Guest CrazyMissDaisy

LORT!

56 indlæg i dette emne

undskyld jeg siger dette men synes du er utrolig provokerende i dine svar, vi prøver at gi dig en masse råd og prøver at hjælpe med fx ting/uddannelser ud fra Slagelse og område..for at gi dig et lyspunkt.

Men det virker ikke som om at du vil tage imod vores hjælp...så har jeg det sådan hvorfor er det så at du snakker om hvor dårligt det er at være på kontanthjælp mv... for med den indstilling så kommer du ik vidre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld jeg siger dette men synes du er utrolig provokerende i dine svar, vi prøver at gi dig en masse råd og prøver at hjælpe med fx ting/uddannelser ud fra Slagelse og område..for at gi dig et lyspunkt.

Men det virker ikke som om at du vil tage imod vores hjælp...så har jeg det sådan hvorfor er det så at du snakker om hvor dårligt det er at være på kontanthjælp mv... for med den indstilling så kommer du ik vidre.

<{POST_SNAPBACK}>

indstilling?? du nævner SOSU forskellige steder- jeg fortæller at jeg HAR søgt. og fået afslag. med begrundelsen at der er for stor tilgang af elever. det har da ingenting med indstilling at gøre. jeg har bare været pokkers uheldig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

undskyld jeg siger dette men synes du er utrolig provokerende i dine svar, vi prøver at gi dig en masse råd og prøver at hjælpe med fx ting/uddannelser ud fra Slagelse og område..for at gi dig et lyspunkt.

Men det virker ikke som om at du vil tage imod vores hjælp...så har jeg det sådan hvorfor er det så at du snakker om hvor dårligt det er at være på kontanthjælp mv... for med den indstilling så kommer du ik vidre.

<{POST_SNAPBACK}>

indstilling?? du nævner SOSU forskellige steder- jeg fortæller at jeg HAR søgt. og fået afslag. med begrundelsen at der er for stor tilgang af elever. det har da ingenting med indstilling at gøre. jeg har bare været pokkers uheldig.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok hvis du ønsker det så kan jeg godt gå på kontoret mandag og spørge hvordan og hvorledes med tilgang af nye elever?

Og om der er en mulighed for at du evt. kunne få en plads...

jeg siger ikke at det virker... men det er da et forsøg værd for jeg søgte selv meget meget sent og kom ind på det første hold der kom til sep.?

Blot et tilbud

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror lige jeg vil gå imellem slagsbrødrene her...

Hvis nu Mariemusen ved at der er pladser åbne til næste år, var det så ikke en idé at gribe knoglen og finde ud af om det er rigtig. I så fald er der vel ikke noget i vejen for at søge igen. Det er der såmænd mange der har prøvet...

Jeg skrev 75 ansøgninger før jeg fik min elevplads (i 1996) og måtte flytte 200 km efter den! Men det var den vej jeg ville, så jeg måtte jo søge der hvor der var mulighed for at få pladsen. Også selv om jeg savnede min mor og resten af familien af H til gennem størstedelen af de 2 år.... I dag er jeg jo så groet fast hernede, og har absolut ingen planer om at flytte tilbage, så måske er det en god idé at prøve at flytte til Jylland, også selv om jeg læser en vis næsevrængenhed når du skriver Jylland... :loveflag: Vi er altså ikke så slemme herovre... Slet ikke som jer!!! :bearhug::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld jeg siger dette men synes du er utrolig provokerende i dine svar, vi prøver at gi dig en masse råd og prøver at hjælpe med fx ting/uddannelser ud fra Slagelse og område..for at gi dig et lyspunkt.

Men det virker ikke som om at du vil tage imod vores hjælp...så har jeg det sådan hvorfor er det så at du snakker om hvor dårligt det er at være på kontanthjælp mv... for med den indstilling så kommer du ik vidre.

<{POST_SNAPBACK}>

indstilling?? du nævner SOSU forskellige steder- jeg fortæller at jeg HAR søgt. og fået afslag. med begrundelsen at der er for stor tilgang af elever. det har da ingenting med indstilling at gøre. jeg har bare været pokkers uheldig.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok hvis du ønsker det så kan jeg godt gå på kontoret mandag og spørge hvordan og hvorledes med tilgang af nye elever?

Og om der er en mulighed for at du evt. kunne få en plads...

jeg siger ikke at det virker... men det er da et forsøg værd for jeg søgte selv meget meget sent og kom ind på det første hold der kom til sep.?

Blot et tilbud

<{POST_SNAPBACK}>

jeg vil måske benytte mig af tilbudet- kan jeg vende tilbage om en uge?? der får jeg nemligt svar på om jeg kom ind i holbæk til januar

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer