Guest zesp

B og Z NYGIFTE 3. juni 2006

835 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hej du skønne held og lykke med dagen imorgen....

:):):balloon::balloon::bearhug: jeg håber det blir den mest fantastiske dag i hele verden.....

jeg krydser fingere og tæer for godt vejr... og for at jeres dag skal blive helt uforglemmelig god.....

håber at du får sovet godt i nat så din dag imorgen bliver med højt og friskt humør hele dagen...

de største kram og tanker fra

LOUISE :) :

Hej Louise

Tak for din søde hilsen.

Vi fik den dejligste dag, men solen var nogen længe om, at kigge ned til os.

Natte søvn...........hmmm 3 timer.

:biggrin: Zennie

Kære Zennie.

Tænk! Det er jo lige om snart!!! :bearhug:

Jeg ønsker jer en fantastisk dag - ih, hvor blir det dejligt!

Tak for alle dine dejlige hilsner og søde ord i min tråd!

Glææææææder mig til billederne fra den store dag! :biggrin:

:blink: Knus fra Mie.

Tusind tak smukke Mie.

Er hjemme idag, har rigtig dårlig mave og kan derfor ikke lægge billeder ind i dag, men vi har modtaget over 500 stk.

Zennie

0

Del dette indlæg

:) UHHHHHH :) Hvor jeg tænker på dig ret så meget lige nu :balloon:

Lad pinsesolen danse om en af de skønneste kvinder jeg kender - og hendes "soon to be" mand :bearhug:

Lad englene synge i kirken og lykken skylle ind over jer!

Ønsker jer alt det bedste til i morgen kan du se ;)

Er denne kvinde ikke bare for lækker.

:balloon: Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange gange tillykke med dagen. :balloon:

Håber at du får en helt fantastisk dag, og jeg glæder mig også til billederne :balloon:

:) Louise

Tusind tak Louise

Det er bare den dejligst dag, når man bliver gift.

Man er som nyforelsket igen og man ståler bare som en lille sol.

Glæd dig min egen, for den dag er helt speciel.

:) Zennie

0

Del dette indlæg

Kæreste Zennie

Jeg håber, du og Bent har det rigtig dejligt lige nu, og ønsker for jer, at I får et drømmebryllup, som I kan nyde i mange år fremover.

:):) Hjertelig tillykke med brylluppet :balloon::balloon:

Kh Bettina

Hej Bettina

Tusind tak og du kan tro vi havde det drømmebryllup som vi ønskede os, og det kommer aldrig i glemmebogen, for det er da noget af det mest specielle og dejligste jeg har prøvet.

:bearhug: Zennie

0

Del dette indlæg

Kære Zennie

Et KÆMPE-stort og :bearhug: ligt TILLYKKE med i dag. Tænk, at det allerede er jeres tur til at stå som :biggrin:. Jeg håber, at du og Bent får én af jeres livs mest fantastiske dage ........ og at den bliver alt det, I har håbet og drømt om.

Jeg ville MEGET MEGET gerne være en flue på kirkevæggen .... se dig, Bent og dine smukke unger i jeres flotte tøj, men jeg har desværre ikke mulighed for det, da jeg er alene hjemme med den lille ........ og uden bil :biggrin::biggrin:

Jeg ønsker jer det allerbedste nu og i fremtiden :):balloon::):bearhug::balloon:

.... og jeg glæder mig HELT VILDT til at se billeder, og høre en beretning fra jeres skønne dag.

:blink:

Charlotte

Hej smukke Charlotte

Tusind tak Charlotte. Det var alt det vi drømte om og alt det vi håbede på og håber, at alle brude får sådan en dag, for det er nok det dejligst jeg har været med til.

0

Del dette indlæg

Kæreste Zennie.

Så oprandt dagen, og jeg håber at du syger ind af indtryk og svæver rundt på en lykkefyldt sky af skønne oplevelser lige nu. Må du få en fantastisk dag med minder der varer ved! ... og husk nu billederne til os andre! :balloon:

De kærligste hilsner og knus fra Gitte

:)

Tusind mange tak søde Gitte.

Jeg har været så overvældet af indtryk og følelser, at det er nogen dage siden jeg har været her inde, men der går altså lidt tid, før man er helt klar til at sætte sig ned og sætte ord på sine oplevelser. Håber jeg kan få det gjort idag. Flere billeder må vente, da jeg ikke har flere her hjemme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skulle jeg ikke lige starte......og ikke nok med det, der er masser af humor i vores dejlige dag.

Min chauffør, var sent på den, men det tog jeg nu helt roligt. Min veninde Susanne var helt oppe og ringe og ville selv kører mig, for nu var klokken jo mange.

Jeg blev dog og ventede og selvfølgelig kom han.

Den småregnede jo og blæste en del, så kjolen var noget af et kunststykke at få ind i bilen. Da den endlig var kommet ind, så fløj sløret rundt om bilen og Michael måtte ud og trække det ind :)

Da vi ankom til kirken, kom min datter og hendes veninde løbende ud af Super Best med 2 kg. ris. Øv, jeg havde håbet folk havde glemt det.

Far stod og ventede på mig og han var godt nok nervøs. Da jeg tog hans arm, stillede jeg selvfølelig på den forkerte side....hi hi. Nå, om på den anden side og da jeg fik fat i den rigtige arm, kunne jeg jeg mærke hvordan han rystede. Jeg er sikker på, at hvis lyttede efter, ville jeg kunne hører han tænder klapre.. :)

Hvis kirken havde været lidt længere, han Bent stor tudet inden jeg var kommet og til ham, men kirken er ikke så lang, så da jeg kom op til ham, nærmest hev han mig ind til sig og kyssede mig på kinden. Han var noget blank i øjnene.

Nu ved jeg ikke, om Lotte var inde i kirken, men hvis hun var, vil hun sikkert give mig ret i, at præsten talte lidt for meget om Bent´s "værktøj". Bent sælger værktøj, der bruges af VVS folk, men han sælger kun til forhandlere og ikke til brugerene. Da vi var til samtale hos præsten, fortalte hun os, at hun var helt vild med værktøj. Men jeg tror hun nævnte det 10 gange under vielsen, at hun gerne ville se hans værktøj. Folk begyndte til sidste at grine højlydt, for de tænkte jo på noget andet "værktøj" end det hun talte om........håber jeg. :balloon: For det "værktøj" er jeg vist den eneste der skal se. :balloon:

Da vi kom ud af kirken, hviskede Bent mig i øret, at jeg var bare så smuk og, at han var så lykkelig. Nåååå så måtte jeg lige synke en gang ekstra.

0

Del dette indlæg

På et tidspunkt, fik jeg mig lige drejet og set Lotte ud af øjenkrogen og sendte hende et ;)

Og det er da bare nogen dejlige billeder hun har fået lagt ind her til jer. DU ER BARE FOR GO LOTTE.

Nå hjem til receptionen og det gik bare så godt. Vi fik en trillebør af Bents tidligere arbejdskollegaere hvor de har sat bogstaver på, som skriver. NYGIFTE osv.

Den var flydt op med sand, skovl, sigte, øl og sodavand. Meningen er så, at vi skal igennem alt sandet, for de har begravet en masse mønter i sandet. Det har vi sat ungerne til og de har pt. fundet ca. 500,- kr.

Nå, men efter receptionen kørte vi så afsted. Michael vores chauffør, havde sørget for champagne, chips osv til os, men da vi var nået 100m ned af vejen, spurgte han om vi hellere ville have en øl. JJJAAAAAAAAA.

Vi blev helt søvnige af kørerturen og men var straks på igen, da vi ankom til hotellet. Vi måtte lige ind og ændre lidt i bordplanen, for et enkelt par havde måtte melde afbud dagen før, da hans far er ved at dø af kræft. Det er jo forfærdeligt og Rene er en af Bents bedste venner og vi er meget sammen med ham. :balloon:

Nå men Michael ville gerne lige have nogen billeder af os, så dem får vi også en af dagene.

Da han var smuttet igen, gik vi op på vores værelse og..............................lavede os en stor kop kaffe. :) Vi orkede bare ikke mere alkohol. Der var jo også lidt tid til :balloon: , men det kapitel springer vi lige over. :)

Da gæsterne ankom til hotellet, skulle de gå fra hotellet over til slottet ca. 25 m. Bent og jeg, stillede os ud på balkone og nu skinnede solen. Der stod vi og vinkede til dem, da de alle kom i deres flotte rober. De var helt færdige af grin, da de så os.

Vi gik ned og festen kunne starte.

0

Del dette indlæg

Under middagen, hvor maden bare var til UG med pil opad, var der nogen dejlige sange og talerne......................nøj hvor var de bare dejlige og hjertelige.

Sidste år, var vi jo til bryllup hos et venne par, som også var i vores selskab og der blev også holdt taler, men det var hans venner. Selvom de har kendt bruden i lige så mange år, så blev hun næsten ikke nævnt i nogen af talerne.

Jeg frygtede lidt, at det samme skulle ske for os, men nej, sådan blev det slet ikke.

Forloveren, Bents nevø, holdt en tale, der gave kuldegysninger og våde øjne hos alle i selskabet. En af vores venner, holdt en tale og han havde ikke skrevet noget ned, så den kom lige fra hjertet. Han var selv ved at græde flere gange og mundvigene sitrede. Vi blev faktisk omtalt i alle talerne, som et par, der altid var der, når nogen havde brug for en hånd eller et øre. Når en af os ikke var hjemme, så var det ikke noget problem for Bents venner at snakke med mig og omvendt for mine veninden, for de vidste at vi ville være der for dem uanset hvad.

En af Bents barndomsvenner holdt også en tale. Den var sjov og hjertelig. Sjovt nok, havde jeg jo mødt ham og hans kone, samt børn, på en ferie i maj, hvor jeg først mødte Bent samme år i juli. Min søn og deres søn legede sammen i den ferie og derfor havde vi hilst på hinanden inden, til stor morskab da jeg mødte dem sammen med Bent.

Michael og han kone Ann, havde også en sang med og den var bare så sjov. Skal nok lægge den ind, så i andre kan bruge den.

Men så kom gommens tale.....................VRÆÆÆÆÆLLLLLL

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):)

Jo jo jeg var skam osse i kirken!

Og hun nævte det værktøj mange gange!

Men jeg syntes at hendes tale var meget personlig og rigtig god!

Og Lille manden sad bare ventede på at døren gik op så han kunne se dig!

Jeg var ellers helt sikker på at man kunne hører os for han stillede bare så mange spørgsmål hele tiden om hvorfor dit og hvorfor dat!

Men du var bare så smuk!

Jeg har lidt flere billeder så hvis du vil have dem alle sammen så smid lige din email til mig på en pm!

0

Del dette indlæg

GOMMENS TALE.

Jeg har jo fået lov til at sige et par ord idag ( uden Zennie afbryder mig ;o) )

Normalt har jeg ikke problemer med at holde tale. Jeg kan holde tale, stolp op og stolpe ned, hvis det altså handler om sport eller mit arbejde, men det gør det jo ikke i dag, selv præsten RIGTIG gerne, vil se mit "værktøj"..... :)

Denne tale skal handle om min kærlighed til Zennie. ( ja så havde jeg våde øjne )

Jeg elsker dig Zennie DIG OG MIG

Og jeg vil gerne lade alle vide, specielt dig Zennie, hvor heldig jeg og stolt jeg er ved at stå her som din brudgom.

Zennie, jeg har aldrig været i tvivl om, at vi ska leve sammen til vores dages ende, at gøre det som et ægtepar, virker bare mere rigtigt.

Du fylder så meget i min verden skat og den støtte du giver mig hver dag, er bare helt fantastisk. Du er uden tvivl, det mest givende menneske jeg har mødt.

Vores samliv har fra starten fungeret så godt, at vi mange gange har følt os, som et gammelt ægtepar, der kender og hviler i hinanden.

Alle de beslutninger vi har taget, store som små, har bare følts rigtige.

Har vi været det mindste i tvivl, har vi talt om det og kommet frem til en god løsning, der virkede for os. Og er der noget vi er gode til, så er det at sidde og snakke, og helst over en kop kaffe i haven.

Jeg er ikke i tvivl om, at vi, DIG OG MIG kommer til at klare ale de udfordringer resten af livet giver os.

Nu vil jeg gerne, på vegne af Zennie og jeg, takke vores respektive familier for, at have taget så godt imod os. Her tænker jeg specielt på Nick og Katja for, at i har taget så godt imod mig og katten :) I skal også vide, at jeg elsker jer helt vildt.

Og så vil jeg gerne sige tak til John, fordi han gav mig lov til at fri til hans datter. Han sagde godt nok hurtigt ja, da det endelig gik op for ham, hvad jeg spurgt om og hvad det gik ud på.

Desuden skal i alle her i selskabet, have en stor tak for, at ville dele denne store og specielle dag med os.

Til sidst vil jeg bede jer alle rejse jer op og udbringe en skål for min dejlige brud.

Bent

0

Del dette indlæg

Da der var blevet håbt hurra osv. blev der først helt stille og så kunne man hører alle der sad og snøftede. Så kom der en stor applaus til gommen. Min søsters kæreste røg op af stolen og kom hen til Bent og jeg. Han ville lige sige, at sjældet rørte en tale ham, men denne fik virklige hans øjne til at løbe i vand.

Jeg var bare så rørt og imellem snøft, hulk og snøf, fik jeg da også sagt at jeg elskede ham.

Min søster, som er 8½ år yngre end jeg og som har haft en hel anden livsførelse end jeg, ville da også lige bidrage med en og kom ud med en sang der var skjult en en ............tissemand.................... en meget stor tissemand.

Hun mente ikke, at det ville være en rigtig fest, hvis ikke vores familie fik mærkeret sig og det skal jeg da lige love for det fik gjort. :balloon:

Sangen var ikke til os som sådan, men sjov alligevel.

Nå, da middagen endelig var overstået, skulle der jo danses brudevals. Lige inden, vil jeg lige sige, at stedet og maden var 100% i orden, men dem der serverede.............hold da lige op. Der var en gut og han fik da lige gjort opmærksom på sig selv. Først tabte han en flaske rødvin, lige ned over min søns hvide jakkesæt, som min veninde måtte vaske ren, for han sagde bare undskyld og gik ud i køkkenet........ :balloon:

Så fik kan banket et fad lige ind i min svogeres øjenbryn, så han hævede helt op.

Så hældte han kødsaft ud over hele dugen, jo han forstod at gøre opmærksom på sig selv.

Nå, tilbage til brudevalsen. Vi havde jo jukebox og han skulle ha styr på, hvor brudevalsen var henne. Vi bad ham sætte den igang. Hmmmm bryllupsmarchen startede og vi stod der og ventede på at valsen gik i gang, for den anden måtte da bare være forspillet.........

NOPE, der kom ikke nogen bryllupsvals. Okay sagde gæsterne, det skal da ikke stoppe os, vi synger den da bare. Ergo, alle gæsterne nynnede bryllupsvalsen og det var ikke lavt skal jer lige fortælle, og vi dansede bryllupsvalsen. Hvor mange har måske prøvet det, at bryllupsgæsterne sang, så man kunne danse. :)

Da sokkerne skulle klippes, råbet min far SSSTTTTOOOOOOOOPPPPPPPP, han bad dem alle vente et øjeblik, for han havde lige noget han ville give dem. Frem hev han et hav af grønne gummihandsker, til stor morskab for alle. :)

Sløret blev revet itu og festen skulle for alvor starte...........................så kom vores lille tjener tilbage, trykkede lidt på jukeboxen og gud hjælpe mig, om han ikke satte brudevalsen igang. Det var så langt ude, at vi kunne simplethen ikke lade være med at grine. De skal lige siges, at han have meget "bløde" håndled og vrikkede mere med bagdelen end nogen anden i vores selskab.

0

Del dette indlæg

Så skulle der pakkes gaver ud............... :) ja hvorfor skulle der ikke også ske noget der.

Der var et andet bryllup på hotellet, men de var over på selve hotellet, hvor vi var på slottet, som de kalder det.

Imens vi stod og pakkede gaver ud, kom vores kærer tjener igen, og denne gang havde han nogen gaver med. Vi kiggede jo lige en ekstra gang, men det viste sig, at nogen af vores gaver, var endt på det andet pars gavebord. Hvordan det kunne lade sig gøre, fattede vi ikke noget af, men det var da dejligt vi fik dem retur.

Det blev først opdaget, da gaven var pakket ud og de gik i gang med at læse kortet og de kunne se, at det ikke var til dem. :balloon:

Vi festede til kl. 02:30, så kunne vi altså ikke mere. Bent og jeg takkede af og vi fik applaus af alle gæsterne.

Da vi kom op på værelset, skulle vi jo lige snakke lidt, som vi er så berømte for, og vende mange af dagens begivenheder. Adralinen bankede stadig i kroppen og vi havde svært ved at falde ned. Denne her :bearhug: sprang vi over og hvis nogen ikke gør det, så stor respekt til dem, men det havde vi ikke energi til.

Men det blev indhentet næste morgen. :)

Næste morgen, skulle vi jo mødes til morgenmad. Det var bare så dejligt, at se alle gæsterne igen og få takket dem alle sammen. Det er altså noget jeg kan anbefale alle, for det er bare en super måde, at afslutte sådan en fantastisk dag og fest på.

Stemningen var noget trykket i bussen hjem, for mange havde ondt i håret :balloon: selvom, de alle have fået pamoler i deres gaveposer.

Da vi nåede parkeringspladsen og fået pakket alle bilerne, fik vi sagt pænt farvel til alle sammen, kom Bents ældste søster hen til mig. Hun krammede mig og sagde grædende.

Hvor er jeg bare glad for at have delt denne dag med jer og hvor gør du mig bare glad og lykkelige og ikke mindst rørt over, at du vil lægge din buket på vores mors grav.

Så tudede vi lidt sammen og vi kørte alle sammen hjem til os selv.

Hele søndagen var vi bare så flade, vi orkede slet ikke snakke og så er vi altså trætte.

Mandag, fik vi ordnet haven og fjernet teltet. Gaverne fik vi ordet og lagt på plads. Vi fik rigtig mange gavekort og vi har brugt nogen af dem i går.

Da kl. blev 20:00, kørte vi ud på Vesterkirkegård og lagde buketten på mor/ svigermors grav. Hun ligger på de ukendtes, så vi fandt en sted, hvor græsset var fyldt med små blå blomster, lige ved et kæmpe stort træ. Vi holdt om hinanden, sendte hende en varm og dejlig tanke og kørte hjem, med en dejlig følelse i hele kroppen.

Tirsdag skulle vi på arbejdet og da kl. var 20:30 var jeg stadig så træt, at jeg næsten ikke kunne holde mine øjne åbne. Jeg tvang mig dog selv til, at blive oppe til kl. 22, men så kan jeg næsten heller ikke huske, at jeg ramte puden.

Det er altså hårdt at blive gift, men nøj hvor er det en dejlig fornemmelse og sikke minder.

Glæd jer alle sammen.

Slut.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):)

Jo jo jeg var skam osse i kirken!

Og hun nævte det værktøj mange gange!

Men jeg syntes at hendes tale var meget personlig og rigtig god!

Og Lille manden sad bare ventede på at døren gik op så han kunne se dig!

Jeg var ellers helt sikker på at man kunne hører os for han stillede bare så mange spørgsmål hele tiden om hvorfor dit og hvorfor dat!

Men du var bare så smuk!

Jeg har lidt flere billeder så hvis du vil have dem alle sammen så smid lige din email til mig på en pm!

Hendes tale var bare super og ja rigtigt, meget personlig.

Niks, vi kunne ikke hører jer, men håber da i nød det. Han er jo også kun et barn og de skal spørge, for ellers bliver de jo ikke klogere :balloon:

Tak skal du have Lotte, du er bare en skat.

:balloon: Zennie

0

Del dette indlæg

Sikken skøn fortælling.. suuukk.. og smuk smuk tale, snøøøøøft (hvor er mine kleenex)

Du kan da ikke mene slut, mangler da lige billed showet :balloon:

:) Louise

Hej smukke Louise

Jeg er hjemme idag og alle de billede jeg har fået, ligger ude på jobbet. Havde ikke lige regnet med, at skulle være hjemme, men maven ville anderledes.

Men i morgen er jeg tilbage på jobbet og så skal i nok fået nogle flere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

suuuuuuuuuuuuuuuk skønne billeder, vil helt bestemt sidde og vente på flere imorgen :)

Hvor er din kjole bare smuk, men det ene skal jo passe til det andet :bearhug: Du strålede jo ligefrem om kap med solen... suuukkk..

vil os snart giftes :)

Taaark for den søde hilsen i min tråd, bliver jo helt :blink:

:):balloon::balloon: Louise

0

Del dette indlæg

suuuuuuuuuuuuuuuk skønne billeder, vil helt bestemt sidde og vente på flere imorgen :)

Hvor er din kjole bare smuk, men det ene skal jo passe til det andet :blink: Du strålede jo ligefrem om kap med solen... suuukkk..

vil os snart giftes :bearhug:

Taaark for den søde hilsen i min tråd, bliver jo helt :)

:):balloon::balloon: Louise

Det skal du ikke blive, jeg mener hvert et ord.

:bearhug: Zennie

0

Del dette indlæg

Fik jeg forresten fortalt jer, hvad jeg fik i morgengave..............

Nej det gjore jeg vist ikke. Vil i se den ?

Okay, her er den

post-16795-1149762897.jpg

Jeg fik den store af dem, med 3 slags guld og det store hjerte med 5 diamanter / brillanter fra Ole Lynggard. Den er bare så smuk og jeg tudede da jeg fik den.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer