Guest Maiken soon to be Østergaard

Here we go...

81 indlæg i dette emne

Så har jeg efterhånden haft ring på i 2 måneder og er godt igang med bryllupsplanlægningen...

Jeg har jo suget til mig fra Jer andres planlægning, så jeg tænkte at jeg nu hellere må se selv at få lidt ned på skrift også -HAHA-

Den 29. juli 2006

bliver jeg FRU ØSTERGAARD :blush: (...eller det vil sige; navneforandringen har vi (læs: Jeg) ikke helt forenet mig med endnu...) *g*

Nu når de vigtigste ting er på plads, kan tiden KUN gå for langsomt...!

Redigeret af Maiken soon to be Østergaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagen i grove træk:

Regner med at sove sammen med mine 2 bedste veninder, så min kommende og jeg ikke ser hinanden (lidt overtroisk er man vel altid...!)

Kl. 08.00: Besøg af Makeupartisten.dk, som ordner os alle 3. Har talt med hende et par gange og er sikker på hun er SUPER!

Kl. 12.00: Afgang til Roskilde for at afhente min kære fader (samt sørge for han ikke møder op i shorts og badetøfler -HAHA- )

Kl. 14.00: Vielsen starter på Sonnerupgaard. Hvalsø borgmester sørger for at vi bliver Hr. og Fru!

Kl. 14.30: Reception i haven (for det er jo naturligvis godt vejr...) for de ca. 100 inviterede gæster.

Kl. 16.30: Farvel til receptionsgæsterne, indlogering på værelserne for fest-gæsterne (ca. 70 personer) og fotos skal tages af :) -Det sørger Celines mand for og vi GLÆDER os!

Kl. 18.00: Festen starter og slutter forhåbentlig først langt ud på natten :carrot:

Kl. 10.00-12.00 (Øh... næste dag, altså!) Morgenmad med alle gæster og vi skal pakke gaver ud :blush:

0

Del dette indlæg

Ja Maiken...

NEMLIG... Nu er det din Tur!!!!! Kan du så komme igang....

Jeg er super nysgerrig, så det bliver skønt bedre at kunne følge med i din planlægning. Kan godt forstå at i har valgt Laden... :-)

Held og ykke med planlægningen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maiken-babe

Du hiver bare fat i mig, hvis du skal bruge nogen fif til Laden.

Det er et FANTASTISK sted, så glæd dig

<{POST_SNAPBACK}>

Trust me, I WILL!

Har jo også lovet at bestikke dig med en dobbelt shot latte...

Tak for inspirationen indtil videre i hvert fald, du har hjulpet et godt stykke allerede :blush:

0

Del dette indlæg

Her kommer så historien om os:

Faktisk mødte jeg Chris for ca. 3 år siden. Han sad som klient og jeg som sælger i et konsulentfirma der skulle køre en test kampagne for dem. "Klienten" begyndte at sms'e mig ret tit "af interesse for hvordan kampagnen gik", naturligvis :blush: Jeg var i et forhold, og da han jo var vores businesspartner, fik vi hurtigt afsluttet sms'en igen!

Der gik så nogle år, hvor jeg i mellemtiden var flyttet til Odense af hensyn til jobbet. En dag havde jeg bare fået nok af det hele; jeg gik (endelig) fra min daværende kæreste og sagde mit job op! Uden at vide hvor jeg skulle bo eller hvad jeg skulle leve af, poppede Chris pludselig op i min bevidsthed (tænker stadig over hvordan det skete) og jeg ringede til ham og fortalte at de da måtte mangle mig som sælger i firmaet!! Han synes det var en FIN idé og hentede mig nogle dage efter på hovedbanen for at køre mig der ud til en samtale... hmmm... Måske burde jeg have vidst allerede dér at han var ude på noget... -Hvem henter og bringer folk der skal til samtale?!

Jeg fik jobbet og en lejlighed på Frederiksberg... Og pludselig også en ny "bedste ven"! Chris spurgte majet tit om han ikke skulle hjælpe med møbler eller andet og inviterede til sidst sig selv på sushi hos mig...

Fra den første dag hvor vi spiste hos mig og havde vores første "uden for arbejde" øjeblik, sås vi oftere og oftere... Det blev til en masse cafe besøg og mange snakke med mine veninder med sætningen "Jamen, vi er KUN venner", indtil det pludselig gik op for mig at Jeg var fuldstændig skudt i ham og bare havde det så dejligt og skægt sammen med ham...

For at gøre en laaang historie kort, blev jeg kærester med min bedste ven og sjælekammerat, og fra den dag det skete er det gået stærkt

Chris friede til mig i september måned, en morgen efter vi havde været i byen... Han er typen der ALTID har en skæg bemærkning og snaaakker løs, men den dag... Ja, der var han næsten mundlam... Da han endelig fik sagt ordene, var jeg SÅ lykkelig!

Man er slet ikke i tvivl når man møder "den eneste ene" og jeg kan ikke vente med at skulle dele resten af livet med ham :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ting der er/skal styr på:

Dato: 29.07.06

Sted: Sonnerupgaard, depositum betalt

Kirke: Nope, men Hvalsø borgmester er booket til at vie os på stedet :blush:

Gæsteliste: Jep, 70 til festen, 100 til receptionen

Toastmaster: Hmn...

Gavekoordinator: Min veninde Signe måske?

Overnatning: Booket til 70 personer.

Kjole: Øh... Har prøvet ca. 20, 100 to go... -HAHA-

Sko: Tjek!

Halskæde: Tjek! (hvis ikke den skal bruges om halsen, kommer den i håret)

Fotograf: Celines mand

Musik: Disko-Bent??

Musik til vielsen: Violiner? hvor finder man lige sådan nogle?!

Makeup: Tjek! Makeupartisten er booket.

Mad: Øh, bøh... Afventer om Laden får bygget køkken i løbet af vinteren...

Bryllupskage: Signe-helten har pruttet sig til en god pris a 30 kr pr. person :l31:

Invitationer m.m.: Regner med at min kreative mand går i sving på et tidspunkt...

Pynt: Laver nogle forsøg i løbet af foråret med min veninde. Ingredienser:

Hønsenet, efeu, hvide roser

Hvad mangler jeg mon...

Redigeret af Maiken soon to be Østergaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kommer lige et par billeder :)

Halskæden/hårpynten kunne jeg absolut ikke leve uden, da jeg var i Lilly og prøve kjoler... Tror måske jeg trøste-købte dem fordi jeg synes at kjolerne så :) ud på mig!

Skoene har min dejlige veninde Signe købt til mig :blush: Jeg har et par i rosa, som bare er -HAHA- og havde forgæves ledt efter et par i hvide hos Bianco... Signe var så en bedre sko-spion end mig og fandt dem i Rødovre :loveshower:

post-15374-1130753657.jpg

post-15374-1130753671.jpg

0

Del dette indlæg

Jubii - det var jo lidt på tiden.

Dejlig at have det hele samlet og i overblik. Det hele ser jo allerede super ud.

Kl. 08.00: Besøg af Makeupartisten.dk, som ordner os alle 3. Har talt med hende et par gange og er sikker på hun er SUPER!

Synes bare ikke at du skulle være utro i en gruppesexorgie på din bryllupsdag :):cheerleader3::cheerleader3: Undskyld kunne ikke lade være - men jeg håber hun ordner jeres hår :cheerleader3:

Nå men sød historie og jeg glader mig at følge med - hvis jeg ikk er :banned: efter ovenstående kommentar :)

:bearhug: Sandra (som også vil se en billede af dig - ikke kun den kommende)

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii - det var jo lidt på tiden.

Dejlig at have det hele samlet og i overblik. Det hele ser jo allerede super ud.

<{POST_SNAPBACK}>

Synes bare ikke at du skulle være utro i en gruppesexorgie på din bryllupsdag :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Undskyld kunne ikke lade være - men jeg håber hun ordner jeres hår :thanks:

Nå men sød historie og jeg glader mig at følge med - hvis jeg ikk er :banned: efter ovenstående kommentar :)

:bearhug: Sandra (som også vil se en billede af dig - ikke kun den kommende)

<{POST_SNAPBACK}>

Haha.... Tænk -Jeg så det godt da jeg havde skrevet, men blev enig med mig selv om at ingen har så beskidt en tankegang, at de kan misforstå.... :)

Sorry, men jeg er altså en af de typer der aldrigser normal ud på et billede!! (det er i øvrigt mig og Chris på mit profilbillede... -En smule manipuleret, men hvad...*g*)

0

Del dette indlæg

Hej Maiken :veiledsmile1:

Tillykke med din helt egen personlige tråd :bearhug:

Det er dejligt at læse om jeres møde; utroligt som livet kan ændre sig på relativt kort tid ikke!!?

Han er nu også en steg, din tilkommende ;)

Hvor ser det HELT afsindigt lækkert ud - der hvor I skal holde festen. Stemningsfuldt og romantisk og tilsyneladende helt uden samtidig at være kitschet eller "tacky", sådan som jeg synes mange andre steder er det...

Jow jow do - det er vist ikke værst ;)

:frizz2:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maiken  :veiledsmile1:

Tillykke med din helt egen personlige tråd :bearhug:

Det er dejligt at læse om jeres møde; utroligt som livet kan ændre sig på relativt kort tid ikke!!?

Han er nu også en steg, din tilkommende ;)

Hvor ser det HELT afsindigt lækkert ud - der hvor I skal holde festen. Stemningsfuldt og romantisk og tilsyneladende helt uden samtidig at være kitschet eller "tacky", sådan som jeg synes mange andre steder er det...

Jow jow do - det er vist ikke værst ;)

:frizz2:

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Birgit!

Du har helt ret, mit liv er simpelthen HELT forandret i forhold til for bare et år siden... Men mærkeligt nok; da jeg stod uden job (indkomst i det hele taget), et firma der skulle lukkes ned, en X der var vildt mystisk (fulgte efter mig o.l.) ingen bolig... Havde jeg det bare SÅ GODT! Jeg tror virkelig at jeg inderst inde vidste at "nu kommer alt det gode". Og det gjorde han jo så... Min hottie af en kæreste :carrot:

Vi var slet heller ikke i tvivl da vi så Laden. Den er bare SÅ speciel og romantisk på den fede måde... Så vi blev enige om at det må koste hvad det koste vil...

Tak for din søde hilsen :)

Knus Maiken

0

Del dette indlæg

Ååååårh hvor totalt sødt..  :loveshower:  :) Jeg har helt gåsehud..  :)

Hvor var det godt, at du lige kom i tanke om ham, da du stod og skulle starte forfra.. hvad var lige chancerne for det?  :sang:  Det må virkelig være skæbnen!  :yay:  :bearhug:  :loveshower:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes helt ærligt også er det er vildt underligt at jeg ringede til ham... Havde aldrig talt sådan privat med ham -Ved ikke engang hvorfor jeg stadig havde hans nummer ?! Men ja, skæbnen eller hvad det så end er, den findes! Det har jeg da fundet ud af nu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uh... Jer der bor i hovedstaden ved jo nok hvor umuligt det er at finde noget at bo i herinde... Vi bor i øjeblikket på Bryggen i en MEGET dyr leje lejlighed og kigger med lys og lygte efter noget der er billigere, -Især så vi kan få sparet op til brylluppet. Vi har en leje lejlighed på hånden i Malmø, og tager den jo nok hvis ikke vi finder andet. Synes nu bare det er en hel del federe at bo inde i byen, tæt på alle mine veninder...

I dag blev Chris så kontaktet af en ejendomsmægler som har nogle andels lejligheder ledige i Valby... Vi har simpelthen lige sprunget let og elefant over en venteliste på 80 personer ( I know... en smule uretfærdigt...!) fordi vi kender nogen der kender nogen...

Vi har set på 3 stk og den ene.... :carrot: Whau, jeg håber den kan blive vores... 130 m2 på Valby Langgade, kæmpe køkken alrum, mega stue, 2 badeværelser, 3 ekstra værelser... :bearhug:

Spændende....!

0

Del dette indlæg

Den lyder da for fed den lejlighed, XXX for at den bliver jeres. Og det der med at hoppe over køen, ved du hvad, det tror jeg de fleste mennesker gør med et eller andet, i gør det bare med bolig og andre får discount i Fona.

Tine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer