Sign in to follow this  
Followers 0
Guest thay

figure til bryllupskagen

8 posts in this topic

Annonce ♥

Et sted som www.kagebutikken.dk har også et meget stort udvalg af figurer både i marcipan, plast og porcelæn i alle prislag.

Panduro hobby har også et lille udvalg.

Men ellers kan jeg VARMT anbefale at få en speciallavet!! Det er dyrt, men det er hver en krone værd!!

Se fx. den figur jeg fik lavet til vores ene bryllupskage som en overraskelse til min mand. Det er Noelia fra Cook Unlimited der har lavet vores flotte simpsonspar (www.noelia.dk)

post-19-1063390321.jpg

0

Eller hvad med det flotte Anders And-brudepar som Anne fra Kreative kager har lavet? (www.kreativekager.dk)

Man kan jo også få lavet figurer som afspejler ens hobby, den måde man mødtes på eller lign.....

post-19-1063390388.jpg

0

Annonce ♥

Ja, nu håber jeg ikke det gør noget jeg svarer i en tudsegammel tråd :lol: men Dinna, hvad gav du for jeres Simpsons-brudepar???

Jeg kunne vildt godt tænke mig at købe sådan et. Kæresten er vild med Simpsons! :vippe:

0

Hej Suzi

Nu er det jo ved at være lææænge siden vi blev gift og jeg kan ikke huske hvad jeg gav for dem :lol: Men prøv at kontakte Noelia som lavede dem......hun er smadder sød og vildt dygtig!

0

Tusind tak. Det må jeg jo hellere lige gøre så!

0

Annonce ♥