejdet, nyt job og sygdom.

Men tak ford du altid er så hurtig til at hjælpe. Jeg har - langt om længe - fundet ud af det med billederne :yay:

Hmm, måske jeg skulle overveje at leje hende ud. Det kunne jeg tjene mange penge på - hun er knalddygtigt :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waauw - sikke en indsats - ikke bare at det er en flot monogram - men sikker også dejlig og personlig at tegne det på alt.

:bearhug: Sandra

Hej Sandra

Tak for dine søde ord :angry:

Det var også det jeg tænkte da hun tilbød det og så sprang jeg bare til :yay:

0

Del dette indlæg

Sikke en talentfuld kusine.. Lejer du hende ud? :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej B*

Dejligt at se dig i min planlægning igen :angry:

Undskyld at jeg ikke har fået svaret på din PM, men der har været så meget her på det sidste - "krise" på arbejdet, nyt job og sygdom.

Men tak ford du altid er så hurtig til at hjælpe. Jeg har - langt om længe - fundet ud af det med billederne :yay:

Hmm, måske jeg skulle overveje at leje hende ud. Det kunne jeg tjene mange penge på - hun er knalddygtigt :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

No problemos.. Jeg kender selv den med at have alt for travlt. Især nu hvor vi hastigt nærmer os eksamenstiden.. Øv :jul 16:

Nogen gange ville jeg ønske jeg selv havde lidt kreative talenter.. Men det som ikke kan klares på en computer kan bare ikke klares af mig overhovedet. Så må være dejligt at have lidt eksterne kræfter at trække på. Jeg er nu ikke helt sikker på, at de kreative mennesker jeg kender kan forstå det der med et monogram. Det skal man vist være bride-to-be for at fatte ;)

Og det med billederne er slet ikke så svært.. Når man altså først får det lært :whistle:

Med ønske om en glædelig jul og et fantastisk nytår :jul9:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hovsa her har jeg ikke været før...... men nu har jeg.

Sikke smukke billeder fra dit frieri, det er de mest rørende jeg har set til dato. Dem bliver i da simpelthen nød til at få rammet ind og hængt op et centralt sted, for så vil i blive i total romantisk mood hver gang i ser på dem.

Kommer snart forbi igen.

Tine

0

Del dette indlæg

(y):bearhug: Hallooooooo Louisa

Fy fy skamme mig, jeg har slet ikke fået skrevet i din tråd.

Dejlig dejlig historie og frieri. De billeder er bare super. Dem skal I passe godt på ("se nu lille børn, det var den gang bedstefar stadig kunne bøje sine knæ") :angry:

Jeg ville ønske at vi kunne finde et sted, der ligner jeres. Men huse i dansk herregårds-stil er ikke lige sådan at finde hverken i Canada, hvor vi skal giftes eller i Irland

Kan din kusine ikke liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige ændre et L til et A og smide et monogram herover til det irske :angry:

Jeg kender aaaaaaaaaalt for godt det der med at ville tabe sig før man prøver kjoler.

Men fra 1. januar er det fuld damp for mig med en kur fra apoteket herovre, som man hidtil kun har kunnet få fra sin læge.

:angry:

Anna

0

Del dette indlæg

Nogen gange ville jeg ønske jeg selv havde lidt kreative talenter.. Men det som ikke kan klares på en computer kan bare ikke klares af mig overhovedet.

Sådan har jeg det lige præcis - og så alligevel ikke, for ikke engang det med at lave ting på ´puteren er jeg særlig god til, meeen øvelse gør jo mester :bearhug:

Også en rigtig glædelig jul og et ligeså dejligt nytår til dig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hovsa her har jeg ikke været før...... men nu har jeg.

Sikke smukke billeder fra dit frieri, det er de mest rørende jeg har set til dato. Dem bliver i da simpelthen nød til at få rammet ind og hængt op et centralt sted, for så vil i blive i total romantisk mood hver gang i ser på dem. 

Kommer snart forbi igen.

Tine

Hej Tine :bearhug:

Tusind tak for dine søde ord :bearhug:

Ja, vi skal bestemt have dem fremkaldt og sat i ramme - det var faktisk en rigtig god idé :birthday:

Velkommen i vores tråd - glæder mig til at se dig her igen :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:  :bearhug: Hallooooooo Louisa

Fy fy skamme mig, jeg har slet ikke fået skrevet i din tråd.

Dejlig dejlig historie og frieri. De billeder er bare super. Dem skal I passe godt på ("se nu lille børn, det var den gang bedstefar stadig kunne bøje sine knæ")  :balloon:

Jeg ville ønske at vi kunne finde et sted, der ligner jeres. Men huse i dansk herregårds-stil er ikke lige sådan at finde hverken i Canada, hvor vi skal giftes eller i Irland

Kan din kusine ikke liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige ændre et L til et A og smide et monogram herover til det irske :biggrin:

Jeg kender aaaaaaaaaalt for godt det der med at ville tabe sig før man prøver kjoler.

Men fra 1. januar er det fuld damp for mig med en kur fra apoteket herovre, som man hidtil kun har kunnet få fra sin læge.

:birthday:

Anna

Hej Anna :bearhug:

Velkommen i vores tråd og tak for alle dine komplimenter - hyggeligt at se dig herinde :thumbsupsmileyanim:

Hi hi, kunne ikke lade være med at grine da jeg læste din kommentar med "se nu lille børn....... " - den var go´ :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Louisa

Hvor ser det hele bare fantastisk ud, frieriet, ringen, kirken og sådan kunne jeg blive ved.

:bearhug:

Jeg ved ikke om du kan huske mig, men vi gik i 1.g på Slagelse Gymnasium...du kan prøve og se om du kan kende mig.

:bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

- og så måtte jeg jo så erkende at jeg heller ikke har været forbi DIN tråd :bearhug::birthday:

Smuk sted I har fundet jer - men jeg er jo også til det sukkersøde...så da de billeder der med frieriet blev læst og kigget igennem, sneg der sig lige en tåre frem. Hvor ser det bare skønt ud. Hvor er I heldige at have fået taget billeder af det.

Monogrammet er super flot og personligt. Hvem der bare havde sådan en kusine ;)

Rigtig godt nytår!!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Så fandt jeg jo lige ud af jeg ikke havde lagt vejen forbi din tråd før..... Sikket et dejligt frieri og spicielt kan jeg godt li' jeres dato :thumbsupsmileyanim: , for der skal vi osse vies!

Men glæder mig til at se " ynglingskjolen" og syntes godt at du kan bruge "Mary- stilen" :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig meget til at følge med i din tråd!

:bearhug::bearhug::birthday::balloon::bearhug::biggrin::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Louisa

Hvor ser det hele bare fantastisk ud, frieriet, ringen, kirken og sådan kunne jeg blive ved.

Jeg ved ikke om du kan huske mig, men vi gik i 1.g på Slagelse Gymnasium...du kan prøve og se om du kan kende mig.

:birthday: Pernille

Hej Nille-pigen :bearhug:

Hvor er det sjovt - jo, du kan tro at jeg kan huske dig, sagtens!!

Vi havde jo - trods det at vi kun gik i skole sammen et kort stykke tid - nogle gode snakke og jeg kan saaagtens huske dig :bearhug:

Hvor vildt at vi skal mødes herinde - og hvor vildt at du kunne huske mig :balloon:

Hvordan har du det? Hvad har du lavet siden og hvem er prinsen på den hvide hest?? Dengang kan jeg huske at din kæreste vist nok hed Christoffer - kan det ikke passe??

Glæder mig til at høre fra dig!!

0

Del dette indlæg

- og så måtte jeg jo så erkende at jeg heller ikke har været forbi DIN tråd  :balloon:  :bearhug:

Smuk sted I har fundet jer - men jeg er jo også til det sukkersøde...så da de billeder der med frieriet blev læst og kigget igennem, sneg der sig lige en tåre frem. Hvor ser det bare skønt ud. Hvor er I heldige at have fået taget billeder af det.

Monogrammet er super flot og personligt. Hvem der bare havde sådan en kusine ;)

Rigtig godt nytår!!!!  :bearhug:

Heeeej sandra - og velkommen i vores tråd :bearhug:

Tusind tak for alle dine søde komplimenter og det var da heeelt vildt sødt at en tåre sneg sig frem da du læste om og så billeder af frieriet :biggrin:

Også rigtig godt nytår til dig fra mig :birthday:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Så fandt jeg jo lige ud af jeg ikke havde lagt vejen forbi din tråd før..... Sikket et dejligt frieri og spicielt kan jeg godt li' jeres dato :thumbsupsmileyanim: , for der skal vi osse vies!

Men glæder mig til at se " ynglingskjolen" og syntes godt at du kan bruge "Mary- stilen" :bearhug:

Glæder mig meget til at følge med i din tråd!

:bearhug:  :bearhug:  :birthday:  :balloon:  :bearhug:  :biggrin:  :thumbsupsmileyanim:

Hej Lotte :thumbsupsmileyanim:

Velkommen i min tråd - hyggeligt at se dig herinde.

Ja, det er en rigtig fin dato :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se dig herinde igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Neiiiii, hvor fint at have fotos af frieriet!!!! Tilllykke! Jeg er vild med kjole nr. 3, men du havde selv en anden yndlings??

Hår ideen er alletiders; det ser ud til at dit hår er kraftigt, så du kan få en god fylde som Prinsesse Mary havde.

Hej igen!

Taaaark :bearhug:

Ja, jeg har favoritkjole - so far - , men har bare ikke fået sat noget billede ind af den endnu. Det er godt nok ikke den samme kjole, som jeg mente da jeg skrev indlægget med "Kig på lidt kjoler", men denne er jeg helt pjattet med. Sætter et billede ind af den snarest :birthday:

Godt nytår :bearhug:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Kære Louisa :bearhug:

Så fik jeg også taget mig sammen til at læse din dejlige bryllupstråd :birthday:

Jeg har nemlig den aftale med mig selv, at jeg ikke bare lige må læse første og sidste side. Næ nej, jeg skal læse HELE tråden, før jeg må svare! Det kan nogle gange godt tage rigtig lang tid :biggrin::balloon:

Hvor ser det hele dog vidunderligt ud indtil videre :blushsmiley: :bearhug:

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning de næste mange måneder.

Jeg håber, at du kommer rigtig godt ind i det nye år :bearhug:

Kærligst Frøken Fynbo :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kære Louisa   :birthday:

Så fik jeg også taget mig sammen til at læse din dejlige bryllupstråd  :bearhug:

Jeg har nemlig den aftale med mig selv, at jeg ikke bare lige må læse første og sidste side. Næ nej, jeg skal læse HELE tråden, før jeg må svare! Det kan nogle gange godt tage rigtig lang tid  :thumbsupsmileyanim:   :thumbsupsmileyanim:

Hvor ser det hele dog vidunderligt ud indtil videre  :blushsmiley:   :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning de næste mange måneder.

Jeg håber, at du kommer rigtig godt ind i det nye år  :bearhug:

Kærligst Frøken Fynbo  :thumbsupsmileyanim:

Kære Malene :balloon:

1000 tak for din søde besked og velkommen i vores bryllupstråd :thumbsupsmileyanim:

Jeg har også lige været inde forbi jeres hjemmeside, som jeg synes er rigtig flot!!Er helt vild med det billede af jer - I ser bare så dejligt glade ud :bearhug:

Glæder mig også til at føge med hos jer :bearhug:

Rigtig godt nytår til dig og dine kære :biggrin:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Hej Louisa

:birthday: Pernille

Hej Nille-pigen :bearhug:

Hvor er det sjovt - jo, du kan tro at jeg kan huske dig, sagtens!!

Vi havde jo - trods det at vi kun gik i skole sammen et kort stykke tid - nogle gode snakke og jeg kan saaagtens huske dig :biggrin:

Hvor vildt at vi skal mødes herinde - og hvor vildt at du kunne huske mig :balloon:

Hvordan har du det? Hvad har du lavet siden og hvem er prinsen på den hvide hest?? Dengang kan jeg huske at din kæreste vist nok hed Christoffer - kan det ikke passe??

Glæder mig til at høre fra dig!!

Hej søde

Har skrevet en pm til dig, ellers ender det med at vi overskriver din planlægningstråd, med minder fra "gamle" dage...:bearhug:

:thumbsupsmileyanim: Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer