Guest zesp

B og Z NYGIFTE 3. juni 2006

835 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:bearhug::(

Ja den kirker er da ikke for smart!

Jeg har heldigvis lært af dig og har afbestilt!

Jeg har lånt nogle lokaler ned på Ladegårdsvej (over ved Mahé) Heldigvis for det!

Men glæder mig til at se en stålende brud på lørdag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaaiiiiiiiiiiiiii... Nu bliver jeg sq helt rørt søde... Sådan noget må du da ikke sige :$ Nåh, men tilbudet gælder stadig og jeg er altså ikke dårlig til at sætte hår *SS*

Men hvor er det dejligt at du er kommet lidt oven på igen...

Super tjekket gavekort til manden... Måske jeg skulle give ham sådan et, men bare til en fodbold kamp *SS* Hapser lige ideen *SS*

Masser af Knuz fra Trine

0

Del dette indlæg

Hej Z

Så er der ikke længe til. :bearhug::(:(

Hvor er det et sødt kort.

Jeg har også fri torsdag og fedag til at ordne de sidste ting.

Jeg skal have fundet et sted hvor vi kan tage på forlænget wekkend 9 - 11 juni det er hans morgengave for sådan en tur har han snakket om det sidste halve år.

MVH AM.

0

Del dette indlæg

Aaaaiiiiiiiiiiiiii... Nu bliver jeg sq helt rørt søde... Sådan noget må du da ikke sige :$ Nåh, men tilbudet gælder stadig og jeg er altså ikke dårlig til at sætte hår *SS*

Men hvor er det dejligt at du er kommet lidt oven på igen...

Super tjekket gavekort til manden... Måske jeg skulle give ham sådan et, men bare til en fodbold kamp *SS* Hapser lige ideen *SS*

Masser af Knuz fra Trine

Nu ved jeg hvorfor du er sådan en dejlig kvinde. DU ER JO FISK. :(

Du har fødselsdag samme dag som min søn og 3 dage før mig. :bearhug:

Jo jeg har det meget bedre nu, så jeg har lige lidt tid til at kigge her ind.

:( Zennie

0

Del dette indlæg

Hej søde,

tak for din hilsen i min tråd. Jamen selv tak og nu hvor du snart ikke er online længere inden dagen vil jeg da starte med at give jer de bedste ønsker - og krydsede finger til godt vejr med på vejen. Kan i nu have en fantastisk drømmebryllup. Jeg håber alt går som i har planlagt det og glader mig at se og hør mere om det efter dagen.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære alle.

Hvis der er nogen jeg ikke har nået og få takket for hjælp, støtte, ros og opbakning, vil jeg gerne gøre det nu, for jeg når nok ikke her ind inden lørdag, hvor vores store dag skal stå.

Jeg har nu styr på så meget, at jeg har det lidt mere roligt i maven og nu kan jeg også sove et par timer af gangen.

Kan i have det godt så længe, for nu vil jeg lukke ned og kaste mig over nogen af de sidste opgaver inden brylluppet.

Vi ses efter brylluppet og jeg skal nok få lagt nogle billeder ind, så snart jeg har nogen.

Masser af :bearhug: skal i alle sammen have fra mig.

Zennie

0

Del dette indlæg

Nå Lone, så er der ikke længe til va.!

Jeg sidder her og griner, for mine forældre har længe bedt om et billed af Bent og jeg sammen, men jeg har ikke fundet noget, min mistanke gik nemlig også på, at de ville komme os i avisen, men vi slap. :(

Er du helt klar, eller mangler du stadig noget ?

:bearhug: Zennie

Vi lader som om vi ikke har set det og vores forældre er da helt fra den af :( De kommer hele tiden med små hints, men vi er så uforstående :(:bearhug:

Jeg er faktisk klar, skal bare have dækket bord i morgen og i aften tømmer vi bilka :carrot: :carrot: :carrot:

Kan du selv have en super dag på lørdag og husk vi må IKKE stresse... Det er vidst for sent :bearhug:

Hold dig lækker og nyd dagen..

Kram Lone

0

Del dette indlæg

København (læs Amager) er også Nordsjælland for en gæv jyde som mig søde Zennie :bearhug::bearhug: Det ligger nord for mig - altså NORDSJÆLLAND - Godt så - når det så er på plads ;) så ville jeg lige sige 1000 tak for invitationen til jeres globryllup (havde egentligt svaret i min egen tråd - men vil være sikker på du får beskeden :( ) men jeg skal have min søn og vores nevø det meste af dagen - så det kan desværre nok ikke lade sig gøre *TUDEEEEFJÆÆÆÆS*) Sagt med fodboldfans stemme :(

Men efter nærmere eftertanke - hvad tid er det nu det er? Kan måske nå det hvis det er kl 15 :(

Men i hvert fald - tak for din vidunderlige måde at være på - du har gjort "hele turen" værd :bearhug: og så håber jeg du i stedet er i stand til at komme til vores globryllup :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Z

Tusind tak for din hilsen jeg håber også i får enskøn dag.

Jeg glæder mig også til at se billeder.

:):bearhug::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/poze.gif :blink:

:super::):bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

hej du skønne held og lykke med dagen imorgen....

:):bearhug::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif :blink: jeg håber det blir den mest fantastiske dag i hele verden.....

jeg krydser fingere og tæer for godt vejr... og for at jeres dag skal blive helt uforglemmelig god.....

håber at du får sovet godt i nat så din dag imorgen bliver med højt og friskt humør hele dagen...

de største kram og tanker fra

LOUISE :super::):bearhug::bearhug::bearhug::balloon::balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) UHHHHHH :bearhug: Hvor jeg tænker på dig ret så meget lige nu :thanks:

Lad pinsesolen danse om en af de skønneste kvinder jeg kender - og hendes "soon to be" mand http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Lad englene synge i kirken og lykken skylle ind over jer!

Ønsker jer alt det bedste til i morgen kan du se ;)

0

Del dette indlæg

SØDE SØDE ZENNIE...

Så er det i dag vi skal giftes (ja, jo ikke med hinanden :bearhug: ) Håber i må få en rigtig dejlig dag. Her i Esbjerg regner det lidt, men håber det klarer op i løbet af dagen.

:) Lone

Ps. glæææder mig til billederne...

0

Del dette indlæg

:super:Kære Zennie - og Bent :)

Jeg ved du ligner en million - milliard i dag i din smukke kjole. Er sikker på Bent laver en Frederik ;)

:bearhug:HJERTELIG TILLYKKE :thanks:

Må solen skinne på jeres lykkelige kinder og glade ansigter hjælpe jer til at få nøjagtig den dag I har drømt om! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

:blink: Jullemor :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Zennie

Et KÆMPE-stort og :) ligt TILLYKKE med i dag. Tænk, at det allerede er jeres tur til at stå som :bearhug:. Jeg håber, at du og Bent får én af jeres livs mest fantastiske dage ........ og at den bliver alt det, I har håbet og drømt om.

Jeg ville MEGET MEGET gerne være en flue på kirkevæggen .... se dig, Bent og dine smukke unger i jeres flotte tøj, men jeg har desværre ikke mulighed for det, da jeg er alene hjemme med den lille ........ og uden bil :bearhug::bearhug:

Jeg ønsker jer det allerbedste nu og i fremtiden :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/iloveyou.gif :bearhug::blink::thanks:

.... og jeg glæder mig HELT VILDT til at se billeder, og høre en beretning fra jeres skønne dag.

:super:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Kæreste Zennie.

Så oprandt dagen, og jeg håber at du syger ind af indtryk og svæver rundt på en lykkefyldt sky af skønne oplevelser lige nu. Må du få en fantastisk dag med minder der varer ved! ... og husk nu billederne til os andre! :bearhug:

De kærligste hilsner og knus fra Gitte

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer