Guest Glowin

Julegaver til mændene

27 indlæg i dette emne

Hvad finder i på til jeres mænd i julegave? :jul8:

Jeg er HELT blank i år .. hvis jeg vidste hvad han skulle ha' ville jeg nu nok ikke afsløre det alligevel, eftersom han er TEMMLIG aktiv herinde, ikk Jesper ;)

Knus Majken *som er nysgerrig og mangler inspiration*

Redigeret af Glowin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Henrik får ingen gave i år ( kun adventsgaver )

Grunden til det er at vi lige har købt Robbie Williams billetter og i nat skal han ned og hente sin nye X- box og udover har han købt et nyt fladskærms TV til hans "legerum"

Henrik spiller ekstremt meget Playstation, X- box og nintendo og har altid det nyeste udstyr.. så det er hans hobby og det respektere jeg..

I herinde er jo min hobby :hug:

:blush: Heidi

0

Del dette indlæg

Mig aktiv? *tsk*.. Men synes at Pjevs er inde på noget af det rigtige :hug:

Jeg vil også gerne have et 42" monstrum hængende :blush: men billeterne til "Talegaver for børn" er nu heller ikke den værste idé hvis ellers det er fornuftige deltagere i år...

Nuvel, men hvad går i andre tøser (eller fyre) og overvejer til julegaver..?

Knus Jesper

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjah, hans eneste ønske er et 42 " fladskærms tv, men det kan han drømme længe om.

Vi giver hinanden et par billetter til talegaver til børn d. 28.12. Så får vi en kæresteaften, hvilket vi trænger til.

Håber du finder på noget.

Hilsen Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe... det ønske eksistere også her hos os, altså nyt tv ;)

Henrik får ingen gave i år ( kun adventsgaver )

Grunden til det er at vi lige har købt Robbie Williams billetter og i nat skal han ned og hente sin nye X- box og udover har han købt et nyt fladskærms TV til hans "legerum"

Henrik spiller ekstremt meget Playstation, X- box og nintendo og har altid det nyeste udstyr.. så det er hans hobby og det respektere jeg..

I herinde er jo min hobby  :hug:

:blush: Heidi

<{POST_SNAPBACK}>

Hold da fast ... Jeg tror jeg kender en som gerne vil være mand hjemme hos dig.. :hug:

0

Del dette indlæg

:jul2: Hej Tøzer :jul2:

Min kæreste skal i år have en mp3 afspiller med radio, det ønsker han sig meget da han tit og ofte går alene med hunden om aften da jeg arbejder, og så syntes han det kunne være dejligt med lidt musik.

En af hans store hobby'er er at fotografere og har alt muligt dyrt udstyr som jeg ikke har en fis forstand på. Derfor skal han også have den nye digitalfoto bog som lige er kommet.

Så det er hvad det kan blive til i år.

:jul4:

Jannie

0

Del dette indlæg

Tre. DJ Lillemand og jeg er også på. Jeg har langt om længe fået overtalt ham til at han ønsker sig en Playstation men desværre er jeg blevet gennemskuet. Han ønsker omvendt sin far en ny benzin tank til bilen så han ikke skal gå 4 kilometer frem og tilbage fra tankstationen hvad vi lige måtte igennem fordi bilen (personbilen) pludselig gik død på vejen hjem fra Hillerød.

I år er jeg kommet med i alt 4 ønsker og det er ret stort sammenholdt med tidligere år. De tre af dem har jeg dog ikke fundet på (ny pung, stige op til skorstenen og bælter) men Microsoft Office 2003 brugerhåndbog er min egen opfindelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm - her i huset får gemalen en måske lidt utraditionel julegave i år...

Han ønsker sig nemlig brændende en jagtriffel, så konen er bukket under og har sagt ja :hug:

Han blev næsten lige så glad, som da jeg fødte hans førstefødte for 1 md. siden :blush:

Til hans fødselsdagsgave her d. 7/12 får han så kikkerten som hører til julegaven...

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Jeg tror C skal have et par nye (og lidt smartere end dem han allerede har) cowboybukser og så ryger der nok et par t-shirts eller trøjer med i bunken...

Havde også tænkt på at give ham billetter til Mick Øgendahl i Musikhuset i Esbjerg i marts...men dem får han i 2 års gave d 24 januar i stedet for...

0

Del dette indlæg

I Nikolausgave (som en af Julemands hjælpe deler ud i natten fra den 5 til 6 December i tyskland - men han finder mig ogå i danmark hvert år) får han den første harry potter bog. Nu har vi set filmene og jeg siger altid det er anderleds, ... - så han har ønske at læse dem - men jeg har dem kun på tysk og det gider han ikke.

Og i julegave får han et sjkorte fra Eton - super lækker kvalitet og med ekstra lange ærmer som han har brug for - han er så glad for de tre andre han har - så han får lige en i en lidt anden farve og en slips. Han ønsker sig også en bog om papagøjer - men det bliver vist først til fødselsdagen.

Ønsker er der i hvert fald nok - en projektor og storskærm ville give den størreste glade men det må så bare med på bryllupsønskelisten.

Sidste år fik han værktøj - slagbormaskine.

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Hmm - her i huset får gemalen en måske lidt utraditionel julegave i år...

Han ønsker sig nemlig brændende en jagtriffel, så konen er bukket under og har sagt ja :angry:

Han blev næsten lige så glad, som da jeg fødte hans førstefødte for 1 md. siden :bearhug:

Til hans fødselsdagsgave her d. 7/12 får han så kikkerten som hører til julegaven...

Knus

Mette

Min Erling spø'r om ikke du vil adoptere ham??

post-11675-1133541855.jpg

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tja julegavebudgettet er ret lavt pga bryllup i oktober, han er lige fyldt 30 (i går) hvor han fik en ret dyr gave (genoptrykningen af den første 10-krone i DK til 1000 kr) og nåja jeg er på SU - så jeg har valgt at købe Pink Floyd "The Wall" til ham - han elsker dem og har endnu ikke cd'en..

Bare for at blære mig/os så mangler vi ikke flere gaver... de sidste to blev købt i går... nu mangler vi bare at pakke dem ind...

0

Del dette indlæg

Til min fødselsdag fik jeg jo (som ønsket) et gavekort til en græsk gadehund. Resultatet af den gave ligger glad her ved siden af mig og gnaver kødben.

Jeg har overvejet at forære min kære tilkommende en fjernadopteret hund (dvs. en græsk hund som bliver passet i Grækenland, men som vi betaler mad, husly og dyrlæge for) i gennem foreningen Græske Hunde :bearhug:

Derudover har han en temmelig speciel smag i t-shirts, jo mere farvestrålende jo bedre, og tekst og billeder skal helst være fjollede, så jeg har bestilt en skriggrøn til ham med teksten: Nisser don't use vold! (citat fra The Julekalender") og en orange med billede af vuffen og teksten "Charme, selvtillid og lækker pels"

Jeg finder nok på noget mere, vi gir sjældent traditionelle gaver, mere noget vi selv finder på. Til vores 1 årsdag havde jeg f.eks. lavet en lille notesbog med citater fra vores første samtaler på msn (vi mødtes på dating.dk) og nogle citater fra vores første sms'er til hinanden både før og efter vi mødtes. Meget romantisk, han blev vildt forbavset for han vidste ikke jeg havde gemt det.

:jul 14:

Silly

0

Del dette indlæg

Erik er bidt af krigsfilm :bearhug: og har længe tlt om Der untergang som vi ikke fik set i biografen. Derfor besluttede jeg for laaaaang tid siden at han får den i særudgaven på dvd. Den kommer i metalboks og har en ekstra disc med en masse krigslir. :angry: han vil sikkert blive ellevild og jeg har en undskyldning for at sidde en hel aften hos min søster og sladre, da han uden tvivl vil dele oplevelsen med min svoger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til min fødselsdag fik jeg jo (som ønsket) et gavekort til en græsk gadehund. Resultatet af den gave ligger glad her ved siden af mig og gnaver kødben.

Jeg har overvejet at forære min kære tilkommende en fjernadopteret hund (dvs. en græsk hund som bliver passet i Grækenland, men som vi betaler mad, husly og dyrlæge for) i gennem foreningen Græske Hunde  :bearhug:

Derudover har han en temmelig speciel smag i t-shirts, jo mere farvestrålende jo bedre, og tekst og billeder skal helst være fjollede, så jeg har bestilt en skriggrøn til ham med teksten: Nisser don't use vold! (citat fra The Julekalender") og en orange med billede af vuffen og teksten "Charme, selvtillid og lækker pels"

Jeg finder nok på noget mere, vi gir sjældent traditionelle gaver, mere noget vi selv finder på. Til vores 1 årsdag havde jeg f.eks. lavet en lille notesbog med citater fra vores første samtaler på msn (vi mødtes på dating.dk) og nogle citater fra vores første sms'er til hinanden både før og efter vi mødtes. Meget romantisk, han blev vildt forbavset for han vidste ikke jeg havde gemt det.

Silly

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved godt, det er en side bemærkning, men må vi ikke se den kære lille vuffer?

Svale

0

Del dette indlæg

Jeg tror C skal have et par nye (og lidt smartere end dem han allerede har) cowboybukser og så ryger der nok et par t-shirts eller trøjer med i bunken...

Havde også tænkt på at give ham billetter til Mick Øgendahl i Musikhuset i Esbjerg i marts...men dem får han i 2 års gave d 24 januar i stedet for...

<{POST_SNAPBACK}>

Hey fed julegaveide!! Hvor kan man finde ud af, hvor han optræder henne? Vi er begge vilde med Mick - det kunne være super!! (og så er han jo her nede fra....smil)

Svale

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hey fed julegaveide!! Hvor kan man finde ud af, hvor han optræder henne? Vi er begge vilde med Mick - det kunne være super!! (og så er han jo her nede fra....smil)

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er lidt blank, når det gælder julegaver til Nielsen....men jeg har overvejet noget så kedeligt, som en lækker træningsdragt. Han snakker så meget om at skulle ud og løbe, bare han får et par løbesko, og jeg ser ham altid i cowboybukser og arbejdsskjorter....trist....så den gave kunne måske opfordre til lidt frisk luft og en mere glad mig :blushsmiley:

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har overvejet at forære min kære tilkommende en fjernadopteret hund (dvs. en græsk hund som bliver passet i Grækenland, men som vi betaler mad, husly og dyrlæge for) i gennem foreningen Græske Hunde  :bearhug:

Silly

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved godt, det er en side bemærkning, men må vi ikke se den kære lille vuffer?

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Jo selvfølgelig må I det, jeg forsømmer aldrig en lejlighed til at vise min skønne Romeo frem:

post-14282-1133608929.jpg

:angry:

Silly

0

Del dette indlæg

Min kæreste er krops talt umuligt at købe gaver til

Jeg ønsker mig ikke noget skat - kun et langt og lykkeligt liv med dig og Julius

Ja, men NU har du jo så næsten ligesom fået det :bearhug::angry:

Han har ønsket sig et billede (fra fotografen) af Julius og jeg - så måske jeg slæber os ned til fotografen én af dagene - ellers bliver det helt sikkert nogle billetter til ét eller andet show -han elsker at komme ud.

0

Del dette indlæg

Lars hævder at jeg har givet ham hvad han har ønsket... Mig! Så han ønsker sig ikke rigtig noget udover et vækkeur med projektion og vejrstation, så det får han og så har jeg købt et nyt bælte til ham... Det er sq ikke nemt at købe gaver til de mænd... :angry::angry:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer