Guest Zunshine

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

31 indlæg i dette emne

frem med ALT hvad I har af billeder af langhårsfrisurer.

imorgen skal jeg til frisøren, og der skal bare ske noget. Det skal dog stadig være langt, men jeg skal bruge nogle billeder af etageklippet, pjusket, vildt osv osv....... SO BRING OUT THE PICTURES GIRLS.

Jeg ser sådan ud lige i øjeblikket, men trænger gevaldigt til forandring på hårfronten, og det er så her I kommer ind i billedet.

Knus Trisse :bearhug:

post-6957-1133810342.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender godt følelsen, men Trisse altså - du har jo det lækre hår...

Jeg prøvede ellers lige at forestille mig dig med andre frisurer, men sorry no can do...

Jeg glæder mig dog meget til at se, hvad din dejlige frisør finder på.

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Bare rolig tøser.........SÅ meget skal der heller ikke ske.... Det skal slices lidt i spidserne, og klippes i lange etager, så det bliver lidt mere levende og fyldigt, og så skal der røde og mørkblonde farver i, som skal blandes med mit eget lyse.

Det er ihvertfald planen so far..........nu må vi se, om den holder hele vejen hjem igen *g*

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder spændende med en ny fritz :frizz2:

Tror jeg bestiller tid ved frisøren d. 17 april, så jeg kan få det lange slaskede-tykke-trælse hår af....Men hvad gør man ikke for at få en smart frits til den store dag :angry:

Husk lige nogen billeder... :bearhug:

0

Del dette indlæg

feeede fritser du har fundet der - særligt den sidste med anniston - uha - hvem der bare kunne sætte det sådan - suuuuuukkkkk!!! :frizz2:

Og så lige et spørgsmål - hvordan har du fået plads til at de dæjlige billeder i en - og kun een - besvarelse?!?!? Er sikker på at du har en snydemetode - særrettigheder eller noget andet jeg sagtens kunne bruge :whistle: :whistle:

glæder mig iøvrigt til at se resultatet Trisse! :bearhug:

Redigeret af Knirke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Total i orden hårsmag...

Utrolig hvad en lille smule farve kan gøre.. Men ærgeligt at billederne er lidt mørke så man ikke kan se det hele. Men det holder vel også efter jul - nærmere bestemt omkring 21. januar :angry:

B*, der er stor tilhænger af hårfarve....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer