Nikolette

Madanbefalinger...

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa nikolette

Jeg kan forslå et firma i taastrup, de laver hammer god mad :loveflag: og kan varmt anbefales. har selv brugt dem mange gange.

her kommer der lige et link, så du selv kan gå ind og se hvad de tilbyder

http://www.menukort.dk

Håber at det hjælper lidt på jagten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bestemt, men det er jo et spørgsmål om hvad det koster i transporttillæg. Det har jeg ingen ide om. Ellers prøv Eurokitch. Jeg er stødt på dem flere gange på jobs i Hillerød og omegn.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hvis du spørger til hvad jeg kan anbefale at de enkelte menuer så melder jeg pas :loveflag: Så meget madekspert er jeg ikke.

Når jeg/vi er ude er spisning noget med nogle rester som man klarer i en pause efter middagen, eller på en flightcase, mens man spiller, hvor man så lige napper noget mad ind imellem. Dvs. man når ikke at studere maden særligt, men man smager jo på den, og det er der jeg oplever forskellen.

Når man er ude og spille bryllup m.v. stort set hver weekend hele året rundt bliver man også træt af det traditionelle røde kød, og på den anden side, skinke, flødekartofler etc. Det smager ens. Både Eurokitch og Kok Amok er kendetegnet ved at de kan lave individuel og anderledes mad.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du spørger til hvad jeg kan anbefale at de enkelte menuer så melder jeg pas  :loveflag:  Så meget madekspert er jeg ikke.

Når jeg/vi er ude er spisning også noget som man klarer i en pause efter middagen, eller på en flightcase, mens man spiller, hvor man så lige napper noget mad ind imellem. Dvs. man når ikke at studere maden særligt, men man smager jo på den, og det er der jeg oplever forskellen.

Når man er ude og spille bryllup m.v. stort set hver weekend hele året rundt bliver man også træt af det traditionelle røde kød, og på den anden side, skinke, flødekartofler etc. Det smager ens. Både Eurokitch og Kok Amok er kendetegnet ved at de kan lave individuel og anderledes mad.

Okay... Tak for svaret.

Kærligst Nikolette.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer