Tina25

Giftes den 24/9

15 indlæg i dette emne

Jeg ved ik om der er andre end mig der er så heldig/lykkelig at skal giftes på lørdag.

Uanset hvad vil jeg da lige smide vejret herind så vi kan følge det.

Fredag:

Nogen eller en del sol og mest tørt med dagtemp. mellem 17 og 21 grader, om natten mellem 10 og 13 grader og let til frisk vind omkring syd.

Lørdag og søndag:

Ustadigt og efterhånden lidt koldere

post-9609-1127038685.jpg

Redigeret af Tina25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har også lige været på DMI - der har de jo også vejrudsigt til lidt længere frem (den er dog relativt usikkert når de spår så lang frem).

Men det er på flg. link

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr...ark.htm?by=7000

- de 7000 - er fordi vi skal holde det i Fredericia - men har I andre steder kan I bare skrive postnummeret for en større by tæt på stedet.

post-12986-1127049113.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW det ser godt ud hos jer. Sådan ser det da ik ud hos DMI sådan generelt for hele Danmark. Tror lige jeg vil sætte mit byvejr ind.

Her 4 dage før.

hmmm ser ik lige så godt ud som din, men meget bedre end dmi sagde i går, for der lovede de både sol og regn.

post-9609-1127238566.png

0

Del dette indlæg

WOW det ser godt ud hos jer. Sådan ser det da ik ud hos DMI sådan generelt for hele Danmark. Tror lige jeg vil sætte mit byvejr ind.

Her 4 dage før.

hmmm ser ik lige så godt ud som din, men meget bedre end dmi sagde i går, for der lovede de både sol og regn.

Nej nej nej I er ikke de eneste... jeg skal også giftes på lørdag :denmarkflag:

Har lige tjekket DMI... det ser ikke helt godt ud længere. Men det skulle klare op i løbet ad dagen. Men let til jævn vind. (Bor i Varde).

Hvad tid på dagen skal I giftes? Vi skal kl 16 sammen med vores søns barnedåb :td:)

Ha' en god dag begge to.

Knus Maria

:griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her 4 dage før.

Nej nej nej I er ikke de eneste... jeg skal også giftes på lørdag :denmarkflag:

Har lige tjekket DMI... det ser ikke helt godt ud længere. Men det skulle klare op i løbet ad dagen. Men let til jævn vind. (Bor i Varde).

Hvad tid på dagen skal I giftes? Vi skal kl 16 sammen med vores søns barnedåb :td:)

Ha' en god dag begge to.

Knus Maria

:griner:-

Tillykke med dit kommende bryllups.

Det er jo lige om snart for os.

Vi skal vies kl. 15.00

0

Del dette indlæg

Jeg havde fri kl. 12.00 idag og min ferie er også startet :griner:-

18 dage- bare så skønt.

Vi har også lige i dag lavet en liste med alt vi mangler til lørdag og søndag med brunceh..... puha den er pæn lang. Glæder mig til alt er afkrydset.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer