Guest mosegaard

Jan og Anja

87 indlæg i dette emne

Så er turen vist kommet til at jeg tager mig sammen til at fortælle om vores store dag den 9. juli i år.

Jeg vågnede ved at min dejlige veninde Jannie, som også var brudepige, kom ind og vækkede mig kl 9 om morgenen. Jeg stod op og kom udenfor. Solen skinnede fra en skyfri himmel. Og derfra og indtil aftenen sluttede var der et stort colgate smil på mine læber.

Jeg gik udenfor for at beundre den smukke æresport som min mors venner havde lavet i løbet af aftenen. Min anden veninde kom og vi satte os til bords. Min mor havde lavet en dejlig pastasalat og lunet nogle indkøbte tærter. Vi spiste og hyggede os. 5 kvinder omkring bordet, og jeg var så glad for at min fars tante var der til at dele morgenen med os.

Jeg gik derefter i bad og blev klar til at tage til frisør. Vores amerikanske venner Mike og Gail kom og hentede mig hvorefter turen gik ned til min dejlige frisør.

Dernede blev der hygget og slappet af alt imens jeg blev gjort total læxi.

Her er lige et billed af mig inden jeg tog ned til frisøren

post-7473-1132524116.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev håret sat og make uppen lagt. De blomster jeg har i håret var nogle vi klippede af min mors diadem fra dengang hun blev gift med min far.

Ikke nok havde jeg lidt af hendes diadem i håret, men jeg bar en ring min mor også bar på hendes bryllupsdag. Samt havde jeg 2 lommetørklæder med fra min oldemor så man kan roligt sige at det gamle havde jeg dækket godt og grundigt ind

Her er jeg så sammen med min dejlige frisør

Samlet pris for opsætning, farvning af bryn og make up 250 kr. Hvilket blev betalt med dankort og det var der jeg for sidste gang underskrev noget som Anja Mosegaard Gregersen . en underlig og samtidig dejlig fornemmelse

post-7473-1132524506.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han fortalte mig, at da han så ham som skulle køre med os kom ind i kirken, vidste han at alt nok skulle gå, for så var han sikker på at jeg var kommet - ihh hvor er han sød -HAHA-

Da mor og jeg samt mine 2 brudepiger kom ind i våbenhuset, så jeg min buket for første gang. Der begyndte jeg så at græde for anden gang den dag. Den var bare sååååå smuk og lige som den skulle være. Første gang var da jeg så hvor flot min mors venner havde pyntet bilen. Jeg har desværre ikke et billed af bilen, men håber jeg kan opstøve en.

Her sidder han så og venter spændt på at døren skal gå op

post-7473-1132525190.jpg

0

Del dette indlæg

Efter det rørende møde med min buket. Stiller min mor og jeg os klar til at gå ind. Kirketjeneren siger at vi bare skal sige til når vi er klar så skal han nok åbne døren. Aldrig i hele mit liv har jeg været så nervøs. Der blev taget nogle dybe indåndinger og mors hånd blev glemt lidt ekstra end ellers. Der bliver sagt klar og døren bliver åbnet alt imens orglet begynder at spille det første skridt bliver taget uhhhh der var mange sommerfugle i min mave på dette tidspunkt.

Op ad kirkegulvet det går alt imens min mor siger vi skal gå langsommere. Men jeg ville bare op til Jan......

post-7473-1132605569.jpg

Redigeret af mosegaard
0

Del dette indlæg

Så er vi endelig kommet op til Jan, min mor sætter sig ned til resten af familien og jeg bliver placeret på min plads overfor Jan. Vi sidder og sender hinanden kærlige blikke under det hele. Vi lytter til præstens tale, som både var sjov og betydningsfuld, han fik flettet min far så flot ind i talen og det var ligesom om han var med.

Her er vi ved vielsen

Redigeret af mosegaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer