Guest Gums

Jeres bryllupsdato

57 indlæg i dette emne

Er der en specile grund til at I skal giftes den dato I skal??

Min forlovede og jeg skal giftes den 10.06.06. Den dato har vi (læs:jeg) valgt fordi det er den første lørdag efter vores årsdag. Desuden er 10 mit lykketal og juni min yndlingsmåned.

Min mor foreslog på et tidspunkt at vi kunne blive gift på vores årsdag, som er en tirsdag og så ville vi have sølvbryllup på en lørdag. Ja, ideen var da meget god, meeeeen....

Vi har årsdag den 6. juni... Så vores bryllupsdato ville blive den 06.06.06 :blush: Ikke den fedeste dato: 666 eller nul 6 nul 6 nul 6 :cheerleader3:

Har jeres dato en speciel betydning for jer??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej gums, kan se vi valgte det samme dato.

Ved os har det nu ikke haft så meget betydning, selv om det faktisk også er den første lørdag efter vores årsdag og at det er dejlig nemt at huske.

Men ved os var det faktisk forsi feststedet havde kun 3 ledige datoer næste år. Tidlig maj (som jeg synes er for tidelig med hensyn til chancer for godt vejr - selv om i år juni ikke var den bedste) og 5. august hvor min mor bliver 50 og jeg ville ikke stjæle hendes "thunder" - så det blev den dag. Og jeg glader mig allerede - på lørdag er det 9 måneder tilbage.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

vi snakkede lidt frem og tilbage om hvad slags bryllup vi ville have. vi ville gerne have et sommerbryllup, og jeg sku lige nå at fylde 18 først. og vente til 2006 gad jeg altså ikke. og vejret skulle man jo helst kunne regne med (på det tidspunkt var havebryllup oppe at vende). så det endte med d. 13 august dagen efter min fødselsdag. vi turde ikke rigtigt stole på vejret en uge senere. og jeg ved at vejret næsten altid er godt omkring min fødselsdag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi elsker simpelthen maj månede (nok mest mig ;) ) Så jeg ville gerne giftes i den månede, men det er ganske enkelt helt umuligt, da jeg stadig er studerende med alle de eksamner der hører dertil :( Så var der også muligheden med december hvor vi har årsdag, men nej her kommer mine eksamner igen i vejn :blush::bearhug:

Så tilsidst er vi endt på d.29 juli for her er der god tid efter jeg har været til eksamen, og så er der også tid til en bryllupsrejse :cheerleader3: Ville gerne have en super romantisk grund til vores bryllupsdato, men det var ganske enkelt helt umuligt :)

Men den bliver jo noget særligt den dag vi bliver gift :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

hej vi skal giftes d. 8 April.

vi ville rigtig først giftes i august fx. d. 20 da det er mellem vores begges fødselsdage og det er vores hunds fødselsdag men i år kunne det ikke blive da vi umuligt kunne nå at spare alle de mange penge sammen, og vente helt til august næste år kan vi ikke gg.. vi snakkede så om maj for det er en dejlig mdr hvor alt er sprunget ud.. men vi endte på d. 8 April fordi der kunne vi få den bedste pris i og med vi ikke falder sammen med alle konfirmationerne.. og da man alligevel ikke kan regne med vejret her hjemme i dk blev vi enige om at det var bare super... det er 1 mdr og 1 dag fra vores årsdag.. og så er 8 forresten Alexs lykke tal så jeg er sikker på det bliver en fantatisk dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi synes maj er sådan en dejlig måned og Danmark er så flot i maj. og 6 er mit lykketal og da jeg i sin tid er konfirmeret d 6 maj, synes vi det var en god dato (og så skal det jo ifølge gaaaaamel amerikask skik være under et år efter vi er blevet forlovet) og den kan vi godt li, så man ikke skal vente så længe på den store dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jo, vi skulle egentlig nok havde været gift i år, men Carsten bliver 30, samt min morfar blev 80 år, hans mor 60 år og hans søster 40 år..

Så vi venter til næste år, så han kan få sin fødselsdag i fred.

Vi valgte så at det skulle ligge mellem vores fødselsdage og gerne om sommeren. Aug. mdr. er en dejlig mdr. Men ville også gerne have haft juni (har selv fødselsdag) eller sep. (hvor han har fødselsdag) Mine forældre har bryllupsdag i juli, så det ville jeg ikke have.

Carsten friede så d. 21 aug. sidste år, så det bliver næsten på 2 års dagen for det og så har vi boet sammen i 3 1/2 år.. og mangler 3 mdr. i at have været sammen 4 år..

Hvis vi skulle giftes på årsdagen ville det være i nov. og det synes jeg altså er for koldt..

Så det var en lang forklaring på det :cheerleader3:

Hilsen Nuller :frizz2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt den 8. juli næste år. Den dato blev valgt for snart 2½ år siden. Vi begyndte dengang, at snakke bryllup men blev enige om, at det var for tidligt. Jeg sad og bladrede i kalenderen og fandt ud af at den 08.07.06 var en lørdag - jeg synes datoen var sjov og nem at huske. Jeg må jo tænke på Jesper. Og nåhhh jo så er det vores 7½ års dag.

Vi har altid været meget gode til, at fejre vores ½ års dage og hel års dage, så det måtte blive den dag.

Jesper nåede derfor heller ikke ned på knæ fordi jeg pænt kom den 08.07.05 og sagde, at nu skulle vi nok ringe til kirken. Han var ret ked af, at han var blevet taget med bukserne nede men vi fik kirken. Og da vi to måneder senere blev enige om, at rykke tidspunktet for vielsen i 1½ time var alt optaget i kirken. :bearhug:

Men pyt vi skal nok få en dejlig dag alligevel...... :cheerleader3:

Pernille

Der troligt læser med herinde og kæmper for, at få oprettet den der sjove linie i bunden, et billed ved mit navn og alle andre ting der hører sig til herinde :blush:

Øjjjjjj der tog fanden lige ved mig.... har både fået billed og ticker nu.... utroligt hvad man kan præstere lige pludselig - har bare kæmpet for det i 14 dage :carrot:

Redigeret af Pernille1975
0

Del dette indlæg

Vi blev gift den 20. august 05 :blush: for der var ledigt, der hvor vi gerne ville holde vores fest. Feststedet havde fået et afbud, så vi slog til og havde derfor kun 4½ mdr. til forberedelse af brylluppet, derfor nåede jeg heller aldrig at få en planlægningstråd :bearhug:

:cheerleader3:

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

15.10.05 - fordi Sune har en ting med at tallene helst skal hænge sammen. (Hvem sagde autist ???) - så der var ikke så mange at vælge mellem.

Og så var det efter bryllupssæsonen, så vi kunne få det sted, vil ville, selvom vi var ude i lidt dårlig tid.

Og det skulle jo være indenfor et år.

- Til sidst synes vi det danske efterår har nogle fantastiske farver og kan være eventyrligt smukt, så der var ingen tvivl

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes d. 7/7-2007.

Vi var blevet enige om at brylluppet, skulle stå den sommer jeg bliver student, da chancen for at vi begge kan holde ferie samme tid, er størst der.. og da vi så fandt ud af at 07.07.07 falder på en lørdag, bliver det den dag :cheerleader3:

Det er såmænd bare vores forklaring :blush:

Knus Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt d. 15. oktober fordi jeg så havde 4 1/2 måned til at træne min kropsform tilbage efter min søns fødsel, :carrot: og så kunne vi holde barnedåb samtidig.

Desuden bliver jeg 30 år nøjagtig 2 måneder efter vi er blevet gift, og der er bare for mange der gerne vil hævne deres 30 års fødselsdag :blush::cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer