sannaw

mistet barn

48 indlæg i dette emne

Først et stort http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :huh:(y)

Jeg kan slet ikke forestille mig hvad du går igennem, men jeg sender alle mine varmest tanker og håber på det bedste for jer.

Tror også det vil være en god idé at rykke brylluppet tilbage, vil give jer noget andet at tænke på. Ikke at det her skal glemmes....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor må det være rædsomt for jer. Der er ingen mennesker, der er lavet til at miste deres børn - Det er den forkerte rækkefølge. Min veninde mistede for 1½ måned siden sin søn i 36. uge, så jeg kan udemærket sætte mig ind i din sorg - uden selvfølgelig at have nogen ide om, hvad I går igennem.

Landsforeningen til støtte ved spædbarnsdød er en helt fantastisk organitation. Deres rådgivning er rigtig god. Du kan både ringe og sende dem en mail, hvis du har brug for råd, støtte eller bare en snak om dine følelser og din sorg.

Jeg skrev en mail til dem, da jeg ikke viste, hvordan jeg skulle tackle min venindes sorg. Jeg fik et langt og godt svar dagen efter.

Så du barnet? Har I navngivet barnet, og skal det begraves? Barnet vil altid være en del af jer, og oplevelsen vil forme jer til de menneske I vil være fremover.

Held og lykke med det hele - både bryllup og fremtidige babyplaner.

Knus fra Tine - mor til 3 drenge

0

Del dette indlæg

Godt at i holder sammen - håber i kommer igennem det. Det må være så hård - men dejlig i allerede har dejlige unger. Held g lykke med det hele og masser

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :huh:(y):(:hug::hug::hug:

Sandra

0

Del dette indlæg

ÅH NEJ DOG..... :huh:(y):( Det gør mig frygtelig ondt.. Hvor MÅ det været svært, hårdt og hvor er sådan noget bare meningsløst... Nej, hvor jeg føler med jer !!!

Det er fedt du bruger os herinde til at læsse af - bliv endelig ved med det så længe du har brug for det. Og hvor det glæder mig din kommende mand og dig kan støtte og hjælpe hinanden i denne svære situation...

Kunne det lade sig gøre at få flyttet bryllupsdatoen ?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Åhh det er jeg virkelig ked af at høre, og jeg kan kun som alle de andre sende en masse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif til dig og familien og sige at I lyder til at være en rigtig god familie der støtter hinanden og holder sammen, og det er heldigvis en vigtig ting for at komme videre fra sorgen. Alle mine tanker og :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

Det gør mig utrolig ondt.

Ingen ord kan beskrive hvad i føler lige nu, så jeg vil i stedet sende en masse kram til jer i sorgens stund.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :huh:(y):(:hug::hug:

Husk at vi er der for jer.

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh suk en oplevelse. Men du virker som en stærk person, også selvom du mener, at du kører på ren overlevelse nu. At have en støtte i sin partner er det bedste overhovedet....og skønt at du så skal giftes med ham! :huh: Det er en rigtig god idé, at prøve på at få flyttet brylluppet til foråret igen, så er der ikke så lang tid til at vente på drømmedagen. Og hvem ved...måske er I klar til at gøre ny forsøg på at få en lille ny rosin i pølseenden efter brylluppet?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif og varme tanker, Susanne

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Jeg trænger til at få mine oplevelser fra denne weekend ned på skrift, for F*** hvor har det været/er det bare hårdt...

Fredag aften kom mine forældre hjem, og min mor, der er jdm skulle naturligvis som sædvanlig lige lytte hj.lyd.... Hun kunne ikke rigtig finde den, så vi besluttede at prøve dagen efter, da jeg havdem en del tarmaktivitet.... Morgenen efter - lørdag - ville hun lytte igen, men stadiig uden held, så manden og jeg blev enige med hende om., at vi lige ville svinge omkring FØ når vi alligevel skulle på barselsbesøg (Vores venner har lige fået en pragtfuld lille pige!  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif )

Oppe på FØ lyttede en jdm igen, men heller ikke hun kunne finde hj.lyd, så hun bestilte en akut-scanning - bare for en sikkerheds skyld... Vi ventede en tid, hvorefter jeg blev scannet, men lægen kunne ikke finde hjerteaktion. En anden læge blev derfor kaldt, da man altid skal være to læger til at vurdere i sådanne situationer, men hun var altså helt sikker.....

Jeg brød fuldstændigt sammen - vi havde jo glædet os til at få denne lille rosin i pølseenden af vores skønne børneflok!!! Min dejlige mand var GULD værd - men F*** det er en barsk besked at få - var jo knap 20 uger henne!!! Næsten havlvejs......

Efter endnu en rum ventetid kom vi op på gyn hvor de har bedre scanningsudstyr hvor to læger ledte - men nej,.... Vores foster var af uforklarelige årsager gået til grunde!!!

Vi fik igen lidt tid, hvorefter vi fik aftalt at vi skulle komme ind tidligt næste morgen, så jeg kunne sættes igang... I mellemtiden skulle vi så gå hjem og se at få livet til at fungere... Under alt dette havde vi stadig vores 1½ årige søn med - det var hårdt, men også livsbekræftende!! Han klarede det SÅ flot på trods af at vi først var hjemme til middagslur kl 14.30...

I går aftes forsøgte vi at hygge lidt og aflede tankerne - vi fik også snakket en masse, og en af de ting der gav mig mest ro var, at min bedre halvdel mener at vi må prøve igen - det her var ellers en smutter, da han ikke ville have flere - men når brylluppet er overstået prøver vi bevidst igen - det gør det lidt nemmere for mig, da dette virkelig var et ønskebarn, som vi glædede os meget til!

I morges - søndag - mødte vi så op på gyn - mig fastende... Og så ventede vi.......... Først 9.30 kommer lægen og fortæller med det samme at hun har begået en fejl, for selvom mit foster er gået til grunde skulle jeg alligevel ha haft et præperat, der normalt bliver brugt til at stoppe graviditeten.... Det skulle jeg ha haft, hvorefter jeg først skulle være kommet efter to døgn...... Så de ville give mig pillerne nu og så sende mig hjem og vente yderligere to døgn! Der knækkede filmen igen!!! DET kunne jeg ikke... Og så ville min mor igen være rejst til udlandet hvor mine forældre bor - og det kunne jeg slet ikke bære!!!!

De lod os få ro og jeg talte med min mor, der talt med jdm i aalborg, som talte med læge, som talte med mor..... Enden blev dog, at vi ville tage de piller og tage hjem, når det var anbefalingen!

Så startede ventetid igen, for nu var læge taget akut på FØ og det var hender der skulle give mig tabeletter, så vi fordrev tiden med barselsbesøg og forsøgte at læse og slappe af. Efter frokost kom lægen endelig og jeg kunne tage piler og skulle derefter vente 45 min, da man kan risikere kvalme og opkast og i så tilfælde skal man have flere piller... Det gik dog heldigvis godt!!!

På vej hjem tog vi i blokbuster og har lejet 5 film, så vi kan aflede tankerne i den ventetid der nu er.... Vores dejlige dreng er bare en engel!!! Er sød og artig - som om han mærker at vores overskud er lig nul!! Det er skønt!

Vi klarer os igennem, da vi begge ser på det, sådan, at der må have været noget galt, og så er det bedre at det sker nu, end at det kommer til verden og lider en tid, hvorefter det dør!! DEt ville være hårdere og mere synd for barnet!!!

Så nu kommer den hårde del, hvor jeg skal igennem en fødsel - vi skal tage stilling til tusind ting, som navngivning og begravelse og lign.... Det er hårdt, men gudskelov har vi hinanden - vi har tre dejlige unger og vi skal nok få et barn - åbenbart bare ikke nu!!! Jeg har det sådan at halvdelen af tiden (bla nu) er ved siden af det hele og meget distanceret - det sker for en anden-agtigt! Den anden del græder jeg og er meget ulykkelig!

Men vi klarer det - Sammen! Trængte bare til at få det ud... og til at forklare mit fravær!!!

:huh:

(y) jeg får helt tårer i øjnene af det her, hvis bare der var ord der kunne udtrykke hvor meget jeg føler med jer og håber at i klarer den, det er godt at i har en lille guldklump derhjemme som elsker jer overalt på jorden.

ja det er jo svært at sætte sig ind i jeres situation man kan kun forestille sig det.

Jeg håber at i kan komme videre og prøve på ny

de bedste hilsner

og kæmpe knus :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en trist historie, håber i kommer igennem det på bedste vis. Tænker på dig og kan slet ikke sætte ord på de tanker dig fare igennem mit hoved. Gi din mand og dit barn et kæmpe knus og vær glad for at i har hinanden til støtte, kys, kram, tårer og måske et lille grin midt i alt det sure.

Kæmpe knus og tanker fra Tine :blush:

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen

Først tusind mange gange TAK for alle jeres søde og dejlige hilsner!!! Det har faktisk varmet utroligt meget at læse her i denne lidt trælse tid...

Vil da lige fortælle hvordan det hele "endte":

Mandag aften begyndte jeg at få mange smerter, og min mor, mand og jeg valgte at tage på fødegangen for en sikkerheds skyld - det gik dog i sig selv og vi sov alle derinde til tirsdag.

Tirsdag morgen begyndte igangsætningen så for alvor - det var ikke en speciel sjov omgang, men jeg havde min dejlige kæreste ved min side og min mor!

Kl. .13.30 kom vore lille bitte datter til verden.... Hun vejede kun 200 g og var knap 20 cm... Jeg fik hende op og lå lidt med hende... Fik sagt farvel! Hun er kommet til at hedde Mia - jeg havde brug for at kunne kalde hende noget og ikke bare "hende der"... Der var ikke noget at se på hende, men hun skal obduceres og undersøges og det får vi svar på om ca 6 uger!

Vi blev på fødegangen til lidt i otte om aftenen - jeg var temlig omtåget, da jeg havde fået så hatten passer af stærk smertestillende.... Havde gele-knæ da vi gik, så Kent måtte have godt fat i mig!

Jeg har det efter omstændighederne godt - det er de mærkeligste ting der kalder tårene frem - men det går fremad!!! Vi snakker en masse og min dejlige kæreste er her for mig 100%...

I adg har jeg talt med Dronninglund slot og vi har fået rykket vores bryllup frem igen, så nu skal vi giftes den 28/4-06!!! (den oprindelige dato var 29/4!!!) Det skal nok blive godt - nu har jeg noget godt at se frem til - og bagefter må vi se om ikke vi kan få et lille drømmebarn som kan få lov at komme sund og rask til verden og blie en del af vores fantastiske familie!!!

I weekenden kommer de store børn og så skal de have det at vide, men det er den sidste "hurdle" så at sige!!! Så går det fremad....

De kærligste knus og tak for jeres omsorg

Sanna

0

Del dette indlæg

Sanna, din flotte kvinde... :blush:

Det er med tårer i øjenkrogene at jeg skriver denne hilsen til dig - til dig og dine kære.

Ord kan ikke beskrive hvor frygteligt dette må være for jer - og jeg er dybt rørt af jeres mod og livsvilje.

Du er en meget stærk pige, Sanna - al respekt! :)

Dejligt at høre at slottet er med på "en bytter" - det bliver godt at ha' noget positivt at se frem til i april.

Mine kærligste tanker til jer alle, LISE.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din beretning er gået lige i hjertet på mig, sidder her med tårer i øjnene.

Hold op, hvor er du stærk og sej. Det skal nok lykkes for jer næste gang....

:blush:()():):super::)

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer