Guest Lavendel

Erfaringer med Lindenborg kro

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi var til et bryllup der ude sidste efterår. Vores oplevelse var at de havde mere travlt med at servicere inde i den store sal, end at sørge for vores selskab. hvilket resulterede i kold hovedret da den kom ind 2. gang.

Paret som de holdte det havde bestilt fri bar med spiritus. Men det vidste de lige pludselig ikke så der gik ca. 30 min. før de havde fundet en der kunne stå i baren, men hun vidste intet om hvordan man laver en drink.

Men det var ellers en god aften :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige holdt vores bryllup derude og var godt tilfredse. Maden var god, servicen var i orden, der var ingen der manglede noget.

Det eneste er at der er meget mørkt i lokalet nedenunder. Der drak vi kaffe, dansede og festede. Hyggeligt, men rigtig dårligt til billeder:p

Det passede os godt at vores gæster kunne overnatte på kroen eller i hytter på den nærliggende campingplads.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Diskobil.

Vil du ikke også sende mig en PM vedr. dine erfaringer med lindenborg kro? :)

Hilsen Maria

Det har jeg gjort men det er baseret på et udsagn fra en DJ vi havde dernede for et par år siden som ikke spiller for os mere og det gik på musikken og sluttidspunkt/afslutningsform. Der mener jeg jo at SarahDK's anbefaling er meget mere værd, fordi vi her taler om et par der har brugt stedet selv og har gjort det fornylig.

0

Del dette indlæg

Vi har lige holdt bryllup på Lindenborg kro sidste lørdag og det kan varmt anbefales. Alt var som vi havde håbet på og drømt om. Smuk oppyntning og borddækning og SÅÅ lækker mad og bryllupskage. Personalet var også meget søde og imødekommende. Det er en charmerende ældre kro der ligger i smukke omgivelser med udsigt til Roskilde fjord. Med andre ord de perfekte rammer om et romantisk bryllup. De gæster der overnattede på kroen havde også kun godt at sige om værelserne og morgenmaden.

Det er nok en smagssag om man er til moderne og minimalistiske omgivelser til sit bryllup eller om man foretrækker det charmerende ældre og romantiske look som denne kro har. Men det kan varmt anbefales synes vi:-)

mvh Jane:-)

0

Del dette indlæg

Jeg var til konfirmation på Lindenborg i søndags... Det er et fint sted, men...

De var to tjenere til omkring 35 personer, og det var altså ikke nok...

De var ikke helt gode til at sørge for at konfirmanden havde noget at skåle med...

Kagen der blev serveret var ikke den der var blevet bestilt... Det endte med at være rigtig ærgerligt, da konfirmanden ikke kunne lide den forkerte kage...

Men maden var rigtig god!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer