Guest zesp

B og Z NYGIFTE 3. juni 2006

835 indlæg i dette emne

Hej med jer ( der gider læse )

Jeg er ny her - som sagt tidligere - og vil her fortælle hvordan vi mødte hinanden.

Jeg og mine børn var på Langelands festival i år 2000 for første gang, sammen med en ven og hans søn. Vi mødte en fælles ven, som var der med to af hans kammerater. Den ene af dem var Bent.

For at gøre en lang historie kort, så boede vi alle sammen på amager og havde en masse fælles venner, men vi havde aldrig set hinanden før. Bent havde dog hørt om mig, da min navn jo ikke er helt almindligt og vi jo som sagt havde en masse fælles venner.

Ca. 2 md. ( september ) efter festivalen mødtes vi - kun Bent og jeg - og hurtigt fandt vi ud af, at vi syntes rigtig godt om hinanden.

I år, 2001 købte vi hus og i september i år 2005, spurgte han min far, om han måtte gifte sig med mig. Kom derefter ind i stuen og gik på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham. Min mor som sad over for mig, blev så rørt og begyndte at græde.

Vi har besluttet at gifte os den 3. juni 2006 og holder festen på Skjalm Hvide Hotel i Slagerup, incl. overnatning, på det de kalder for slottet. Skjalm Hvide Hotel se billede nr. 1 ( Villaen )

Her er så kirken, som er bestilt og som vi skal holde receptionen i. De 2 nederst billeder.

post-16795-1135687750.jpg

post-16795-1135788985.jpg

post-16795-1135789391.jpg

Redigeret af zesp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til.

Dejlig med frieriet - tilykke. Glader mig at følge din tråd - også fordi du skal giftes en uge før os. Håber at finde meget inspiration her.

Det med billeder kan måske hjælpe at læse Martins guide til billede upload.

-HAHA- Sandra

0

Del dette indlæg

Vi har besluttet at gifte os den 3. juni 2006 i Skælgårdskirken på Amager i Kongelunden og holder festen på Skjalm Hvide Hotel i Slagerup, incl. overnatning, på det de kalder for slottet. Skjalm Hvide Hotel

Det er et rigtig godt sted kan jeg så sige. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til.

Dejlig med frieriet - tilykke. Glader mig at følge din tråd - også fordi du skal giftes en uge før os. Håber at finde meget inspiration her.

Det med billeder kan måske hjælpe at læse Martins guide til billede upload.

Tusind tak, det vil jeg da lige prøve.

Hvis det lykkkes, så er det et billed af vores invitation. Den bliver foldet, så den kommer til at ligne en bog. Det er gjort plads til 2 stk. huller, så der kan komme noget silkebånd igennem. Den er trykt på stof.

post-16795-1135679206.jpg

0

Del dette indlæg

Det luner at du fortæller det, for jeg kender ikke andre der har været der.

Jeg har spillet bryllup der før. En af de gode ting, udover omgivelserne og det at man er helt sig selv, er at der ikke er nogen som siger stop. Det bryllup jeg spillede på slottet sluttede kl. 5. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg har spillet bryllup der før. En af de gode ting, udover omgivelserne og det at man er helt sig selv, er at der ikke er nogen som siger stop. Det bryllup jeg spillede på slottet sluttede kl. 5. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush: Kl. 5.... hold da op, så længe tror jeg ikke vi holder. Vi har faktisk skrevet i invitationen, at vi slukker og lukker kl. 02:30. -HAHA- Er det for tidligt ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Absolut ikke. Der er såmænd bryllupsfester der slutter kl. 1 og som sagt kl. 5. Ved de fleste bryllupsfester slutter festen et sted mellem 2 og 4, men det er meget forskelligt og et spørgsmål om hvad man vil. Herudover er det svært at forudsige hvor lang tid gæsterne holder ud -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak skal du have både for din velkommen og stedet.

Jo dem har jeg selv lavet ( jeg er i et trykkeri )

Har dog lavet så mange invitationer for venner og veninder, så jeg var næsten løbet tør for ideer, men fandt så på denne og syntes selv den var lidt utraditionel.

-HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Aaaaarh :blink:

De er virkelig flotte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu været inde og se mange andres "tråd" ( ved ikke hvorfor i kalder det tråd, men lyder meget sjovt ) og har fundet ud af, at jeg er håbløs bagud.

Kirken er bestilt ( Der bliver receptionen også holdt )

"Slottet" er bestilt

Invitationerne er sendt ud

Forloveren er blevet spurgt og har sagt ja

Og det er ligesom det, mangler vist stadig meget kan jeg regne ud.

Må vist hellere ringe og bestille tid til at prøve en kjole i morgen..... :bearhug:

ZeSp

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til!

Er selv her fra Vest Amager!

Hvilken præst skal vie jer?

Hvis du mangler frisør, så kan jeg anbefale My Hair i vestamager centeret, de er knald dygtige! Det er en ny der har overtaget forretningen fra 1. November 05, men før havde hun forretning på Elborg Alle! Så hvis du ikke kender dem så tag et smut forbi og hør hvad de kan lave! Eller kig på siden her Helle

Glæder mig til at følge din tråd!

Redigeret af Fru Munk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til!

Hvis du mangler frisør, så kan jeg anbefale My Hair i vestamager centeret, de er knald dygtige! Det er en ny der har overtaget forretningen fra 1. November 05, men før havde hun forretning på Elborg Alle! Så hvis du ikke kender dem så tag et smut forbi og hør hvad de kan lave! Eller kig på siden her Helle

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak.

Nej hvor sjovt, syntes ellers ikke jeg har kunne finde andre fra Amager her inde.

Præsten er ikke rigtig bestemt endnu, da de ikke ved hvem der har "vagten" den dag.

Jeg er selv uddannet frisør ( 1986 ), så jeg sætter nok lidt høje krav. :bearhug:

Men positiv omtale betyder bare så meget, så det er da helt klart et forsøg værd, jeg smutter da lige forbi i det nye år, det ville jo være super dejligt, at finde en lige i nærheden, så mange tak for tippet. :bearhug:

ZeSp

0

Del dette indlæg

Du får da også lige et velkommen til fra mig... og så til en advarsel.... PAS PÅ HERINDE.... her er rigtig mange søde mennesker, men mange af dem er falske og fortæller ikke sandheden om at de burde være meldt til AA af BK ( Anonyme Afhængige af Bryllups Klar) :birthday::balloon: Aaaaaaaaii bare en lille joke... man kan finde hjælp støtte og gode råd her, men det er altså MEGET vanedannende... Glæder mig til at følge din tråd og husk at herinde ELSKER vi billeder :bearhug:

Knuz Trine :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til!

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak.

Nej hvor sjovt, syntes ellers ikke jeg har kunne finde andre fra Amager her inde.

Præsten er ikke rigtig bestemt endnu, da de ikke ved hvem der har "vagten" den dag.

Jeg er selv uddannet frisør ( 1986 ), så jeg sætter nok lidt høje krav. :birthday:

Men positiv omtale betyder bare så meget, så det er da helt klart et forsøg værd, jeg smutter da lige forbi i det nye år, det ville jo være super dejligt, at finde en lige i nærheden, så mange tak for tippet. :balloon:

ZeSp

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen man skal da sætte høje krav!

Jeg ved ikke om du har mødt alle præsterne, men der er ham der der har lavet alt muligt på nette og når vi har været til barndåb og jule sjov derop har han nok været den bedste, !

Skal nok lige finde ud af hans navn.......

Nej jeg har heller ikke fundet andre herinde :bearhug: Men nu er der jo ikke langt til et globryllup! :bearhug:

Ej heller..... jeg har fundet nogen fra Øen herinde men de er så gifte fruer nu! :baa:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Et stort velkommen til BK - Håber du bliver lige så glad for at være her som jeg ;) Glæder mig til at følge med i din planlægning, det ser jo allerede godt ud :bearhug: Er i hvert fald vild med dine kjole valg, det er lige min stil!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer