Guest Dorothea

Slankekur

147 indlæg i dette emne

Hov sikke en dejlig tråd.......Den hopper jeg gerne med på.

Jeg har ca. 10 kg. jeg kan smide af :blushsmiley: , men er dog tilfreds med mindre.......Har jo kun til d. 20. maj :biggrin:

Hvad er i grunden realistisk.....Jeg er startet spinning en gang om ugen for tre mdr. siden og fra næste uge kører jeg på to gange om ugen.

Derudover har jeg en motionscykel der er i meget dårlig form, så den har jeg planer om at køre en tur på hver aften...... :biggrin:

Forresten så er i da for seje med jeres vægttab...... :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forresten så har jeg et lille råd fra en af de mange kure jeg har fuldt..........

Det hedder ikke at man har tabt x antal kg. så virker det som om det er noget man mangler,

nej det hedder man har SMIDT x antal kg. :super:

0

Del dette indlæg

Forresten så har jeg et lille råd fra en af de mange kure jeg har fuldt..........

Det hedder ikke at man har tabt x antal kg. så virker det som om det er noget man mangler,

nej det hedder man har SMIDT x antal kg. :super:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder godt. Gud fri mig om jeg mangler de kilo jeg har svedt for at SMIDE :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg trådte også bævende på vægten i morges. Havde SLET ikke lyst, da jeg har menstruation og føler mig udspilet som en fodbold.

Men sørme om der ikke alligevel var SMIDT et halvt kilo mere. :carrot:

Jeg ved godt at det ikke er meget i forhold til nogle af jer andre super-cool-slankere herinde, men jeg er nu glad nok hvis jeg bare stille og roligt kan gå et halvt kilo ned om ugen.

Jeg har desuden konstateret, at lysten til de søde sager langsom er aftaget, og i weekenden hvor jeg havde tilladt mig et stykke mørk schokolade smagte det mig slet ikke. Det var simpelthen for sødt! :biggrin: (Sukker-Junkien er åbenbart ved at være afvænnet! :biggrin: )

Såååå:

Resultat af uge tre:

Jeg har så i ro og mag

smidt endnu 500 gram

(maven bliver fin og stram) :super:

Synes selv jeg er lidt sej

Kan nok stolt stå brud til Maj!

:blush: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg trådte også bævende på vægten i morges. Havde SLET ikke lyst, da jeg har menstruation og føler mig udspilet som en fodbold.

Men sørme om der ikke alligevel var SMIDT et halvt kilo mere.  :carrot:

Jeg ved godt at det ikke er meget i forhold til nogle af jer andre super-cool-slankere herinde, men jeg er nu glad nok hvis jeg bare stille og roligt kan gå et halvt kilo ned om ugen.

Jeg har desuden konstateret, at lysten til de søde sager langsom er aftaget, og i weekenden hvor jeg havde tilladt mig et stykke mørk schokolade smagte det mig slet ikke. Det var simpelthen for sødt!  :blush: (Sukker-Junkien er åbenbart ved at være afvænnet!  :blink: )

Såååå:

Resultat af uge tre:

Jeg har så i ro og mag

smidt endnu 500 gram

(maven bliver fin og stram)  :biggrin:

:sm: Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

:biggrin::super: Gitte... Du er sej. Jeg har vejedag i morgen og håber på noget mere end sidste gang.. :blush:

0

Del dette indlæg

Men sørme om der ikke alligevel var SMIDT et halvt kilo mere.  :carrot:

Jeg har desuden konstateret, at lysten til de søde sager langsom er aftaget, og i weekenden hvor jeg havde tilladt mig et stykke mørk schokolade smagte det mig slet ikke. Det var simpelthen for sødt!  :blush: (Sukker-Junkien er åbenbart ved at være afvænnet!  :blush: )

Såååå:

Resultat af uge tre:

Jeg har så i ro og mag

smidt endnu 500 gram

(maven bliver fin og stram)  :biggrin:

:blink: Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Flot min pige :super:

Kender godt det der med sukker -det er værst i starten. Jeg snupper et massivt bolsje hvis det bliver for slemt -det lyder helt mormoragtigt :sm:

Nå -jeg vil ud og løbe en tur. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hmmm...ja jeg kan ikke fremvise de store resultater...har haft så meget om ørene siden nytår, at jeg slet ikke har fået omlagt mine dårlige vaner...

MEn...fra og med i går drikker jeg kun cola i weekenden...(til at starte med...måske kommer det ned på én dag i ugen)...og vi har ingen chokolade i huset....(hvilket nok er meget godt for hvis vi har det bliver det spist :biggrin: )...

Når jeg er kommet over den største sukker-craving, må jeg hellere begynde at lave nogle øvelser...men lige nu har jeg ingen energi...

Så...jeg er her... :biggrin:

Og stort tillykke til alle dem der har SMIDT nogle gram/kilo!!!

:super: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Apro pos cola, stod der i min plan at nu måtte man gerne drikke en smule af "diet drinks" - så friskt tog jeg et glas Cola light i kantinen.

URGH URGH YUK YUK ADR BADR. :super::biggrin:

Hvor var det søøøøøøøøøøøøødt og kemisk!!!

Jeg tror at mine smagsløg er blevet fuldstændig "neutraliserede", så alting smager af meget mere. Det er jo egentlig ret godt. Så kan det være, at meget mindre af alting kan gøre det.

I hvert fald ingen cola til mig lige foreløbig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne velsignede mandag siger min vægt det samme som sidste mandag :cheerleader3:

Men mit målebånd :carrot: YES YES YES Det er ialt røget 5 cm om hofterne og 4 cm fra taljen :carrot:

Jeg har virkelig trodset mig selv i denne uge -jeg gad bare ikke at træne,men gjorde det alligevel.

Hur går det med jer andre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Puuuuuhh haaaa

Mor og Far har holdt 40 års bryllupsdag med god mad og ta selv isbar, Bryllupet, uddannelsen og vinteren gør det alt for let at blive depri og spise det væk.

Så jeg frygter at skulle på vægten i aften...............

Nå men jeg skriver når jeg får resultatet...... tror jeg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes!!!!!!

Der er sørme røget 700 g mere på en uge på trods af bryllupsdag, og så skulle vi jo også fejre vores eget forhold der nu tæller 5½ år

Nu er der "kun" 10.9 kg tilbage der skal smides.......

hold op hvor er jeg glad og motiveret

:carrot: :carrot: :carrot: :bearhug::biggrin::blush:

0

Del dette indlæg

Denne velsignede mandag siger min vægt det samme som sidste mandag :bearhug:

Men mit målebånd :carrot:  YES YES YES Det er ialt røget 5 cm om hofterne og 4 cm fra taljen :carrot:

Jeg har virkelig trodset mig selv i denne uge -jeg gad bare ikke at træne,men gjorde det alligevel.

Hur går det med jer andre :biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Måtte lige tjekke en ekstra gang i morges -og sørme om ikke den siger minus 500 gram :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Ja, jeg er en af dem, der står stille. Men DET regnede jeg sandelige også med.

Kroppen skal lige komme sige over chokket MAD.

Jeg spiser nu efter vægtkonsulenterne, for det er en plan, jeg har det virkelig godt med. Jeg synes, den er let at følge, og jeg har haft succes med den før.

Så jeg har til juni (kjoletid) til at komme af med de sidste kilo. Det håber jeg da, at jeg kan nå.

:biggrin:

Anna

0

Del dette indlæg

Arh, det går skide dårligt :banned:

Jeg har ikke gidet at tage ned til vejning, for jeg har helt glemt at tælle mine point.

Jeg er ikke så god til at holde mine point i øjeblikket.

Er lige startet på HGS på handelsskole og hold op der ryger meget junk ned! Slik, varm kakao, pølsehorn ( :bearhug: de er ret gode ), boller.... Jeg har madpakke med, så der er ikke fordi jeg skal have stillet min sult. Det er kun den søde tand :blink:

I dag havde jeg fri og var ude og spise frokost med en veninde. Bagefter gik vi på cafe. Jeg er meget stolt af mig selv for jeg fik en muffin i stedet for et stykke tærte :blink: Små skridt!

0

Del dette indlæg

Arh, det går skide dårligt  :banned:

Jeg har ikke gidet at tage ned til vejning, for jeg har helt glemt at tælle mine point.

Jeg er ikke så god til at holde mine point i øjeblikket.

Er lige startet på HGS på handelsskole og hold op der ryger meget junk ned! Slik, varm kakao, pølsehorn ( :blink:  de er ret gode ), boller.... Jeg har madpakke med, så der er ikke fordi jeg skal have stillet min sult. Det er kun den søde tand  :blink:

I dag havde jeg fri og var ude og spise frokost med en veninde. Bagefter gik vi på cafe. Jeg er meget stolt af mig selv for jeg fik en muffin i stedet for et stykke tærte  :pokey:  Små skridt!

<{POST_SNAPBACK}>

Små skridt er bedre end ingen skridt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg ved heller ikke hvor meget fremad det går her...dog har jeg næsten holdt mig væk fra cola og andre sukkerholdige drikke i to uger...undtagen lige i går...hvor jeg fejrede at jeg vandt CHANTI øreringene :bearhug: ...Min tilkommende synes at jeg havde fortjent en cola...og underlig nok smagte den ikke dårligt ( selvom jeg lidt havde håbet det :pokey: )

Men vi nød en hygsom aften sammen...og så tæller en cola vel ikke meget... :blink:

:blink: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer