Guest Maiken soon to be Østergaard

Here we go...

81 indlæg i dette emne

Nu har vi fået en masse feedback på vores nye ide, både herinde og fra venner, så jeg tror faktisk vi er nærmere en beslutning end vi var i går!

I bund og grund handler det jo om hvad vi ønsker os, ligesom flere herinde har sagt... Og ærligt, så tror jeg ikke at det er "vores" drømme bryllup vi er ved at arrangere! Jeg tror nærmere det er "prinsessedrømmen" og "festen over alle fester" vi har prøvet at ramme, og det er nok i virkeligheden slet ikke det der er vigtigt for os.

F.eks. sagde Chris i går, at det eneste billede han har haft igennem det hele; før, under og efter han friede, var mig der kom gående op igennem kirken til ham... Hvorfor i alverden er det så lige vi skal vies af en borgmester udenfor :bearhug:

Jeg tror godt løsningen kunne være, at vi holder åbent hus/reception med buffet, musik, bryllupskage og hele molevitten, men uden bordplan og uden de 40.000 kr. på overnatning og festlokale på Sonnerupgaard.

Der er jo heller ingen der siger, at festen skal stoppe kl. 20.00 bare fordi den starter tidligt, og hvis der bliver præsenteret en toastmaster i invitationerne, så ved folk jo nok godt at taler og sange er velkomne :birthday:

Er der nogen der har erfaringer eller har hørt om et fedt sted (ikke beboerlokale i en ghetto!!) i København? ... Allerhelst på  Bryggen, men ellers i nærheden...

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Maiken

Har du fundet lokaler ??? Ved at der ligger nogen på Bryggen, som skulle være helt fantastiske, kan bare ikke huske hvad de hedder, men kan da undersøge det for dig og få et tlf. nr evt.

ZeSp

Ps. Er selv fra Amager :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maiken

Har du fundet lokaler ??? Ved at der ligger nogen på Bryggen, som skulle være helt fantastiske, kan bare ikke huske hvad de hedder, men kan da undersøge det for dig og få et tlf. nr evt.

ZeSp

Ps. Er selv fra Amager  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Amager rocks!

Har kigget på det, men det eneste lokale private kan leje, er for småt... Ellers FED beliggenhed (lige ved siden af os :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Nå, med kirken på plads, mangler vi så "bare" at planere selve festen... :bearhug:

Er helt ærlig lidt spændt på hvad det ender med. Vi satte os ned forleden og snakkede om de muligheder vi har.

-Vi kan enten holde reception for alle og så "intim-middag" for de aller nærmeste.

Umiddelbart en god ide, men hvis vi vælger de aller aller nærmeste er vi næsten 50 personer, og helt ærligt; gider ikke spare 20 kuverter mod at skabe ramaskrig i familien ved at nogle ikke bliver inviteret!

-Vi kan holde "åbent hus"/Reception for alle gæster

Her ville vi invitere ca 100 personer, altså også kirkegæsterne og så servere en god buffet... ANER ikke hvor det skulle holdes henne, og helt ærligt; tror det bliver ligeså dyrt som de andre løsninger... :balloon:

Vi kan holde ganske almindelig reception og middag

Tja, skal kigge på denne restaurant i Roskilde på torsdag. Her sørger de for ALT, og vi skal slet ikke bekymre os om noget somhelst... Så er problemet bare hvor vi skal holde receptionen, eller i det hele taget gøre af gæsterne fra kl. 13.00 til 18.00 :birthday:

Altså... Synes bedre og bedre om Chris' plan om at tage til Vegas i stedet... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Maiken

ZeSp

Ps. Er selv fra Amager  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Amager rocks!

Har kigget på det, men det eneste lokale private kan leje, er for småt... Ellers FED beliggenhed (lige ved siden af os :angry: )

<{POST_SNAPBACK}>

Hej igen og rigtig godt nytår. :smolf:

Jeg undersøger det lige alligevel, for flere af mine veninder har holdt fester der og de var over 50 pers. til siddende middag.

Det ville da være ærgeligt, hvis vi ikke snakkede om det samme lokale.

Der er også Amagerlands Selskabslokaler. Der har jeg været til bryllup før og det er store lokaler og ham der booker er så sød. Stort festlokale og et stort kaffelokal. Man skal selv tage drikkevarer med, så vidt jeg husker.

:bearhug: ZeSP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer