Guest Annen

Ville bare lige...

27 indlæg i dette emne

Jeg har været RIGTIG træt af mit hår i LÆNGE.... :frizz2:

Meeen, da jeg skulle ha "hængehår" til bryllupet, er jeg ikke blevet klippet i laaaang tid :bearhug:

Så nu er det altså gjort.

Det er selvfølgelig blevet en del kortere, men det føles nu helt rart.

Her er lige et par billeder - før og efter.

Hvá sy´s I hva hva hva?? :denmarkflag:

:cheerleader3: Anne

Først et billede fra bryllupet - læng mærke til længden...

post-11015-1126957465.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle de søde ord om mit nye hår - det er jeg vildt glad for.. :cheerleader3:

Jeg kunne også godt li mit bryllupshår, men desværre rækker tiden om morgenen ikke til at jeg kan tillade mig at gøre det hver dag.

Det lange blev pludselig bare for meget....

I skulle ellers se R i hovedet da han kom hjem fra arbejde idag... -HAHA-

Han første kommentar var bare : NEEEEEJ SKAT!! :baa:

Efter at have skulet til mig en times tid eller to, synes han nu alligevel det var OK. Meeen....han smed dog en kommentar om at jeg jo altid kunne få LAANGT hår igen senere :bearhug::)

:denmarkflag: Anne

0

Del dette indlæg

Jeg elskede din bryllupsfrisur - men synes at den nye frits :frizz2: er mere frisk og levende og praktisk til hverdagen. Er også allerede super træt af min lange måtte men det skal der være til den frisur jeg ønsker - men bagefter skal det nok den sammen længde du har nu.

:denmarkflag: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter at have skulet til mig en times tid eller to, synes han nu alligevel det var OK. Meeen....han smed dog en kommentar om at jeg jo altid kunne få LAANGT hår igen senere

<{POST_SNAPBACK}>

:denmarkflag: Ja, de stakkels mænd bliver lokket ind i ægteskabet med sødmen selv, og først for sent går det op for dem, hvad der venter dem. :cheerleader3:

Mit skulderlange hår er også blevet 10 cm kortere et par måneder efter brylluppet. Det var dog et uheld fra den 1000 kr dyre frisør, så der måtte en omklipning til. :) :crocodile: Men jeg har vænnet mig til det nu.

Jeg synes at dit hår er rigtig frisk og sexet til dig, så han skal nu ikke klage! Men lad ham bare blive i troen om, at længden kommer tilbage. Men nu er kort jo moderne, så det kan jo tage lidt tid. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Anne

Hvor ser det friskt og frækt ud, det klæder dig supergodt og øv hvor er jeg misundelig på din skønne kulør, jeg er bare total bleg ved siden af dig -HAHA-

:denmarkflag: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Tak søde Rikke...

Jeg lægger jo ikke så meget mærke til det med kuløren - det er stort set kun når vi får taget billeder sammen (altså R og mig) - han kan godt se en smuuuule bleg ud ved siden af mig :) - det kan være det er derfor han ikke er så vild med at få taget billeder :bearhug:

:cheerleader3: Anne

0

Del dette indlæg

Efter at have skulet til mig en times tid eller to, synes han nu alligevel det var OK. Meeen....han smed dog en kommentar om at jeg jo altid kunne få LAANGT hår igen senere

<{POST_SNAPBACK}>

:) Ja, de stakkels mænd bliver lokket ind i ægteskabet med sødmen selv, og først for sent går det op for dem, hvad der venter dem. -HAHA-

Mit skulderlange hår er også blevet 10 cm kortere et par måneder efter brylluppet. Det var dog et uheld fra den 1000 kr dyre frisør, så der måtte en omklipning til. -HAHA- :crocodile: Men jeg har vænnet mig til det nu.

Jeg synes at dit hår er rigtig frisk og sexet til dig, så han skal nu ikke klage! Men lad ham bare blive i troen om, at længden kommer tilbage. Men nu er kort jo moderne, så det kan jo tage lidt tid. -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det :cheerleader3:

Det er nu alligevel rart at få lidt positiv respons på det, når nu manden stadig er skeptisk..

Ang. ægteskabets luner...."he aint seen nothing yet... :bearhug: " -HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hvorfor er det egentlig at mænd altid vil have, at piger skal have laaaangt hår? :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaae øhhh - nu skal du høre......nej, jeg melder pas...det er et eller andet med det maskuline og det feminine tror jeg - eller jeg ved det ikke. Det virker ikke som om de selv kan komme på en fornuftig forklaring :baa:

R forklaring er i hvert fald ; det kan jeg bare godt li.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor er dert bare flot til dig Anne! -Du ligner en af de der totalt-overskudspiger, der både har tid til lækkert hår, sport og alt muligt andet.... jo, frisuren er nemlig ret sporty!

Du ´ for lækker, lækker, lækker!!!

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer