Guest Panda

Diadem

9 indlæg i dette emne

Halløj

jeg er begyndt at lege med tanken om at bære et flot diadem til mit bryllup.

Det skal lige siges, at jeg er vild med alt der glitrer og glimter, og har en del

simili og ægte smykker, som jeg ofte bærer både til hverdag og fest (ikke det hele på en gang :angry: ). Jeg er mørk i huden, og alle siger, at det klæder mig godt med "glitter". Så det vil ikke komme bag på nogen, hvis jeg bar en funklende diadem. Men jeg kunne også godt forestille mig, at nogle ville synes, at det er lige i overkanten. At det måske er for pyntet.

Min kjole er ganske enkel i snit og mønster, så jeg tror sagtens den kunne bære et diadem.

Er der nogen af jer som har tænkt jer at bære diadem eller hvad er jeres holdning til det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:angry: Whouw.. B)

Det lyder som det er noget der vil komme til at klæde dig rigtig flot. :wub:

Især når din kjole er enkel og stilfuld.

Nej, jeg synes absolut ikke det er for overpyntet. Hvis ikke man har lov at ligne en prinsesse på sit bryllup, hvornår skulle man så???

Jeg overvejer selv et diadem, men så skulle det være istedet for slør. Har ikke besluttet mig endnu.

Ved du hvor du vil se på/købe dit diadem henne?

God fornøjelse, det bli'r SÅ flot :tu:

Hilsen Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke det er for pyntet, slet ikke hvis det komplementerer en enkelt kjole. Det var for eksempel rigtig sødt og smukt til Dinnas kjole og frisure, samt til brylluppets omgivelser.

For mit vedkommende ville det have være ALT for meget, da jeg havde en frisure med store krøller, rød brudekjole samt en cremefarvet jakke med røde blomster ud over kjolen. Havde der derudover båret diadem, tror jeg det hele var væltet.

Min konklusion er altså, at så længe kjole, frisure, diadem og brud (ikke mindst) passer sammen, vil det være smukt med diadem.

Og hvis ikke på din bryllupsdag - hvornår så?

post-7-1063951276.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes der er stor forskel på diademer - og hvis de ikke er alt for 'kongeligt' udformet (undskyld Frede!), kan de være rigtig flotte.

Men i virkeligheden er det vel ligemeget hvad vi andre mener - hvis du har lyst til ay have diadem på, skal du da gøre det. Specielt hvis du føler at den stil klæder dig godt.

Held og lykke med det! Og husk at vise os dit billede, når I når så langt...

Mvh Mim

0

Del dette indlæg

Jeg bar både slør og diadem. Det behøver bestemt ikke virke overpyntet. Jeg betragtede også mit diadem som hårpynt, og som en måde at fuldende frisuren.

Når du så ofte går med glitrende smykker, vil det vel også næsten være helt forkert at se dig uden på din store dag. :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Nej jeg syntes ikke det er for meget med et diadem og efter min mening er det bare super flot til piger der er lidt mørke i huden.

Og da det jo er DIG der skal giftes syntes jeg bare at du skal gå efter det du gerne vil have :P

Jeg selv er den håbløse romantikker og jeg vil have at mit bryllup bliver som en drøm, der er godt nogen der syntes jeg gør lidt for meget ud af det...

MEN synd for dem... Nu er det jo ligesom MIG der skal giftes og da jeg bestemt ikke har planer om at skulle giftes mere end denne ene gang skal atl være perfekt...

KH Laila

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer