Guest mosegaard

Jan og Anja

87 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så var det tid til natmad. Menuen stod på hotdogs hvilket faldt i god jord hos alle

Kort tid efter hev jeg op i skørterne tog Jan i den anden hånd og vi stormede ud af døren skarp forfulgt af nogle gæster med ris.

Det første vi gjorde var at tage et langt bad efter en dejlig lang og varm dag.

Da vi var kommet i seng blev vi enige om at tiden var gået alt for hurtigt. Jeg faldt i søvn med et lige så stort smil på læberne som da jeg havde stået op ca 17 timer forinden

post-7473-1132611093.jpg

0

Del dette indlæg

Vi "spildte" en time ved selve festen ved at begynde at åbne alle vores gaver. Der var bare så mange og vi blev enige om at vente til dagen efter. Kroen sagde at vi kunne bruge al den tid vi ville. Vi fik bare den bedste behandling og holder gerne vores kobber og sølvbryllup der

Her er lige et par billeder af alle vores dejlige gaver

post-7473-1132611280.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Anja

(tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på at du har lagt billeder herind ;) )

Puuuuuha sikke en dejlig tråd, den har jeg ventet lææænge på -HAHA- - hvor er du bare smuk og i ser bare SÅ dejlige ud begge 2 :angry:

Dejlig læsning og skønne billeder.

Sad helt og fik tåre i øjene (måske er det mine hormoner :td: I dont know)

Endnu en gang Tillykke med dagen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle vild skønne billeder. det ser virkelig ud til at i nød dagen.  Lige et lille spørgsmål. Ved du hvilket mærke din kjole har? den ligner menlig meget min bortset fra min havde lange ærmer og kan kan nemlig ikke huske hvad de hedder.

<{POST_SNAPBACK}>

Det eneste jeg kan huske er at det er en spansk model og købt panayotis i Vejle

Tak for roserne

0

Del dette indlæg

Hej Anja

(tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på at du har lagt billeder herind ;) )

Puuuuuha sikke en dejlig tråd, den har jeg ventet lææænge på  -HAHA-  - hvor er du bare smuk og i ser bare SÅ dejlige ud begge 2  -HAHA-

Dejlig læsning og skønne billeder.

Sad helt og fik tåre i øjene (måske er det mine hormoner  :toot: I dont know)

Endnu en gang Tillykke med dagen  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja syntes lige du skulle have et prej, ved jo du har ventet med længsel på at se billederne :toot:

Tak for roserne søde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD DA OP hvor er det bare en fantastisk beretning, og med en masse skønne skønne billeder :angry::angry:

I ser bare så glade ud begge to - jeg håber virkelig vores dag bliver mindst lige så god, som jeres ser ud til at have været :bearhug::angry:

:jul10:

0

Del dette indlæg

Ihhh hvor ser I bare skønne og dejlige ud - og sikke en fantastisk beretning. :bearhug:

Dejligt med så mange billeder - og MUMS en kage sir' jeg bare. Den er vel nok flot!

0

Del dette indlæg

HOLD DA OP hvor er det bare en fantastisk beretning, og med en masse skønne skønne billeder  :angry:  :angry:

I ser bare så glade ud begge to - jeg håber virkelig vores dag bliver mindst lige så god, som jeres ser ud til at have været  :bearhug:  :angry:

:jul10:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er sikker på Jeres dag bliver lige så dejlig. Og bare rolig smilet kommer helt af sig selv. Jeg kunne slet ikke holde op med at smile (y)

0

Del dette indlæg

Ihhh hvor ser I bare skønne og dejlige ud - og sikke en fantastisk beretning.  :bearhug:

Dejligt med så mange billeder - og MUMS en kage sir' jeg bare. Den er vel nok flot!

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have søde. Du kan tro kagen smagte også bare MUMS. Glæder mig til vi skal spise det sidste på vores 1 års bryllupsdag :angry:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer