Millepige

Vildt

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jo det kan det godt :) Udover at det var Millepigens bryllup, husker jeg det også som dagen hvor jeg svor og troede at det var sidste job med den gamle DISKOBIL. Den fik så lov at køre 1 job mere ugen efter, men er nu solgt. Så ingen gæster der undrer sig over en hylende kilerem længere :hug: Da den nye DISKOBIL har kørt 3 jobs, så må det vel være en måned siden. :(

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt følge dig søde! :(

Jeg sidder også tit og tænker på, hvor mange dejlige kvinder, der nu er blevet gift siden mig. Jeg føler mig på den ene side stadig nygift, og på den anden side så føler jeg også at det er LÆNGE siden..

Men jeg tillader mig nu alligevel at kalde mig selv nygift endnu.. ! :hug:

Det er både trist og også skønt at brylluppet er overstået. Jeg nyder livet som "kone", og det er nogle dejlige minder - men samtidig savner man også lidt forventningens glæde op til brylluppet.

Nu glæder jeg mig bare til vores 1 års bryllupsdag, så jeg kan få lov at smage toppen af bryllupskagen..fik aldrig rigtig spist noget på selve dagen! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe og den kilerem hylede heeeel vildt.

Godt du fik skiftet bilen ud

Jepper - Jeg vidste faktisk ikke det var kileremmen. Det var en af de kvindelige gæster der fortalte mig at kileremmen kunne trænge til en udskiftning :) Til det sagde jeg blot at det var sidste job den kørte og så var der jo ikke nogen grund til at skifte den, men den holdt da weekenden efter til Lolland. Der røg udstødningen så helt men da mine hovedtelefoner er lydtætte blev problemet klaret ved at have hovedtelefoner på hele vejen hjem.

0

Del dette indlæg

Jepper - Jeg vidste faktisk ikke det var kileremmen. Det var en af de kvindelige gæster der fortalte mig at kileremmen kunne trænge til en udskiftning :bearhug: Til det sagde jeg blot at det var sidste job den kørte og så var der jo ikke nogen grund til at skifte den, men den holdt da weekenden efter til Lolland. Der røg udstødningen så helt men da mine hovedtelefoner er lydtætte blev problemet klaret ved at have hovedtelefoner på hele vejen hjem.

<{POST_SNAPBACK}>

:(:toot: ømt syn :super::kiss: og hvordan er det lige med kvinder og teknik?!?!? De har sgu da bare check på det ... en gang imellem i hvert fald :hug:

og til alle jer gifte quinder - I er da nygift indtil 1 år efter - synes jeg!

Hey! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jepper - Jeg vidste faktisk ikke det var kileremmen. Det var en af de kvindelige gæster der fortalte mig at kileremmen kunne trænge til en udskiftning :) Til det sagde jeg blot at det var sidste job den kørte og så var der jo ikke nogen grund til at skifte den, men den holdt da weekenden efter til Lolland. Der røg udstødningen så helt men da mine hovedtelefoner er lydtætte blev problemet klaret ved at have hovedtelefoner på hele vejen hjem.

En af de kvindelige gæster til vores bryllup?

Har garanteret været Krestens søster eller min brors kæreste.

Lyder godt nok som om, det var på tide at skifte bilen ud :hug:

0

Del dette indlæg

En af de kvindelige gæster til vores bryllup?

Har garanteret været Krestens søster eller min brors kæreste.

Lyder godt nok som om, det var på tide at skifte bilen

Udover at det var en af de kvindelige gæster skal jeg ikke kunne sige hvem det var. Bilen trængte såmænd blot til lidt service, og det sørger den nye ejer for.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer