Guest Gums

Jeres bryllupsdato

57 indlæg i dette emne

Vi skal giftes om under en måned :cheerleader3: helt præcist d. 8 oktober.

Det er lige midt imellem vores fødselsdage, og det startede egentligt som en fælles fødselsdag, men da min kæreste så friede, ja så blev det til bryllup istedet. Hvilket jeg egentligt er meget godt tilfreds med! :hearts:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har årsdag d. 12. maj og ville egentlig gerne giftes der, men vi havde ikke lyst til at vente til 2007, så derfor blev vi gift 14. maj.

Vil dog lige pointere, at min mand friede før kronprinsen, da dagen er ikke valgt efter dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Den dato vi har valgt den 22 april 2006 har egentlig ikke nogen betydning for os...vi havde først valgt en dato i slutningen af maj.... men vi var ikke tilfredse med den dato...

Så vi satte os ned med kalenderen .... hvor vi fandt ud af at April var en go månede ... og da vi gerne ville ha alle med så måtte vi også vælge lidt med omhu ..da det betød utrolig meget for peter at hans moster kunne komme med.

Vi kontaktede kirken ...den var fri :blush: og så fik vi fast i lokalerne som også var fri :bearhug: lige præsis den dato

Derfor nåede vi frem til den dato. og vi glæder os ustyrlig meget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har årdsdag d. 23/10, men eftersom det er en søndag, blev det d. 22/10........ er også lidt fedt at vågne op på årsdagen og kan sige godmorgen til sin ægtemand og ikke kæreste :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde foerst valgt d.1juli 06, og regnede med at var bestilt, men fandt pludselig ud af at kroen havde misforstaat mine foraeldre, og intet var bestilt -HAHA- .

Saa derfor blev datoen flyttet til d.8. juli i stedet for, saa nu bliver det 8/7/6. :cheerleader3: Matt ville have den 1.juli, fordi han mente det var nemt at huske i fremtiden..... -HAHA-

()() Louise

0

Del dette indlæg

Da jesper friede i december 04 sagde han at han gerne ville giftes i 05. Og da vi gerne ville have et sommerbrylup, så ringede vi til Hotel Eyde for at høre om ledige datoer. Det var der den 27/8 i den helt store sal som vi helst ville have ()()

Derfor -HAHA-

men det var vist en stor bryllupsdag her omkring. Vi var nr 5 par den dag i Snejbjerg Kirke

Knuzz Vinni :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej xenia

Vi valgte den 8. april fordi der var plads i kirken. Så har det så vist at være kenneths forældres 30 års forlovelses dag. ()() :hearts:

Super romantisk og de var så stolte og glade over den dato.

Vi skulle også giftes inden et år. K friede den 11. juni i år.

Knus Rinaldo :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har valgt 18.3.06 fordi Allan er hjemme i den periode. Vældigt rart egentlig. :cheerleader3: Allan sejler 8 uger af gangen.

Derudover ville vi ikke vente til næste periode, hvor han er hjemme, hvilket ville være juni/juli i højsæsonen for ferieafholdelse.

Vi blev viet d.18.12.03, så vores bryllupsfest ville vi egentligt også gerne have d.18. i en eller anden måned.

Derudover har jeg lige fundet ud af, at 6 x 3 = 18. Smart ikke??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa..... :cheerleader3:

Vi skulle ha været gift d 4 september sidste år, den dato valgte vi fordi den var den lørdag tættest på vores forlovelses dato (5 september, vores års dag er 5 oktober) men af forskellige grunde valgte vi at udskyde det....

Nu har vi så valgt en ny dato, den 20 maj, denne dato har ikke nogen speciel betydning, vi ville bare gerne havde et for sommer eller sen sommer bryllup....

()()

Knuzzer fra mimse

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Vi har valgt den 10/6 2006 mest pga. datoen.

vi startede med at komme sammen 10 februar 2000

blev forlovet 10 august 2001

også for at det ville være nemt og huske for både mig og min kæreste så valgte vi den 10 juni 2006.

Ja også blir min kæreste 30 i juli 2006 og han ville giftes inden da vores venner ellers ville lave sjov med ham hvis han ikke blev gift inden de 30 år.

Så det var vores historie.

()() Camilla

0

Del dette indlæg

Vi valgte 20 august i år fordi vi valgte at blive gift et sted der har betydning for os og hvor vejret traditionelt er bedst i august.

Bl.a fordi vi ville fotograferes ved stranden og vesterhavet er altså bare bedst hen på sensommeren. Så vi var ikke i tvivl om august.

13 august var udelukket fordi Henriks lillebror blev 30 og 27 august udelukket fordi det var for tæt på Henriks fødselsdag. Så var der 6 og 20 tilbage og med lidt "kiggen tilbage på vejret de foregående år"var den 20 altså det bedste valg.

August er en speciel måned deroppe. Nætterne bliver mørke og der er en milliard stjerner. Det er et særligt syn for os der bor i en storby og ikke er vant til sådanne nætter.

Så derfor - såmænd..

Men i og med at jeg er klar til at gøre det hele igen (fordi det bare er en så STOR og SMUK oplevelse) så kunne jeg godt tænke mig et vinter bryllup. Med sne und alles - gerne omkring jul *G*

Elle

Redigeret af Elle2005
0

Del dette indlæg

Ikke nogen bestemt grund.. Jesper friede den 3. juni, vi bestemte os så for at blive forlovet den 16. juni 2001 nemlig på min 17 års fødselsdag, hvor han så friede igen.. Vi ville så giftes så hurtig som muligt, så vi bestemte os for den hmm 16, eller 18 august 2001, men fandt ud af at kongebrevet tog længere tid at få en beregnet, og man skulle have ægteskabserklæring osv osv.

Så blev det til den 29. december 2001, det passede dejligt, og ville gerne holde nytårsaften på vores bryllupsrejse, desværre kørte vi galt den 8. december 2001, og udskød derfor brylluppet til 20. april 2002, ugen efter ringede præsten at han desværre var kommet til at dobbelt booke, og ja vi ville jo altså gerne giftes så dælme om vi ville udskylde de 7 dage *G* og ville da heller ikke giftes den 13, så det blev den 6. april 2002 *GGG* Sikke en roman :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev gift på rådhuset i år fredag d. 29/7-05 og skal velsignes i kirken d. 29/7-06, dvs. på vores 1 års bryllupsdag :cheerleader3:

Datoen for vores rådhusbryllup blev valgt 10 dage forinden, eneste kriterie var, at det skulle være en fredag. (= lørdag næste år) og meget snart.

Grunden til det skulle ske nu, var praktisk bestemt. Vi har hus, min mand har to drenge i forvejen, og vi har selv fået en lille datter sammen i år. Så fornuften rådede endelig og vi blev gift. Vi underspillede totalt! Efter rådhuset tog vi kinesermad med hjem og spillede matador med drengene :bearhug:

Men næste år.... stor fest :bearhug:

()()-HAHA--HAHA-:bearhug:

0

Del dette indlæg

hejsa

vi ville egentligt først gerne have været gift i august måned, da det passede med at vi begge havde fri efter en streng eksamensperiode, men kirken som vi skal giftes i (dette var ikke nogen valg mulighed da min mor ligger begravet der, og det bare er der jeg skal giftes så hun på en måde kan komme med) var fuldt booket i august. Så vi satte os ned og kiggede på andre datoer og fandt at den 06.05.06 var en lørdag, og det passer lidt med vores årsdag (6/7) ja så blev det den dag... så lidt havde vi da tænkte over det ()()

:cheerleader3:

jane

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hejsa alle i glade bryllups folk!

Vi skal giftes d. 24-06-06 ()() . For det første lærte vi hinanden at kende den 24, vi blev også ringforlovet den 24. Men den eneste grund til at vi lige skal giftes den 24 juni 2006 er, at vi så om 12 1/2 år, har kobberbryllup juleaften. Jeg syntes det kunne være rigtig sjovt, at holde et kæmpe julebal :loveshower:

Lonnie

0

Del dette indlæg

Kæresten friede 22.06.2005

Vi skal giftes d. 22.07.2006

Vi har 12 års dag d. 22.06.06, og ville egentligt gerne have denne dato(22.06), men næste gang dette er en lørdag(det skal være lørdag) er i 2013......(pga. skudår) SO.. NOT!!!!!!!....

Kæresten ville gerne have at det så blev d. 22 i en måned, og vi var begge enige om at det skulle være ml. maj-august.

Det gav os 22.07.06 eller evt. 22.09.07, og da jeg gerne ville have at der nu ikke gik flere år, når han nu endelig havde friet. Og vi begge syntes at denne dato var ok(og kirke og feststed kunne denne dag!) så blev det altså:

22.07.2006

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi læs jeg synes det er lidt romantisk at blive gift på den først komne årsdag der falder på en lørdag...

Det bliver så:

01.09.2007

Ja, øv der er alt for længe til,

:balloons: p.. mig i øret for mine romantiske forestillinger...

men så har vi god tid at spare op i..

og han skal kun huske en dato....

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes på min mormors fødselsdag - d. 5. august 2006 - det besluttede vi allerede sidste år i december, og min mormor mente også at det var på tide :balloons: - og bedre dato kunne det jo ikke blive....men desværre døde min mormor d. 27. april, så nu er det blevet endnu vigtigere for mig at blive gift den dag...

0

Del dette indlæg

:balloons: Ville allerhelst giftes d. 12 august (kan bedst lide lige tal...) og august fordi der skinner solen mest. Men min bedste veninde kunne ikke, så vi flyttede det til d. 5 august. Det er dagen efter Rasmus fødselsdag. Så blev det der!
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt den 12. august. Det er tæt på min fødselsdag (9. august) og vi vil gerne giftes efter at folk er kommet hjem fra ferie (mine svigerforældre er hvert år væk hele juli). Derudover passer det meget godt med, at vi efter vores eksamner i juni, har juli til lige at planlægge det sidste. Det eneste der kan gå galt er at en af os dumper en eksamen og skal til reeksamen i august *AAARG* Men det sker IKKE...basta :balloons:

0

Del dette indlæg

Vi havde først valgt den 9/9 2006, da det jo er ok nemt at huske (for Henrik). Men der var feststedet desværre ikke ledigt, så vi måtte hoppe på den eneste ledige lørdag, nemlig den 22/7....så må han squ kikke i ringen hvis han pludselig kommer i tvivl

:balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov...... Den mere med den bedste bryllupsdato!!!

0

Del dette indlæg

Ja her hjemme er der inge romatiske grund til vores dato.... 9-9-06........

Hov vent nu lige......

B's søn har fødselsdag den 9-10 og det var der vi blev enige om at det skulle være os :blush:

Det er så en månede før før vores 4 års dag!

Men ellers valgt vi den dato fordi det ville være nemt for B at huske!

Og så er det Efterår, årets smukkeste månederne!

Lotte :frizz2:

0

Del dette indlæg

Vi synes maj er sådan en dejlig måned og Danmark er så flot i maj. og 6 er mit lykketal og da jeg i sin tid er konfirmeret d 6 maj, synes vi det var en god dato (og så skal det jo ifølge gaaaaamel amerikask skik være under et år efter vi er blevet forlovet) og den kan vi godt li, så man ikke skal vente så længe på den store dag :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Otto friede d. 29/3 2005 og vi synes også begge det skal indenfor et år efter man er blevet forlovet...

Ville gerne have haft et sensommerbryllup, men synes alligevel at det var lige kort tid nok at få planlagt i... Og december synes vi ikke duede for der har min farmor og farfar guldbryllup (det kunne nu ellers have været smukt at blive gift på deres bryllupsdato) så vi endte med d. 5. november.... PÅ LØRDAG! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer