Hentzen

Tale til brudeparret

7 indlæg i dette emne

Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg skal holde en tale for bruddeparret og ville gerne holde en tale som jeg har hørt en del om men ikke kende den nøjagtige metode for. Ved at den inde holder en trækasse som alle gæster skriver eller tegner noget til brudeparret, og ligger det i denne kasse som så sømmes til og ikke åbnes for på 1 års bryllupsdagen.

Hjælp nogen der kender denne?????

Laila

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg skal holde en tale for bruddeparret og ville gerne holde en tale som jeg har hørt en del om men ikke kende den nøjagtige metode for. Ved at den inde holder en trækasse som alle gæster skriver eller tegner noget til brudeparret, og ligger det i denne kasse som så sømmes til og ikke åbnes for på 1 års bryllupsdagen.

Laila

<{POST_SNAPBACK}>

Har oplevet det med kassen før, men vidste ikke at der hørte en bestemt tale med?!

0

Del dette indlæg

Laila

<{POST_SNAPBACK}>

Har oplevet det med kassen før, men vidste ikke at der hørte en bestemt tale med?!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan foregik det med kassen da du oplevede det????

0

Del dette indlæg

Vi fik sådan en kasse til vores bryllup, med glas og champange i.

Der blev fra toastmasterens side sagt (kunne også være giveren), at alle meget gerne måtte skrive en hilsen på et stykke papir, som så skulle lægges i kassen. Han fortalte også lige, at den skulle lukkes og først måtte åbnes på vores bryllupsdag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Laila

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan foregik det med kassen da du oplevede det????

<{POST_SNAPBACK}>

Det foregik med at personen holdt en tale, og i slutningen sagde noget ligende:

Man vil altid gerne snakke med alle gæster, da dette er en dag men vil huske for altid! Og gæsterne med brudeparret!!..Men tit får man ikke sagt det man gerne ville til parret. Jeg vil derfor til slut bede alle gæster om at skrive en lille sød besked til brudeparret på de små hjertekort som bliver delt rundt om lidt.

Disse samles så i denne kasse, som brudeparret får, men først må åbne på deres 1 års bryllupsdag. På denne måde kan XXX og XXX glæde sig endnu engang over denne dejlige begivenhed!

0

Del dette indlæg

Ideen er rigtig god og sød -det er super at få denne gave MEN jeg lige komme med en lille advarsel i den forbindelse:

Det er efterhånden en meget brugt ide....var til bryllup sidste år, hvor vi var to som havde dette indslag med og til vores eget bryllup var der også to par, som havde brugt denne ide -HAHA-:bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Ret surt for dem som kommer sidst med indslaget....... så med mindre du er først i talerække eller er sikker på, at der ikke er andre, som har fået samme ide vil jeg nok råde dig til at have noget andet i baghånden.....

0

Del dette indlæg

Enig - Den er meget brugt, ligesom min "Jeg vil ha en handyman" der passer perfekt ind efterfølgende eller undervejs. Men værre skal man heller ikke gøre det. Jeg tror jeg har set den praktiseret 2-3 gange i år og det svarer kun til ca. 10% af de bryllupsfester jeg har spillet til.

Jeg har aldrig været udsat for at der er kommet to kasser til samme fest (derimod er det set med sange). Dog kan jeg jo ikke se hvad der går forud. Om toastmasteren har "stoppet en kasse" eller den er bremset tidligere i forløbet.

Noget man ser mere ofte er den såkaldte hjertesang, syng en sang, tænd et lys etc.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer