Guest gizmobianca

Kirke klokkeslet?

26 indlæg i dette emne

Hej

Vi skal jo giftes i kirke... Snakkede med præsten og vi kan enten få en tid kl. 13.30 eller kl.15....

Vil bare høre hvornår I andre skal giftes?

Jeg tænker på om man kan nå det hele hvis det bliver kl. 15? Til fotograf, evt reception andet sted hvor vi ankommer bagefter og pakker gaver op, hilser på folk og får kage.... Og så fest ved 17.30-18 tiden.....

Jeg har ingen anelse om det... Har aldrig været til et eneste bryllup i mine 29 leveår -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at blive viet kl.15.00,så kan folk få et glas champagne fra ca 16.00 mens vi bliver foreviget,og så er alle klar til mad kl 18.00. ( som vores kloge kordegn sagde til mig i tlf " er der jo grænser for hvor længe man kan holde folk hen mellem vielse og mad)

Helle som hedder Fru Møller fra d.15/4 2006 -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes kl. 15. Men vi holder ikke reception, vi bliver viet. og så tager vi hen til der hvor vi er fotograferet, og når vi er færdige tager vi over til lokalet hvor festen holdes. og mens vi bliver fotograferet, får gæsterne lidt frugt eller noget, og noget at drikke :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes kl. 15. Men vi holder ikke reception, vi bliver viet. og så tager vi hen til der hvor vi er fotograferet, og når vi er færdige tager vi over til lokalet hvor festen holdes. og mens vi bliver fotograferet, får gæsterne lidt frugt eller noget, og noget at drikke :D

0

Del dette indlæg

0

Del dette indlæg

Vores tidsplan ser sådan her ud.

15.00 - 15.30 vielse

15.30 - 16.00 hilse på gæster uden foran kirken

16.00 - 16.30 køre vi til vallø slotskro

16.30 - 17.00 Fotograferes ved slottet

17.00 - 18.00 velkomstdriks og snak med gæsterne

18.00 starter middagen

Vi ved endnu ikke hvornår vi pakker gaver op, men det bliver enten ved velkomstdriken eller under kaffen, men vi pakker kun nogle af gaverne op og for en til at pakke de sidste op så gæsterne i løbet af aften kan se hvad der er.

vi har ikke nogen reseption da vi holder festen så langt væk, og gæsterne skal gerne kunne nå der ned.

Håber at det hjælper lidt.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes klokken to og jeg synes da vores tidsplan er presset... og vi skal enndda ikke til fotograf bagefter....

Men folk skal hjem til os og ha bryllupskage inden vi skal videre mod feststedet, hvor gæsterne først skal have en velkomstdrinks inden de skal til bords...

0

Del dette indlæg

Vi blev velsignet kl. 12.. min mand havde valgt tidspunktet, og jeg må ærligt indrømme, at jeg synes, at det var lige lovlig tidligt... Men min mand insisterede. Han mente, at nu hvor dagen som vi havde ventet så længe på endelig kom, så skulle vi sgi have noget ud af den.

Og det var PERFEKT.

Vi fik taget billeder efter vi havde hygget foran kirken en halv times tid. Vores gæster tog til reception i min mands forældres have, vi ankom en times tid efter - den varede til kl. 16. Det var super hyggeligt og afslappende, og vi nåede at få talt og hygget med alle.

Vi mødtes til velkomsdrinks kl. 17.30 og festede til kl. 4. Det var en lang dag...men på ingen måde for lang. Og i modsætning til mange andre brudepar, så følte vi ikke, at tiden var fløjet fra os, og at vi ikke nåede at nyde det ordentligt.

Så hvis jeg var jer, ville jeg klart vælge den tidlige tid... hvis I altså skal holde reception?

Held og lykke med det hele

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev viet kl. 14.00 og efter vielsen var der reception til kl. 17.00.

Umiddelbart efter vielsen blev vi fotograferet, mens gæsterne gik op i receptionslokalerne - så vi kom først op til receptionen efter ca 45 minutter.

Vi valgte simpelthen at vente med at pakke gaver op til dagen efter og det meddelte vi folk på en pæn måde - og vi fik ros for vores valg. Vi følte ikke at tiden slog til og vi dermed ville kunne nå at tale med alle til receptionen - især fordi ca. 25 personer ikke skulle med videre til middag og fest.

Dagen gik stærkt - og vi er glade for at vi valgte kl.14.00.

-HAHA-

/W2B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl 15 og holder ikke reception, så vi synes også det passer helt perfekt for os, så skal vi ikke stresse om morgenen og da vi ikke skal køre for at få taget billeder synes vi heller ikke det bliver stressende i forbindelse med festen -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Ja vi skal jo også vies kl. 15, og syntes ligeledes det er meget vigtigt for os ikke at skulle stresse om morgenen.

Min kæreste får blomsterne leveret af min veninde, som laver dem, og skal ellers bare gøre sig selv klar.

Jeg skal være hos frisøren kl. 10-12, og skal derefter hjem og slappe af! :butterfly: :butterfly: :butterfly:

Min veninde kommer kl. 13 og lægger min makeup og hjælper mig i kjolen.

Vi skal godt nok fotograferes efter vielsen, inden festen, men det ligger meget tæt på, så vi regner med at kunne gøre dette på ca. 1/2 time.

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes kl. 14. og synes det passer fint.

Kl. 14.30-15.00 Der serveres champagne til gæsterne ude foran kirken.

Kl. 15.00-15.30 Fotograf og imens kører gæsterne til feststedet.

Kl. 15.30-16.30 Der severes kaffe og bryllupskage.

Kl. 16.30-17.30 Vi pakker gaver ud og gæsterne får en velkomstdrink.

Kl. 17.30 måske 18.00 Middagen serveres og der festes hele natten..håber vi -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke det er meget at sætte ½ time af til fotografering. Vi sætter 1 - 1½ time af til fotografering.

Vi skal giftes kl 14, og jeg synes også at det er liiiige knapt nok. Men hvis det skulle være tidligere, så ville jeg få stress med alt det jeg skalk nå inden kirken -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har som mange andre valgt kl. 15.00

Da gæsterne så ikke skal vente en evighed efter vielse, på at få noget mad og drikke.

Var til et bryllup som startede kl. 13.00 - og rigtig mange boede langt væk (incl. mig selv) så vi måtte sidde i forsamlingshuset i 3 timer inden middagen begyndte... IKKE særlig hyggeligt, vi fik dog noget at drikke og lidt snack... MEN det var en meget meget lang ventetid

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke det er meget at sætte ½ time af til fotografering. Vi sætter 1 - 1½ time af til fotografering.

Vi skal giftes kl 14, og jeg synes også at det er liiiige knapt nok. Men hvis det skulle være tidligere, så ville jeg få stress med alt det jeg skalk nå inden kirken  -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg syntes heller ikke det virker som så meget.

Vi havde faktisk først sat 1 time af til dette.

Det er vores fotograf(proff.) der siger at det tager ca. 20 min. så tager han 50-60 billeder på denne tid. Men han skal være med hele dagen, så vi skal nok få masser af billeder fra hele dagen.

De er jo proff. og ved hvordan det skal gøres.

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes kl 14, og jeg synes også at det er liiiige knapt nok. Men hvis det skulle være tidligere, så ville jeg få stress med alt det jeg skalk nå inden kirken  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Men han skal være med hele dagen, så vi skal nok få masser af billeder fra hele dagen.

<{POST_SNAPBACK}>

Aaaaaarh, okay -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl 14

Programmet bliver ca sådan

kl 14.00 - 14.30 Vielse

kl 15.00 - ca 16.00 transport til feststed

kl ca 16.30 fotografering on location

kl 18.00 starter middagen

Vi gjorde det at vi talte med fotografen først og derefter feststedet for at få at sat på plads hvor lang tid vi skal regne med til fotografering og derefter hvornår spisningen skulle starte ... først efter det snakkede vi tidspunkt med kirken så der skulle ifølge fotografen være rigeligt med tid til både snak og foto

-HAHA-

Lene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer