Guest Lovebear

1 dag tilbage!

19 indlæg i dette emne

Ja piger (og drenge) så er der kun én dag til at jeg skal giftes - i morgen ved denne tid, er vi midt i vores frokostreception! Er det til at fatte??

Jeg var nede og få prøvesat mit hår i går hos min veninde, og vi har fundet en rigtig fin og lidt utraditionel frisure, så det glæder jeg mig til at se det endelige resultat af! :bearhug:

Vi har travlt med at ordne en masse i dag.. de sidste ting skal på plads.. men det skal de også nok komme :balloons:

og så skal jeg med min mor hjem og sove.. det bliver underligt at skulle undvære Christian om natten, for det er vi jo ikke vant til.. men hold op hvor jeg glæder mig til at stå med det hele på i morgen tidlig.. med håret sat, makeuppen lagt og kjolen på.. det bliver bare helt vildt.. når jeg tænker på det, kan jeg godt mærke sommerfuglene baske lidt rundt.. ;)

Jeg er forresten blevet nogenlunde rask - jeg pudser slet ikke næse mere -og jeg ligner ikke et krater af forkølelsessår! :blush: Jeg ser bare lidt bleg ud, men jeg håber, at lidt makeup kan gøre underværker i morgen ;)

Så tak for alle jeres gode råd ;)

:bearhug: Rikke

Redigeret af Lovebear
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde,

jeg får sommerfugle bare fra at læse dit indslag - wauuw hvor må det være en hammerfølelse.

Dejlig at høre at du er nogenlunde rask til den store dag i morgen - det bliver sikker fantastisk - og det med at unvær Christian skal nok gå og du ser ham jo i morgen og jeg er sikker hans øjne kommer til at falde ud når han ser dig i din smukke kjole.

Rigtig mange tilykke og hav en rigtig god dag i morgen søde. :blush:

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloons: Jeg ønsker jer det dejligste og smukkeste bryllup . Håber I får den dag I så længe har drømt om. Jeg vil tænke på jer og sender jer masser af kærlighedstanker :loveshower: Glæder mig rææædig meget til at høre om dagen :carrot:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer