Guest Zoey

Hallooooo Bridezilla's

30 indlæg i dette emne

:cheerleader3:Halloooooooo Bridezillas ()()

Blev bare lidt nysgerrig - er der nogle af jer, der har "mødt" hinanden herinde og derefter mødtes privat??

Man føler jo helt man kender nogle af jer herinde, så jeg blev bare nysgerrig om dettte forum har været begyndelsen til rigtig venskaber i den "virkelige" verden?

Nogle der har nogen kommentar ang emnet - f.eks. om I bare nyder i at man kan være total anonym herinde, eller?

:loveshower: Zoey

Redigeret af Zoey
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har mødt lea/ynglings-lea IRL da hun var så sød og betænksom at hjælpe mig med hår og makeup inden brylluppet, da jeg havde et anfald af dårligt selvværd.

jeg regner med at efter PWP har jeg flere venner herindefra og får mødt de nære venner jeg har fået herinde men endnu ikke har ødt i virkeligheden

0

Del dette indlæg

Jamen det har jeg da .... jeg har mødt to helt fantastiske personer herinde fra.... Millepigen og Trine Løvenholt ....( som vi savner rigtig meget) ....har jeg været sammen med privat...

De to tøzer er bare :cheerleader3: dejlige.....meget skønne personer... og man kan ikke lade vær med at holde utrolig meget af dem .... ()()

og så har jeg jo mødt en hel masse andre brude heridne fra ..ved brudemødet i kbh. på Hansens...... ;) dejlige tøzer.... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg har desværre ikke mødt nogen IRL (andet end til brudemødet på Hansens, men der var jeg ret genert da vi var så mange og jeg var ny)

Håber jeg får snakket lidt mere med jer søde piger her 8. oktober

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har mødt Willuc i virkeligheden, og vi ses fra tid til anden..........vores mænd er også faldet rigtig godt i hak sammen...........derudover har jeg mødt Frk. Madsen, og har også mødtes med hende en enkelt gang......men ikke sidste......hun bor i Skotland, så afstanden gør at vi ikke ses så tit.

I forvejen kendte jeg CLV og mflask.

Knus Trisse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

()()ØV ØV ØV ØV ØV -HAHA-

Kan ikke selv være med d. 8 - ØV, og der er også lidt langt når man kommer fra Jylland - et møde i nærheden af Århus ville passe perfekt.

<{POST_SNAPBACK}>

os i Århus har faktisk mødtes både i foråret og til fantastisk grilzilla party hos Trisse (Zunshine) :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov - vi var da også et par enkelte sjællænder med hos Trisse ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

()()ØV ØV ØV ØV ØV -HAHA-

Kan ikke selv være med d. 8 - ØV, og der er også lidt langt når man kommer fra Jylland - et møde i nærheden af Århus ville passe perfekt.

<{POST_SNAPBACK}>

os i Århus har faktisk mødtes både i foråret og til fantastisk grilzilla party hos Trisse (Zunshine) :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

:mf_ind: HOOOOV :mf_ind:

Hvorfor har jeg ikke hørt om det?????

0

Del dette indlæg

Jeg har mødt Rikke og så kaldet Søstjernen- hun er desværre ikke på længere.

Hende og manden mødes vi tit med.

Solmusen - en dejlig kvinde har jeg også mødt.

så er er der et par stykker som er på msn, hvor planlægger at mødes, da vi bor i samme by

0

Del dette indlæg

Hmm... Det er da egentlig et svært spørgsmål, for jeg mødte jo en del til det brudemøde jeg var med til i Fredericia i 2004. Men derudover har jeg mødt:

Zunshine/Trisse - til "glo/papparazzi-bryllup" hos hende og Thomas

Mflask - til ovenstående bryllup + et brudemøde i Fredericia i 2004

Vinnus/Vinni - formidlede en killing, så hun har været her hos os

Willuc - til Trisse's bryllup

EilaL/Sandra - da vi skulle ud til Trisse's bryllup og "papparazzi'e" for vildt!

Undskylder hvis jeg har glemt at nævne nogen... :cheerleader3:

Men jeg HÅBER virkelig at jeg kan komme med d. 8.10. - ellers må vi snart lave noget lidt mere "regionalt" i Århus og omegn. Eller måske endda i SILKEBORG?? Vi har mulighed for at leje et billigt beboerhus... ()()

Jeg synes det er MEGET DEJLIGT at mødes med folk, og det er egentlig også samtidig lidt underligt... For man "kender" jo jer herinde fra BK på een eller anden måde. Sådan havde jeg det i hvert fald da jeg skulle mødes med Sandra/EilaL for at tage ud til globryllup. Vi så hinanden - og faldt med det SAMME i snak om en masse, lige som om at vi altid havde kendt hinanden -HAHA- Det var RET hyggeligt, synes jeg!

0

Del dette indlæg

:bearhug:ØV ØV ØV ØV ØV :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov - vi var da også et par enkelte sjællænder med hos Trisse ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det vil også nok lige sige - og det var -HAHA- til orientering til alle jer der ikke var med -HAHA-

Jeg har også mødt mange af pigerne herinde fra :bearhug: Både privat og til brudemødet i København og selvfølgelig hos Trisse i Hjorthøj :carrot: Dejlige piger vi har herinde :bearhug:()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men jeg HÅBER virkelig at jeg kan komme med d. 8.10. - ellers må vi snart lave noget lidt mere "regionalt" i Århus og omegn. Eller måske endda i SILKEBORG?? Vi har mulighed for at leje et billigt beboerhus... -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

:cheerleader3:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ()()

Jeg er SÅ med - just name the time and the place - Århus eller Silkeborg fungere fint for mig!

0

Del dette indlæg

Men jeg HÅBER virkelig at jeg kan komme med d. 8.10. - ellers må vi snart lave noget lidt mere "regionalt" i Århus og omegn. Eller måske endda i SILKEBORG?? Vi har mulighed for at leje et billigt beboerhus... -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er SÅ med - just name the time and the place - Århus eller Silkeborg fungere fint for mig!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er med !! -HAHA-:bearhug:

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

lyder som en super ide .. lad os kigge på det engang i efteråret -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor HYGGELIGT...! Det ville da være rigtig sjovt, hvis vi kunne lave et lille "lokalt brudemøde"! Og jeg skal ærligt indrømme at det ville være SUPER hyggeligt hvis det kunne blive i Silkeborg - men Randers/Århus er også fint med mig...

0

Del dette indlæg

Hvis der engang bliver noget i nærheden af Århus kunne det være at jeg skulle vove mig med... Jeg er bare ikke så modig med sådan noget. Kan blive nervøs, genert og usikker... Så jeg vil ikke love noget.... Selvom jeg faktisk er et snakke hovede er jeg altid så bange inden sådan noget... Specielt for om det bliver sådan noget... øøøøh... bøøøøh... Jeg heddder så Susanne øøøøh.... om man falder ind osv... Jeg ER et fjols I know... Nu må vi se.... :veiledsmile1:

0

Del dette indlæg

Hvis der engang bliver noget i nærheden af Århus kunne det være at jeg skulle vove mig med... Jeg er bare ikke så modig med sådan noget. Kan blive nervøs, genert og usikker... Så jeg vil ikke love noget.... Selvom jeg faktisk er et snakke hovede er jeg altid så bange inden sådan noget... Specielt for om det bliver sådan noget... øøøøh... bøøøøh... Jeg heddder så Susanne øøøøh.... om man falder ind osv... Jeg ER et fjols I know... Nu må vi se.... :veiledsmile1:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Susanne

Det skal du ikke være nervøs for, når først vi mødes så kører knæveren og den tier ikke stille på noget tidspunkt ()() Faktisk er det fantastisk så god snakken kører, selv om det er første gang man ser folk IRL. Der er alligevel en stor baggrundsviden om dem man er sammen med, så pinlig stilhed forekommer faktisk ikke.

Jeg kan kun anbefale dig at tage med til 1 arrangement, for så vil du med til alle de andre også -HAHA-

:cheerleader3: Sus - som har været DK rundt i år med ´zillaerne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer