Guest Panda

Diadem

9 indlæg i dette emne

Halløj

jeg er begyndt at lege med tanken om at bære et flot diadem til mit bryllup.

Det skal lige siges, at jeg er vild med alt der glitrer og glimter, og har en del

simili og ægte smykker, som jeg ofte bærer både til hverdag og fest (ikke det hele på en gang :angry: ). Jeg er mørk i huden, og alle siger, at det klæder mig godt med "glitter". Så det vil ikke komme bag på nogen, hvis jeg bar en funklende diadem. Men jeg kunne også godt forestille mig, at nogle ville synes, at det er lige i overkanten. At det måske er for pyntet.

Min kjole er ganske enkel i snit og mønster, så jeg tror sagtens den kunne bære et diadem.

Er der nogen af jer som har tænkt jer at bære diadem eller hvad er jeres holdning til det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:angry: Whouw.. B)

Det lyder som det er noget der vil komme til at klæde dig rigtig flot. :wub:

Især når din kjole er enkel og stilfuld.

Nej, jeg synes absolut ikke det er for overpyntet. Hvis ikke man har lov at ligne en prinsesse på sit bryllup, hvornår skulle man så???

Jeg overvejer selv et diadem, men så skulle det være istedet for slør. Har ikke besluttet mig endnu.

Ved du hvor du vil se på/købe dit diadem henne?

God fornøjelse, det bli'r SÅ flot :tu:

Hilsen Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke det er for pyntet, slet ikke hvis det komplementerer en enkelt kjole. Det var for eksempel rigtig sødt og smukt til Dinnas kjole og frisure, samt til brylluppets omgivelser.

For mit vedkommende ville det have være ALT for meget, da jeg havde en frisure med store krøller, rød brudekjole samt en cremefarvet jakke med røde blomster ud over kjolen. Havde der derudover båret diadem, tror jeg det hele var væltet.

Min konklusion er altså, at så længe kjole, frisure, diadem og brud (ikke mindst) passer sammen, vil det være smukt med diadem.

Og hvis ikke på din bryllupsdag - hvornår så?

post-7-1063951276.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥