Louise1981

Louise & Franks bryllup 19/5-07

68 indlæg i dette emne

Sådan mødte vi hinanden:

Først vil jeg da lige starte med at fortælle lidt om hvordan vi mødte hinanden. Vi skal nemlig ikke så lang tid tilbage, faktisk kun til oktober 2004, hvor jeg en måned forinden lige havde afsluttet et 4 år langt forhold, og havde ikke lige løst til at fast forhold lige med det samme, men derfor kunne man jo godt have det lidt sjovt alligevel, ikk' ;)

Jeg havde en profil inde på hotpeople.dk, og havde da godt lagt mærke til den smækre soldat der skrev til mig hele tiden :yllove: Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har en svaghed for de grønne drenge -HAHA-

En dag kom vi så i snak og snakkede om løst og fast. Han hed Frank, var 26 år og fra Herning. Det anderledes ved ham her var, at han ikke bare var ude på noget, men sagtens kunne snakke om helt almindelige ting :bearhug:

Dagene efter snakkede vi sammen flere timer ad gangen, og svingede rigtig godt. Han inviterede mig over til middag d. 13/11, hvilket jeg sagde ja tak til. Men allerede 2 uger inden, blev vi midt i det hele enige om, at jeg da skulle komme til Herning i aften. Jeg skyndte mig meget hurtigt i bad og pakkede nogle ting og suste til Herning, men 20.000 sommerfugle i maven :yllove:

For at gøre en lang historie kort, så havde vi en rigtig hyggelig weekend og jeg var bare solgt da jeg tog hjem igen dagen efter.

Hele ugen ringede vi sammen, og næste weekend tog jeg over til ham om fredagen og var der til søndag. Den weekend kom han lidt ind på at han var ved at blive forelsket i mig, og i løbet af den næste uge tænkte jeg meget over hvad der mon ville ske næste weekend hvor vi havde aftalt at han skulle komme hjem til mig. Den weekend begyndte vi så at komme sammen.....d. 13/11-04.

Ja, det var sådan vi mødte hinanden, og lige siden er tingene gået meget stærkt. Jeg blev nemlig gravid 2 mdr efter, midt i januar 2005, og så blev vi enige om, at jeg flyttede ind i Franks lejlighed,og her bor vi nu.

D. 3. oktober i år, blev vi så forældre til den dejligste lille dreng, som hedder Patrick :loveshower:

D. 19/11-05 friede Frank til mig. Vi havde været til fest med hans arbejde, og var lige blevet sat af herhjemme. Mens vi går på parkeringspladsen stopper han mig pludselig og sætter sig ned på knæ og spørger "Vil du gifte dig med mig, skat?" -HAHA- Jeg turde ikke svarer for at jeg troede først han lavede sjov, men så kunne jeg godt se på ham at han mente det, og han blev mere og mere bange for at jeg skulle sig nej, jo længere tid jeg bare stod der og kiggede på ham :toot: Jo, selvfølgelig ville jeg gifte mig med ham! Der var ikke noget jeg hellere ville :loveshower:

Så stod vi der på parkeringspladsen kl 2 om natten og knuste og kyssede, og jeg græd.....både af glæde, men også fordi jeg kom til at tæke på min mormor, som døde i maj.....hun ville gerne have oplevet at se mig blive gift (y)

Og mens vi stod der og holdt om hinanden kunne jeg se lige op på månen.

Hvor var den smuk lige netop i nat....... :toot:

-------------------------------------------------------------------------

et vedhæftede billede er det første billede jeg så af Frank -HAHA- Det er taget i Kosovo da han var udstationeret der.

post-13294-1133122491.jpg

Redigeret af Louise1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ringene:

Mandag d. 21/11 var vi så ude og se på ringe. Frank var overhovedet ikke til nogen form for mønster i ringene, så vi endte med et par glatte guldringe, hvor jeg fik en brilliant i ;) De er rigtig pæne -HAHA-

I fredags var vi så ude og hente dem og om aftenen lavede jeg god mad og vi købte rødvin og havde en rigtig hyggelig aften sammen :bearhug:

Vi har fået indgraveret vores navn i, og så datoen 19/11-05, hvor Frank friede til mig, og når vi så skal giftes, skal vi havde indgraveret den dato også -HAHA-

Redigeret af Louise1981
0

Del dette indlæg

Brudekjole:

Jeg skal ud i Cinderella og prøve brudekjoler. De har de der tylkjoler som jeg er helt vild med. Jeg har snakket med min mor om hun ville med ud og prøve brudekjoler. Det vil hun jo rigtig gerne, så vi skal lige have det til at passe sammen, hvornår jeg kan få en tid og hvornår hun har fri fra arbejde, for hun kommer helt fra Nyborg.

Uuuiiiii hvor blir det spændende! :bearhug: :carrot: -HAHA- :carrot: -HAHA- :carrot: :toot: :carrot: :toot: :carrot: -HAHA-

Jeg har nok også fundet ud af hvilket undertøj jeg skal have på. Under alle omstændigheder skal jeg ihvert fald bare ha det ;)

Se billeder længere nede!

Redigeret af Louise1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise

Et STORT velkommen til BK. Super - SUPER dejlig historie. Det kunne lige så godt have været min :bearhug:(Mødte min kommende Mikael på dating - blev kærester 6 måneder efter - gravid 1½ måned efter - vores søn vil være 2 år til sommer når vi skal giftes) -HAHA- Så jeg ssmilte bredt til hele din historie. Glæder mig rigtig meget til at følge din /jeres planlægning!

Redigeret af Sandra Brix
0

Del dette indlæg

Velkommen til... hvor er det en dejlig historie *SS* man kan jo ikke lade være med at små smile *SS* Glæder mig til at følge med i din tråd..

Knuz og Hafla-Bride-Salut

KoTrine

0

Del dette indlæg

Hej Louise

Velkommen til dette forum - har jo "mødt" dig på Babyklar - vi har faktisk også set hinanden.... Jeg købte en ventenederdel af dig, som jeg kom forbi efter..... :hug:

Dejlig historie - glæder mig til at følge din planlægning fremover...

:blush: fra Sanna

0

Del dette indlæg

Velkommen til og dejlig beretning om jeres møde og frieriet. Hvis din planlægning gåt lige så stærkt som jeres tid sammen så overhæler du os vist allesammen indenom.

Tilykke med frieriet - glader mig at følge med.

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Louise

Dejligt med endnu en tråd at følge med i :hug:

Jeg faldt også for netop det set undertøj og jeg fandt en butik hvor jeg kunne prøve det osv. Med da jeg så havde det med til sidste prøvning af min kjole, så stak det ovenfor kjolen omme på ryggen.....det var jeg ret ked af....for det første er det et dyrt sæt (efter min mening), derudover skulle jeg nu i en fart finde et nyt sæt.

Men uden tvivl, så er det super flot og hvis kjolen ikke går for langt ned i ryggen, så er der ingen problemer!

Super flotte kjoler du har kigget på :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Louise

Dejligt med endnu en tråd at følge med i  :blush:

Jeg faldt også for netop det set undertøj og jeg fandt en butik hvor jeg kunne prøve det osv. Med da jeg så havde det med til sidste prøvning af min kjole, så stak det ovenfor kjolen omme på ryggen

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er netop også det jeg tænker på, og det er jo ikke til at vide før jeg har prøvet :hug: Men under alle omstændigheder vil jeg gerne have cosagen alligevel ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen her i krogen :carrot:

Sikke nogen super flotte kjoler du skal ud og prøve, glæder mig rigtig meget til at se billeder...

Er lidt nysgerrig :whistle: , du skriver din mor er fra Nyborg, er du også oprindeligt fra Nyborg ??

Pernille :blush:

0

Del dette indlæg

Er lidt nysgerrig  :whistle: , du skriver din mor er fra Nyborg, er du også oprindeligt fra Nyborg ??

Pernille  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi er fra Kbh alle sammen :hug: Jeg flyttede til Odense i 2000, og så savnede mine forældre åbenbart deres "lille pige" så flygteligt, at de fandt et hus i Nyborg :blush:

0

Del dette indlæg

Hold da op, sikken en sød historie.. Sidder her med små tude-bamse-øjne.. Eslker romantik :(

Først og fremmest tillykke med det forestående bryllup :hug::hug:

Dejligt med endnu en tråd at følge med i.

Og så til kjolerne.. Synes virkelig de er smukke.. Glæder mig til at se et billede af dig i en af dem.. husk vi elsker billeder :hug::blush:

Redigeret af Misskjergaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår var jeg i Cinderella og prøve brudekjoler. Prøvede 4 forskellige, men valget faldt på denne her, som også hjemmefra var min favorit :carrot:

Der kommer også billeder af mig i den, men min far skal lige have dem sendt (pr snailmail :bearhug: ).

post-13294-1133858548.jpg

Redigeret af Louise1981
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer