Guest CrazyMissDaisy

jeg tager en pause....

26 indlæg i dette emne

ja altså tøser- i må undvære mig et stykke tid. jeg vil kun være herinde for at checke opdateringerne til PWP.

grunden er at det gør for ondt at være her. jeg blir enormt ked af det når jeg læser om jeres andres fantastiske dage- jeg under jer selvfølgelig det bedste, og håber da i allesammen får den aller dejligste dag. men derfor gør det stadigt ondt på mig- for jeg fik ikke den dag jeg sådan havde glædet mig til.

jeg blir nødt til at komme videre herfra, og lære at leve med skuffelsen. derfor tager jeg lidt væk, fra det der minder mig om det: bryllupsklar.dk

jeg har kopieret dette fra et andet site jeg er på- det er skrevet i nat og kan måske hjælpe jer til at forstå mine følelser, for det er det nærmeste jeg kommer.

"øv!

jeg er bare så langt nede for tiden. no primært pga. brylluppet. det var en enorm skuffelse...

det hele gik i gang da jeg fik det dårligt. da jeg så vendte tilbage og havde det bedre, ja så gik det af h. til!!!! vi havde købt en chokoladefontæne som bryllupskage, men smarte som vi er, glemte vi den i slagelse. vi havde så købt nogle småkager os og sat på opsatser, og vi HAVDE sagt til personalet at det altså var bryllupskage. men de havde serveret den da jeg kom- så ingen traditionel maden af hinanden, som jeg ellers havde ønsket.

rasmus havde gemt sangene til mig, og da jeg sad og læste dem i gennem kom denne linie i sangen fra svigerfar: "men i hæren sagde sandra stop-kassedame det er lige dig- så kan du jo være her hos mig". den gjorde mig så enormt ked afdet. rasmus var i hæren da jeg fik min depression og valgte at søge om udsættelse så han kunne være hjemme ogs tøtte mig. rasmus mor mente jeg havde presset ham til det, og flere andre mente det samme og vi har virkeligt kæmpet for at forklare at det ikke var sådan den hang sammen...

vi fik kun een tale... rasmus far skrev hans i gæsteogen men jeg synes bare ikke det var det samme. de kunne jo bare have holdt dem under kaffen i stedet for middagen når jeg ikke var der ikke?

jeg sagde at jeg ikke kunne holde min tale for rasmus- jeg kunne knapt stå oprejst, fordi jeg stadigt havde det skidt. derfor holdt rasmus heller ikke en for mig jeg havde ellers set frem til den, for så kunne folk endeligt se at han virkeligt elsker mig, og at han ikke var manipuleret ind i vores ægteskab- men nej...

jeg håbede så jeg ville få den nårh vi kom hjem. men nej. han havde INTET forberedt til en tale, ingenting. jeg det sårede mig uendeligt dybt.

oveni hatten kom samtlige gæster og spurgte mig om jeg var gravid. et nej blev ikke taget for et nej- "er du nu helt sikker" efterfulgt af en svada om at det ville da også være for tidligt...

folk blev også ved med at snakke om hvorfor vi ikke ventede med at blive gift- ikke bare sladder men de spurgte direkte flere gange!!!!!!!!!

jeg ved godt jeg skal fokusere på det gode, men det er hamrende svært, ja næsten umuligt. jeg føler mig ikke spor gift, og nogengange kan jeg ha det sommom at jeg SKAL giftes- og vores bryllup bare var en ond drøm."

jeg vender frygteligt tilbage når jeg får det hele lidt på afstand. vi ses jo til pwp mange af os, og sikkert også til århusmødet i januar. ellers kan i bare skrive til mig på min msn (Colgate_total@hotmail.com).

kan i have det godt piger!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej,

Det gør mig ondt at høre, at dagen slet ikke blev som forventet. Jeg forstår udmærket din skuffelse - du har gjort så stort et arbejde. Stort :lol: fra mig.

Jeg håber, at I med tiden kan viske skuffelserne og huske det gode; nemlig at I er blevet ægtefolk! Du er gift med ham du elsker - det er det væsentlige!

folk blev også ved med at snakke om hvorfor vi ikke ventede med at blive gift- ikke bare sladder men de spurgte direkte flere gange!!!!!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Må nok sige, at det var dog højst upassende at sige til en bryllupsfest! :)

Ved ikke hvad jeg skal sige - alt det bedste til dig og :o her fra.

/W2B

0

Del dette indlæg

Ville bare lige give dig :lol::o

tænk på du er sammen med manden du elsker det er det vigtigste, i kan starte jeres egen familie og leve det liv i ønsker jer, så held og lykke med det

Danmark er kendt for deres jantelov og den blev i vidst godt og grundigt udsat for. Hold da op et cirkus. Kan godt forstå dig og bare det at læse om det puha..

Endnu engang :)

/Nuller

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er aldrig sjovt når en dag man har set så meget frem til ender i katastrofe.. Jeg synes I skal overveje at holde et bryllup mere om nogle år.. hvis det kunne hjælpe til at gøre tingene bedre.. men på den anden side, hvis det kun vil være en gentagelse af dette bryllup vil det selvfølgelig ikke hjælpe.

Selvom det er svært så prøv at fokusere på at et ægteskab ikke bliver bedømt ud fra om det har været et godt bryllup eller ej.. I er gift og I har fået sagt ja til hinanden og nu er det så op til jer om I er og forbliver lykkelige sammen.. ikke alle andre!

ha det godt.. :lol:

0

Del dette indlæg

Det er aldrig sjovt når en dag man har set så meget frem til ender i katastrofe.. Jeg synes I skal overveje at holde et bryllup mere om nogle år.. hvis det kunne hjælpe til at gøre tingene bedre.. men på den anden side, hvis det kun vil være en gentagelse af dette bryllup vil det selvfølgelig ikke hjælpe.

Selvom det er svært så prøv at fokusere på at et ægteskab ikke bliver bedømt ud fra om det har været et godt bryllup eller ej.. I er gift og I har fået sagt ja til hinanden og nu er det så op til jer om I er og forbliver lykkelige sammen.. ikke alle andre!

ha det godt..  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

du har ganske ret joan, jeg skal bare lige overbevise mig selv om det først.

0

Del dette indlæg

Jamen dog søde... Det gør mig inderligt ondt at du ikke kan se tilbage på Jeres dag med glæde... Jeg håber inderligt at du med tiden kan lægge den ubehagelige oplevelse bag dig og nyde at du har "fået" manden i dit liv...

Jeg tænker på dig...

:lol::o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

he- jeg er her vist lidt mere end jeg troede I ER SGU SVÆRE AT SLIPPE!!!!

når men jeg har da begrænset det til smalltalk i hvert fald.

nu er vi så også på babyklar...

ja altså vi planlægger ingen børn men vi er begge blevet skrukke (jeg SAGDE jo alle de graviditeter smitter!), og under en længere snak idag fandt vi ud af at vi faktisk gerne ville have sådan en bebs. nu er der bare lige mange ting der skal hænge sammen først, men manden synes vi skulle tilmelde os babyklar. så det gjorde vi...

sjovt hvad sådan nogle samtaler kan føre til :lol:

0

Del dette indlæg

ja så meget for den pause- jeg kan sku ikke lade være! jeg fik sneget mig ind og kigget lidt billeder fra de seneste bryllupper- og heldigvis gør det ikke så ondt som tidligere.

men jeg har MEGET svært ved at tilgive rasmus han ingen tale havde forberedt, og at hans morgengave var indkøbt i sidste øjeblik og kun fordi "jeg skulle jo have noget". jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan gøre for at komme videre.

samtidig er jeg blevet enormt skruk, og faktisk begyndt at overveje en bebs seriøst! for jeg vil jo gerne have børn med ham (tvetydige følelser i now).

jeg er snotforvirret for tiden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja så meget for den pause- jeg kan sku ikke lade være! jeg fik sneget mig ind og kigget lidt billeder fra de seneste bryllupper- og heldigvis gør det ikke så ondt som tidligere.

men jeg har MEGET svært ved at tilgive rasmus han ingen tale havde forberedt, og at hans morgengave var indkøbt i sidste øjeblik og kun fordi "jeg skulle jo have noget". jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan gøre for at komme videre.

samtidig er jeg blevet enormt skruk, og faktisk begyndt at overveje en bebs seriøst! for jeg vil jo gerne have børn med ham (tvetydige følelser i now).

<{POST_SNAPBACK}>

Ja vi kender jo alle følelsen med at det er svært at holde sig herfra.

Mht at få børn nu.. Så kan jeg egentlig ikke sige så meget, da jeg ikke kender jer så godt alligevel. Men min helt ærlige mening (din alder taget i betragtning) er at I skal vente med at få børn. Du har stadig ikke taget din uddannelse færdig og der er så vidt jeg ved flere ting i jeres liv, som skal falde på plads?

Derudover så er du/I altså stadig unge.. der sker ikke noget ved at nyde sin ungdom og så vente lidt med at få børn..

Jeg kan altså ikke lade være med at tro/tænke at du bliver skruk, fordi du "mangler" noget i din liv efter et "dårligt" bryllup.. Min pointe er bare.. Vær lige helt 100 % sikker på at du tænker sådan fordi du VIRKELIG gerne vil have børn - og ikke som en trøst eller af kedsomhed.

(Håber ikke jeg lyder for hård.. prøver bare at sætte tingene i perspektiv)

:balloons:

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Ja vi kender jo alle følelsen med at det er svært at holde sig herfra.

Mht at få børn nu.. Så kan jeg egentlig ikke sige så meget, da jeg ikke kender jer så godt alligevel. Men min helt ærlige mening (din alder taget i betragtning) er at I skal vente med at få børn. Du har stadig ikke taget din uddannelse færdig og der er så vidt jeg ved flere ting i jeres liv, som skal falde på plads?

Derudover så er du/I altså stadig unge.. der sker ikke noget ved at nyde sin ungdom og så vente lidt med at få børn..

Jeg kan altså ikke lade være med at tro/tænke at du bliver skruk, fordi du "mangler" noget i din liv efter et "dårligt" bryllup.. Min pointe er bare.. Vær lige helt 100 % sikker på at du tænker sådan fordi du VIRKELIG gerne vil have børn - og ikke som en trøst eller af kedsomhed.

(Håber ikke jeg lyder for hård.. prøver bare at sætte tingene i perspektiv)

:balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

du er ikke for hård søde joan :bestwishes: du satte bare ord på mine egne tanker- bare rolig jeg har lovet mig selv ikke at få børn før jeg har en uddannelse som mindstemål :loveflag: først der kan vi snakke om at forøge familien- men ikke før.

0

Del dette indlæg

- - -

du er ikke for hård søde joan  :loveflag:  du satte bare ord på mine egne tanker- bare rolig jeg har lovet mig selv ikke at få børn før jeg har en uddannelse som mindstemål :loveflag: først der kan vi snakke om at forøge familien- men ikke før.

Ja undskyld mig - men du ER vist lidt ekstra CRAZY for tiden... :balloons: Først skriver du at du er "enormt skruk", og at du er begyndt at "overveje en bebs seriøst"... - og lige efter skriver du som svar til Joan, at "du har lovet dig selv ikke at få børn før...".

Er man lidt mere end snotforvirret for tiden, sødeste...??? Du modsiger dig selv :bestwishes:

NÅ - men bare du for alt i verden ikke bliver gravid lige nu. Flytteplaner, livs-omlægninger og "væk fra familien" er ikke videre gode gro-planer for et nyt lille liv. Jeg ville så absolut også vente til at jeg var færdig med uddannelse, hvis jeg var dig (det gør jeg også selv, selvom jeg er 31år nu).

Bare lige et par tanker her fra sidelinjen...

0

Del dette indlæg

- - -

du er ikke for hård søde joan  :loveflag:  du satte bare ord på mine egne tanker- bare rolig jeg har lovet mig selv ikke at få børn før jeg har en uddannelse som mindstemål :loveflag: først der kan vi snakke om at forøge familien- men ikke før.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja undskyld mig - men du ER vist lidt ekstra CRAZY for tiden... :balloons: Først skriver du at du er "enormt skruk", og at du er begyndt at "overveje en bebs seriøst"... - og lige efter skriver du som svar til Joan, at "du har lovet dig selv ikke at få børn før...".

Er man lidt mere end snotforvirret for tiden, sødeste...??? Du modsiger dig selv :bestwishes:

NÅ - men bare du for alt i verden ikke bliver gravid lige nu. Flytteplaner, livs-omlægninger og "væk fra familien" er ikke videre gode gro-planer for et nyt lille liv. Jeg ville så absolut også vente til at jeg var færdig med uddannelse, hvis jeg var dig (det gør jeg også selv, selvom jeg er 31år nu).

Bare lige et par tanker her fra sidelinjen...

<{POST_SNAPBACK}>

jeps jeg er pløkhamrendesnotforvirret- men det med at overveje en bebs seriøst var lysten der nsakkede, og med at vente var fornuften der snakkede.

jeg er bare ikke rigtigt klog for tiden :baa:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som mor til en knægt på 2 år, kan jeg kun sige... GODT jeg ikke fik ham først i 20'erne... Der var jeg SLET ikke klar!!!

Det er en KÆMPE omvæltning at blive mor, så det er noget man skal være meget afklaret med! Jeg har også i flere omgange haft lyst til at Nu skulle det være... Men fornuften har alligevel haft fat i mig, så jeg blev 27 minus 3 uger før vores pragtfulde søn så verden!

Det skal absolut ikke lyde som noget negativt at få børn, for det er en stor ting... at man kan elske et andet menneske så meget, det er helt vildt! Men det er også hårdt... Man skal være klar til at sætte sig selv i baggrunden, for de første par år, der er det altså hårdt arbejde! Om det fortsætter det kan jeg endnu ikke udtale mig om, for jeg er jo ikke kommet længere! :bestwishes:

Vi havde også mange intentioner om at vi bare kunne tage ham med til alt mulig... men det kan man altså ikke altid... Det tager tid at komme ud af døren, man skal være hjemme til middagssøvn og puttetid, aftensmaden serveres TIDLIGT i forhold til hvad vi var vant til i hvert fald, og det er først nu, vi begynder at få den frihed som vi havde før igen... dog med store moderationer, for der er mange ting man lige skal huske inden man fiser ud af døren med sådan en størrelse!

Og for et år siden der var det jo endnu mere omfattende at skulle ud af døren... der hed det barnevogn, sutteflaske, grød, bleer og meget mere....

Det er skønt at være mor, men som mange andre siger... Det er ikke noget man skal gøre for at trøste sig selv... Så bliver det for hårdt!

At Rasmus ikke havde lavet en tale og at gaven var købt i sidste øjeblik... nå ja... det er jo ikke alle mænd der er lige romantisk anlagt... men det vidste du vel også før brylluppet hvis det er tilfældet... Jaris tale havde han fået hjælp til, så selv om det var ham der læste den, kunne jeg sagtens høre at mange af ordene og vendingerne ikke var hans egne... Men jeg elsker ham alligevel, for når vi er herhjemme er det ham der taler, ham der siger han elsker mig, ham der giver mig et kram m.m. :balloons:

0

Del dette indlæg

At Rasmus ikke havde lavet en tale og at gaven var købt i sidste øjeblik... nå ja... det er jo ikke alle mænd der er lige romantisk anlagt... men det vidste du vel også før brylluppet hvis det er tilfældet...

<{POST_SNAPBACK}>

han kan sagtens være romantisk- det har jeg oplevet mange gange før i tiden. det er nok derfor jeg blev ekstra skuffet- for jeg ved jo at han kan.

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Bare en lille indskydelse til børne projektet. Det er så nemt for mange at sige at man bare skal vente til man er færdiguddannet, eller alverdens andre i mine øjne urelevante undskyldninger, jeg syntes at det er en egoistisk indstilling at have. Min forlovede og jeg har i 4 år gerne ville have børn, men nej, det er ikke lige nemt for alle og det er stadigvæk ikke lykkedes for os, trods div. behandlinger!!!!!!!!

Derfor er vi dødtrætte af alle folks undskyldninger for at udsætte det at få børn, fordi karriere kommer først. Jeg har det klart sådan at hvis karrieren kommer først, så skal man lade være med at få børn! Der er alt for mange børn her på jorden som bliver forsømt af deres karriere "liderlige" forældre, som så bare får andre til at tage sig af dem, TAG DOG ET ANSVAR OG LAD VÆRE MED AT LYDE SOM OM DE KOMMER PÅ SAMLEBÅND, FOR DET GØR DE ALTSÅ IKKE FOR ALLE!!!

Er træt af at folk ikke kan se ud over deres egen næse. For det gør sku ondt på os der så inderligt gerne vil! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Bare en lille indskydelse til børne projektet. Det er så nemt for mange at sige at man bare skal vente til man er færdiguddannet, eller alverdens andre i mine øjne urelevante undskyldninger, jeg syntes at det er en egoistisk indstilling at have.  Min forlovede og jeg har i 4 år gerne ville have børn, men nej, det er ikke lige nemt for alle og det er stadigvæk ikke lykkedes for os, trods div. behandlinger!!!!!!!!

Derfor er vi dødtrætte af alle folks undskyldninger for at udsætte det at få børn, fordi karriere kommer først. Jeg har det klart sådan at hvis karrieren kommer først, så skal man lade være med at få børn! Der er alt for mange børn her på jorden som bliver forsømt af deres karriere "liderlige" forældre, som så bare får andre til at tage sig af dem, TAG DOG ET ANSVAR OG LAD VÆRE MED AT LYDE SOM OM DE KOMMER PÅ SAMLEBÅND, FOR DET GØR DE ALTSÅ IKKE FOR ALLE!!!

Er træt af at folk ikke kan se ud over deres egen næse. For det gør sku ondt på os der så inderligt gerne vil! :)

<{POST_SNAPBACK}>

jeg kan så fortælle at jeg ikke har tænkt mig at sætte karrieren først :) men en uddannelse er et sikerhedsnet, et økonomisk sikekrhedsnet, der gør det nemmere at få et job. derfor vil jeg gerne have den først inden vi får børn.

nu er jeg også kun 18 så jeg har tid endnu- og uanset hvad så blir vi unge forældre (om alt går vel).

jeg forstår dig godt. det er et slag i ansigtet når i høre den slags, fordi i selv kæmper for at få børn. jeg føler virkeligt med jer, for børne r den største gave, og når man så blir nægtet den kan du kun være forfærdeligt. jeg kan kun gisne om hvad i går igennem, men jeg håber for jer at det lykkedes en dag :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kan sagtens forstå hvad du skriver...

Men der er flere sider af "sag:BØRN". Feks venter min mand og jeg bevidst med at få børn - udskyder det! - fordi jeg har en svær depression bag mig, og ikke vil byde mit barn en mor som er psykisk ustabil fordi hun er i gang med en uddannelse, og har lidt svært ved det. Jeg vil ikke kunne byde et barn en ordentlig start på livet, som tingene er lige pt - og derfor udskyder vi.

CrazyMissDaizy har også haft depression tæt på livet, og skal/bør derfor gennemtænke det en ekstra gang før hun hopper i "projekt:BØRN"...

...bare min ydmyge mening, selvom jeg ved at det er en "kilden" sag...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer