Guest Dorothea

Slankekur

147 indlæg i dette emne

Jeg ved godt at der er en slankestatustråd herinde,men jeg savner en tråd hvor vi kan heppe og trøste,og måske udveksle opskrifter og træningsfif.

De fleste af os har jo en "deadline" og min er d.15/4 06.

Jeg SKAL tabe 5 kg-det lyder måske ikke så voldsomt,men jeg har bakset med dem lidt for længe nu ( og det hjalp jo ikke at det liiiige blev jul forstås)

Jeg er indehaver af en masse motionsbånd.

En stepper.

Et nyt sæt løbetøj MED sko.

Hvad siger i tøzer - skal vi motivere hverandre????

Knus :bearhug: Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Hejsa!

Det lyder da absolut som en super idé!! 5 kg. er også mit minimums mål - 2 kg. mere ville dog ikke skade (-; . Deadline er for mit vedkommende 27. maj...

Problemet er selvfølgelig også, at det helst skal gå lidt stærkt, da kjolen jo skal købes - så jeg satser på den benhårde linie de næste par måneder...

:carrot: Anne L.

0

Del dette indlæg

Hejsa tøser.

Den er jeg helt med på. Jeg starter 2. januar på det nye regime. Lipotrim gennem apoteket her i Irland og en hel masse gåen frem og tilbage til arbejde og uni.

Jeg skal gerne af med 15 kg men har en deadline midt i juni, så mon ikke det kan lade sig gøre - Mutti har afsat hele juli til at sy kjolen :bearhug:

Så ja, lad os motivere og heppe på hverandre

Anna

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hvor dejligt at i er med på den.

Jeg starter også for alvor i det nye år. Så skal der motioneres noget mere,og så har jeg overvejet en hvidkålssuppekur for lige at sparke processen igang.

Har funderet lidt over hvad der giver den pæneste flade mave? Alm mavebøjninger eller pilates? Jeg har nemlig købt en kjole der kræver et ...ehem fladt forstykke (på pigen altså ) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil da lige slå et slag for www.slankerummet.dk, hvor en anden bruger her inde har oprettet en gruppe under navnet bryllupsklar!! Kik forbi hvis I har lyst!!

Jeg har deadline d. 19. august og har en lidt større balast at skulle af med, så frem til den dato vil jeg hvertfald være på :bearhug:

Svale

0

Del dette indlæg

Hejsa tøser.

Den er jeg helt med på. Jeg starter 2. januar på det nye regime. Lipotrim gennem apoteket her i Irland og en hel masse gåen frem og tilbage til arbejde og uni.

Jeg skal gerne af med 15 kg men har en deadline midt i juni, så mon ikke det kan lade sig gøre - Mutti har afsat hele juli til at sy kjolen :bearhug:

Så ja, lad os motivere og heppe på hverandre

Anna

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må lige spørge dig om hvad lipotrim er?

0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne være med. Jeg har tabt 11 kg allerede, men mangler 7-8. Og FU:::::::CK hvor jeg hader julen. Tog 1 kg på. Postet billedeJeg har en deadline i juni - en motionscykel, løbetøj og en god "basis" diæt. Den har da i hvert fald virket indtil videre :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har funderet lidt over hvad der giver den pæneste flade mave? Alm mavebøjninger eller pilates? Jeg har nemlig købt en kjole der kræver et ...ehem fladt forstykke (på pigen altså ) :birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

vær obs på at mavebøjninger ikke gør maven 'mindre' - de strammer bare musklerne op - netop som pilates også gør - fedtforbrænding skal der til ved siden af - for når fedtet forsvinder så er det, at det er dejligt med en trænet mave :balloon: pilates har den fordel at det er en mere totalt krops træning, dvs. holdningen bliver bedre - og hvem vil ikke gerne undgå bryllupsbilleder hvor man ligner lstten salat fra dagen før :bearhug: så begge dele er godt - hvis de kombineres med fedtforbrænding (cyklin, løb, step etc.)

0

Del dette indlæg

Hej Dorothea

Lipotrim er et "meal replacement" system som er brugt af læger og hospitaler. Det er proteinbaseret og erstatter AL mad i den periode det bruges.

En lille smule modificeret udgave fåes nu gennem apotekerne her i Irland, hvor man skal gå til kontrol hos farmaceuten, som holder øje med at alt går som det skal. Ret betryggende.

Det anbefales at man med det samme springer over på en anden kur, som for mit vedkommende bliver Vægtkonsulenterne.

Jeg begynder den 2. januar, og skal selvfølgelig nok rapportere om, hvordan det går

0

Del dette indlæg

Hej Dorothea

Lipotrim er et "meal replacement" system som er brugt af læger og hospitaler. Det er proteinbaseret og erstatter AL mad i den periode det bruges.

En lille smule modificeret udgave fåes nu gennem apotekerne her i Irland, hvor man skal gå til kontrol hos farmaceuten, som holder øje med at alt går som det skal. Ret betryggende.

Det anbefales at man med det samme springer over på en anden kur, som for mit vedkommende bliver Vægtkonsulenterne.

Jeg begynder den 2. januar, og skal selvfølgelig nok rapportere om, hvordan det går

Phy ha - det lyder nu ikke så sundt sys jeg. Jeg tager bare den "gammeldags" måde - Men at undgå fristelserne, er det sværreste for mig. Jeg eeeeeeeeeeeeeelser altså bare mad i alle afskygninger :bearhug: Glæder mig til at høre mere om det der Lipotrim og hvordan det kommer til at gå dig.

0

Del dette indlæg

¨Hej Sandra,

Ja det er ikke noget man skal gøre for længe. Det er en kickstart, som er anbefalet af min læge på sygehuset, da jeg er insulinresistent. Jeg er ellers selv ikke sådan til pulver, men nu prøver jeg at gøre, som hun siger :bearhug:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå okay - en kickstart. Det lyder nu alligevel fedt. Men jeg ville ikke være stærk nok til det selv. Som sagt AAAALT for glaf for mad :bearhug::birthday: Håber at det giver dig en god slankestart og blod på tanden efter mere :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Dorothea

<{POST_SNAPBACK}>

Er det noget a la Nupo? For det bruger jeg også som kickstart - og så direkte over på fornuftig kost bagefter.

Efter nogle dage på nupo er det jo en belønning at måtte spise gulerødder og anden fedtfattig "guf"

0

Del dette indlæg

Hej tøser :bearhug:

Jeg vil også gerne være med. Har 25-30 kilo der skal af inden maj, hvor jeg regner med at skulle ud og prøve brudekjoler - og jeg glæder mig helt vildt!!

Starter den 2. januar, hvor jeg også starter på nyt job og der skal gnaskes rigtig maange grøntsager skal der :carrot:

:loveshower: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

[Er det noget a la Nupo? For det bruger jeg også som kickstart - og så direkte over på fornuftig kost bagefter.

Efter nogle dage på nupo er det jo en belønning at måtte spise gulerødder og anden fedtfattig "guf"

Jeg har aldrig prøvet Nupo, men det her består af shakes, suppe og nogle vist nok ret afskyelige flapjacks (men det finder jeg jo ud af om de er).

Hej tøser :bearhug:

Jeg vil også gerne være med. Har 25-30 kilo der skal af inden maj, hvor jeg regner med at skulle ud og prøve brudekjoler - og jeg glæder mig helt vildt!!

Ja, jeg skal af med min vægt før Mutti kan begynde at konstruere mønster til kjolen. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil også være med, jeg vil gerne af med så mange kilo som muligt inden 11. februar. jeg har 30 kilo for meget, men jeg regner ikke med at alle ryger af, men en del skal der af,

jeg har købt 6 mdr i træningscenteret og har en træner på der nede hvis jeg får brug for hende, og så er der ellers lavet en del om i maden, jeg har været ved lægen for at se om han vil hjælpe, det vil han ikke, han vil give mig en seddel med træning på cepect, men hvad hjælper det når det ligger om efter middag, det vil jeg aldrig kunne komme med til, så jeg valgte at gøre alt selv, og se om det hjælper bare lidt

0

Del dette indlæg

Hej! Når i så skal ud og motionere, vil jeg bare slå et slag for spinning! Kanon fedtforbrænding, øger konditionen OG STRAMMER LÅR/BALLER OP!! Woohoo! Det lækkert, da man selv kan bestemme "hvor hårdt" det skal være; og derfor kan ALLE deltage! Tjek i Jeres lokale motionscenter. Det er simpelthen for lækkert! Anna

(spinning: motionscykel der står fast, hvor man så laver forskellige øvelser og styrker muskler, strammer op og forbedre kondien!)

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Hej! Når i så skal ud og motionere, vil jeg bare slå et slag for spinning! Kanon fedtforbrænding, øger konditionen OG STRAMMER LÅR/BALLER OP!! Woohoo! Det lækkert, da man selv kan bestemme "hvor hårdt" det skal være; og derfor kan ALLE deltage! Tjek i Jeres lokale motionscenter. Det er simpelthen for lækkert! Anna

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt med forslag :angry:

Jeg stod op på vægten imorges - uh det var uhyggeligt :bearhug:

Men jeg vejer 1/2 kg mindre MINDRE end før jul :carrot: :carrot:

Så nu fortsætter jeg derudaf. Hopper en tur på min stepper idag.

Hvordan går det med i andre?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg melder mig hermed under fanerne!

Har kreeret en badevægts-ticker i min signatur. 7 kg. måtte der gerne ryge inden 27. maj. :bearhug: Overvejer kraftigt at lægge vejen forbi det lokale motionscenter og se om de holder januar-udsalg. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Den beregnende del af mig spekulerer på, om man ikke bare kan styrketræne, øge sin muskelmasse som kræver mere energi at vedligeholde, spise som man plejer... og alligevel tabe sig? Hmmm... næh rodfrugter og linser kommer jeg nok ikke udenom, men styrketræningen ville sikkert gøre underværker alligevel.

:angry:

Det var også Gittes tanke

sig i dette år at slanke.

Starter her i januar,

(Tanken er nu ikke rar.)

7-8 kilo smides må

derfor jeg på kur må gå.

Det er op på badevægten

(brede hofter er i slægten!)

Derfor står den på spinat,

gulerødder og salat,

måske prøver vi ylette

anbefalet varmt af Mette.

Træne skal man, er en lov

når et vægttab er behov.

Derfor DM konkurrence

mavedansen er min chance

for at køre kroppen træt

-på maven få et ’vaskebræt’.

Målet er, at jeg til maj

er en lækker lamse-steg

syvogtyvende er dagen

jeg skal være smal om bagen

Om jeg når det? Følg kun med,

Badevægten tikker ned!

Nåh, men status er, at jeg er startet i dag, ergo:

2. januar - START = -0 kg!

Gitte

Redigeret af Gitte-Majbrud
0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne melde mig under fanerne!! Det er hammer svært at motivere sig selv...

Jeg har lige opdaget at julen har sat sig lidt for godt...så jeg skal nok af med en 2-5 kilo inden juli...faktisk helst inden maj hvor min kjole skal sys til...

Mit sidder mest som "lovehandels"....ret trælst og ikke nemt at komme af med...er der nogen der har nogle gode tricks??? Jeg ved selv at det nok hænger sammen med mit cola-forbrug...drikker "lidt" for meget....men det skal der skæres ned på NU!!! :bearhug:

:angry: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Jeg ved selv at det nok hænger sammen med mit cola-forbrug...drikker "lidt" for meget....men det skal der skæres ned på NU!!! :fløjt:

:angry:  KnuZ Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

skift til light - der er næsten ingen kalorier - og så skal du ikke slippe den sdøe smag helt :bearhug:

sidst jeg var på skrump fik jeg dette gode råd - at lade være med at forbyde alt det 'lækre' - men beslut f.eks. at det kun er en dag om uge man spiser slik etc. og kun en begrænset mængde - så snackspiser man ikek så meget, men må se frem til det bliver 'slikdag' - det virker fro mig - jeg dropper småspiseriet og nyder mit ugentlige 'fix' :bearhug:

0

Del dette indlæg

Mit sidder mest som "lovehandels"....ret trælst og ikke nemt at komme af med...er der nogen der har nogle gode tricks???

:angry:  KnuZ Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

Skrå mavebøjninger. Læg dig på ryggen.løft lige op og ned en 10/20 gange,derefter løfter du benene op under dig ,og løfter din venstre albue over til dit højre knæ -er du stadig med? Dernæst den anden side.

Du kan også stå op m en elastik under fx højre fod - hold den i højre hånd,nu bøjer du ned til højre og op igen. Gentag m venstre side.

Det virker bare :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer