AnnaPerenna

Weddingplanner?

10 indlæg i dette emne

Hej!

Min tilkommende (hehe, han har ikke engang friet endnu, meeen han skal nok komme til fornuft ;)) kan jeg ikke forestille mig ville synes det er spændene at blive ved med at diskutere de helt små detaljer, som vi bridezilla's går meget op i.. Jeg har derfor overvejet en "weddingplanner," som gider og også synes det er sjovt at snakke farven på den inderste serviet og hvilken hårspray der er bedst!

Har I erfaringer med nogle i DK? Det er vel mest et amerikansk fænomen?

Måske en "style-coordinator" eller lign. som har været med til at skabe ideer?

Glæder mig til at høre fra Jer!

Anna

... som ved han er den rigtige... -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har faktisk en enkelt wedding-planner som annoncør herinde. Og så vidt jeg kan læse af andres poster så gør hun et kanonarbejde. Og Man kan jo selv vælge hvor meget eller hvor lidt man vil have de skal stå for, sådan at man også selv kan gøre nogle ting (det kan vi tøser jo godt lide)

Når det er sagt, skal det dog nævnes at jeg selv planlagde voreds bryllup - og det er min opfattelse at sådan er det for de fleste brude herinde.

Og nej, de fleste er os er faktisk IKKE gudsbenådet med en mand som er ligeså ivrige i planlægningen som os selv....min er mere a´la typen: "vis mig tre ting, og jeg vælger ud fra det"!!! -HAHA-

Og så vil jeg også sige, at hvis man har brug for feed-back på farver/serrvietter/invitationer/hårlak.... ja kort sagt ALT + lidt mere, så er det bare at skrive det herinde i forum, og vups, så er der al din respons man kunne tænke sig.

Så hvis det udelukkende er ud fra det synspunkt at du gerne vil have nogle at spille bold op af.... Så er forummet her altså den perfekte mur.

Håber det kunne besvare lidt....

Badutski

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har faktisk en enkelt wedding-planner som annoncør herinde. Og så vidt jeg kan læse af andres poster så gør hun et kanonarbejde

Hun - Mette Poynton - gør et kanonarbejde kan vi roligt slå fast, og som det rigtigt bliver sagt er det jo op til en selv at afgøre om hun skal forestå det hele, eller om hun "bare" skal være med på sidelinien som sparringspartner.

Med hensyn til mandens rolle i planlægningen kan vi vist roligt fastslå at "manden" er unormal hvis han kaster sig over planlægningen og de små detaljer med samme entusiasme som kvinden. Den typiske mand siger: Der er masser af tid til, tag den nu med ro. Man kan måske så få ham til at tage nogle initiativer med hensyn til musik m.v.

Til gengæld oplever man også at det typisk er manden "der går forrest" ved selve bryllupsfesten. han er den rolige og afslappede hvor kvinden derimod ofte er tydeligt nervøs for om det hele nu klapper som det skal, og hvad syntes folk om dit og dat. Der går mandens holdning mere i retning af at det er vores fest, vi skal nyde dagen og så må det gå som det går. Det er en meget vigtig funktion/egenskab på dagen.

Ovenstående er meget kraftigt trukket op og meget generaliserende, men det passer i størstedelen af tilfældene. Jeg har eksempelvis aldrig oplevet en mand der er blevet dårlig på sin brylllupsaften (jo men så har det været alkohol), men jeg har flere gange set brude som har fået det dårligt eller er blevet svimle. Simpelthen fordi de har tænkt for meget over tingene og ikke har koblet af. Der er mandens afstressende funktion betydeligt vigtigere end mange timers bryllupsplanlægning.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!

Var egentlig også i tvivl om "arbejdsbyrden" iforhold til bryllup ;) Men så vil jeg da spare pengene til sådan en!

Anna

<{POST_SNAPBACK}>

jeg kan kun gi de andre ret ..det jeg har set som Mette har stået for har været kanon flot... Jeg ved ikke om der er penge at spare...men du kunne evt. tage kontakt med hende og lave en forspørgsel ....

-HAHA-:blink::blush:GP

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har læst ovenstående højt for min kommende mand (skal vi bare sige at hans interesse ikke er voldsomt stor på nuværende tidspunkt....)

Hans svar var: Du ville have en MAND og du har fået en MAND. Så sandt, så sandt -HAHA-:blink::blush:

Beatles

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe!

Ja nøjagtig.. Men vi tøser tænker også; jamen hey, det er jo også hans dag; hvad vil HAN have?! Min er lidt sød; jeg snakkede lidt om partytelte og at de var billige etc. Straks udbryder han at kvaliteten er dårlig, og at jeg skal prøve den og den hjemmeside ;) Hvis man servere det rigtigt, får man også svar :blink:-HAHA-

Anna

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de søde ord...

Kunne altså ikke lade være med at grine af denne:

Har læst ovenstående højt for min kommende mand (skal vi bare sige at hans interesse ikke er voldsomt stor på nuværende tidspunkt....)

Hans svar var: Du ville have en MAND og du har fået en MAND. Så sandt, så sandt -HAHA-  :blink:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Til AnnaPerenna:

Hvis du har lyst til at få en snak om bryllup og hvad "sådan een som mig" evt. kan gøre for Jer, så siger du bare til :xmas:

Bedste Hilsner, Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange oplevet Mette Poyntons arbejde på tæt hold og er imponeret over den store entusiasme og energi hun lægger i sit arbejde.

Udover at være et kanon mennesker at tale med så er hun bare ekspert i at skaffe det bedste til meget fair priser !

Jeg kan kun anbefale dig at tage en snak med hende.

-og held og lykke med brylluppet i øvrigt !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de søde ord...

Kunne altså ikke lade være med at grine af denne:

Har læst ovenstående højt for min kommende mand (skal vi bare sige at hans interesse ikke er voldsomt stor på nuværende tidspunkt....)

Hans svar var: Du ville have en MAND og du har fået en MAND. Så sandt, så sandt -HAHA-  :blink:  :blush:

Til AnnaPerenna:

Hvis du har lyst til at få en snak om bryllup og hvad "sådan een som mig" evt. kan gøre for Jer, så siger du bare til :xmas:

Bedste Hilsner, Mette

Tak skal du have ;) Lækkert at man også har muligheden her i DK ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer